Mateusz Socha - "Nowe rozdanie" | Stand-up | 2019

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 4 cze 2019
  • 🏳️ Subskrybuj mój kanał plclip.com/channel/UC1KCdhvSqa3OLWql8sou3OA
    👍 Wejdź na fejsa facebook.com/Socha.StandUp/
    ➡️ Więcej filmów plclip.com/user/playlist?index=1&playnext=1&list=UU1KCdhvSqa3OLWql8sou3OA
    📷 Instagram instagram.com/socha_standup/
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 1 120

  • Krystian Czapkowicz
    Krystian Czapkowicz Godzinę temu

    8:20 piękne pokazanie zachowanie typowych dziuni, tepiutkie szmiry

  • Lukasz Przybysz
    Lukasz Przybysz 2 godzin temu

    Nasladuje Paczesia

  • Mateusz
    Mateusz 10 godzin temu

    Nie sztuką jest kopiować a budować własny oryginalny styl...

  • RAFA ELLO
    RAFA ELLO 21 godzinę temu

    Mateusz rozjebałeś system parodią RAFAŁA to jest najlepsza parodia jaką widziałem

  • Patryk K
    Patryk K 22 godzin temu

    noo śmieszny.. czyli naśladuje Paczesia :D

  • Pawel Pardo
    Pawel Pardo 23 godzin temu

    lepszy od paczesia

  • Pawel Pardo
    Pawel Pardo 23 godzin temu

    mistrz

  • Grzegorz Dom
    Grzegorz Dom Dzień temu

    Naśladuje Paczesia

  • Martyna
    Martyna Dzień temu

    Mistrz! XD cały występ świetny, ale ten Paczes... lepszy niż Paczes xd

  • Marta Wicherek
    Marta Wicherek Dzień temu

    fajny, mlody, dobrze zapowiadajacy sie stand up'er o ile juz nim nie jest :D lapka w gore :)

  • odzioo
    odzioo Dzień temu

    Zajebiste, szczególnie to o Jezusie

  • Dominik Oberlan
    Dominik Oberlan Dzień temu

    Godzinny materiał zrobił w 5 min hahahah MISTRZOSTWO

  • Iks Dex
    Iks Dex Dzień temu

    Słabe

  • Justyna Adach
    Justyna Adach Dzień temu

    Absolutnie genialna parodia Paczesia!

  • Krzysztof Tomaszewski
    Krzysztof Tomaszewski Dzień temu

    Ciekawe co Pacześ na to ?

  • Kamil Nadworski
    Kamil Nadworski 2 dni temu +1

    eee tam, pacześ lepszy

  • Wojtek Koczwara
    Wojtek Koczwara 2 dni temu +1

    no jest tak jakby chcieć z tą najlepszą kobietą, tym nadmuchanym balonikiem zamawiać pizze, a ta by hawajska wybrała...

  • Mateusz Krzem
    Mateusz Krzem 2 dni temu +1

    Jestes lepszy niz ten upośledzieniec Paczes

  • Tyberiusz Sztanga
    Tyberiusz Sztanga 2 dni temu +2

    ROZJEBAŁ !

  • czeka dełko
    czeka dełko 2 dni temu +1

    Facet jest dobry, very dobry..

  • LordSerenity
    LordSerenity 2 dni temu +1

    O kurwa, geniusz! No geniusz...

  • Paweł Górka
    Paweł Górka 2 dni temu

    Socha...pierdolnij się w łeb i nie rób czegoś więcej czego nie potrafisz.
    Na twoim miejscu..bym się skumał z kononowiczem,majorem.
    Ty nie jesteś stend uper...zwykły zjeb z ciebie.

  • Paweł Kęcerski
    Paweł Kęcerski 2 dni temu

    Naśladuje Paczesia.

  • Louise Holm
    Louise Holm 3 dni temu

    ZAJEBIOZA kolejny raz superb, w chuj lepszy od Paczesia😉😁🤣😃🤘

  • Cynamon RTS
    Cynamon RTS 3 dni temu

    dobre dobre :-) naprawdę niezłe !

  • Michal Herman
    Michal Herman 3 dni temu

    od 14:06 - NAŚLADUJE PACZESIA !

    • heniaso
      heniaso Dzień temu

      No nie mów 😂

  • Kontuzja1968
    Kontuzja1968 3 dni temu

    Mowie obejrze kabarety... A tutaj instruktaż golenia jajec 😂

  • Daniel Labudda
    Daniel Labudda 3 dni temu

    O kurwa ale faza XDDDDDDDDDDDDD
    Ta parodia Paczesia to jest złoto złota, lałem z tego pół godziny XDDDDD

  • tomasz jamrozik
    tomasz jamrozik 3 dni temu +2

    oglądam z 5 raz. rozjebał absolutnie . szacunek

  • 1984bunge
    1984bunge 3 dni temu

    POZAMIATANE !!! Jak zwykle THE BEST !!! Socha, Lotek i Pacześ czołówka stand up pl POLECAM również MEGA WYSTĘP plclip.com/video/ARFgPmClCZc/wideo.html

  • Jakub Dziura Stand-Up

    Nasladujesz paczesia pfff

  • Dawid 1234567890
    Dawid 1234567890 3 dni temu

    Teraz Rafał parodiuje Mateusza, a Mateusz, Małgorzatę Sochę.

  • Kaja Alexandrowicz
    Kaja Alexandrowicz 4 dni temu

    Świetne podejście do porównania 😃😂

  • Adrian Pachulski
    Adrian Pachulski 4 dni temu

    Naśladuje Paczesia

  • Patryk Cieślak
    Patryk Cieślak 4 dni temu

    naśladuje Paczesia

  • Krzysztof Płóciennik
    Krzysztof Płóciennik 4 dni temu +1

    Naśladuje Paczesia.

  • Edyta Edyta
    Edyta Edyta 4 dni temu

    gościu podobny do Michała Milowicza tylko blond włosy i wąsik i kopia hehe

    • heniaso
      heniaso Dzień temu

      Zmień okulistę ojciec.

  • Jerzy Sowa jr
    Jerzy Sowa jr 4 dni temu

    Genialne!

  • Monika Koć
    Monika Koć 4 dni temu

    Super występ 😁

  • Kamil
    Kamil 4 dni temu +2

    Uważam, że zbyt wiele bluzgów. Wiadmomo przekleństwa podkreślają wyrażane emocje ale trochę ciężko się tego słucha. Mimo to leci łapka w góre ;)

  • BlueEuglen
    BlueEuglen 5 dni temu

    Jakie to było zajebiste. Pozdrawiam.

  • Arach RS
    Arach RS 5 dni temu

    Nie no jest kozak :-) posmiane mocno

  • Justyna Zuk
    Justyna Zuk 5 dni temu

    Dobre to było :D

  • MikeOlPL
    MikeOlPL 5 dni temu

    Rozjebał!

  • Pod Czujnym Okiem
    Pod Czujnym Okiem 5 dni temu +2

    Naśladuje Paczesia... :v

  • Piotr Piękoś
    Piotr Piękoś 5 dni temu

    No w sumie :),,,

  • Shadow_of_STLKR
    Shadow_of_STLKR 5 dni temu

    nie lubie jego zartów ale to z paczesiem wymiata

  • Klara Raptusiewiczówna

    Cudowne!!!

  • Zbuku Rozpierdala123

    Socha > Pacześ !

  • HardMonteStyle
    HardMonteStyle 5 dni temu

    Jak drugi raz opowiadal o tej dupie w sklepie to mi tak troche zajechalo Paczesiem

  • Sylwia Tomaszewska
    Sylwia Tomaszewska 6 dni temu

    To raczej Rafał naśladuje Paczesia XD

  • Kkkk Hhgg
    Kkkk Hhgg 6 dni temu

    Dla mnie jesteś lepszy od paczesia

  • Cr1l
    Cr1l 6 dni temu

    Mateusz, jesteś mistrzem! :D

  • Ciocia Kyoko
    Ciocia Kyoko 6 dni temu +1

    Odkąd tylko zaczął Paczesia czekałam na "do bigosu"😁😁😁 sztos 😁

  • Damian Martin
    Damian Martin 6 dni temu

    Co on tak noskiem ciągnie 🙈🤣

  • Berwelll Xd
    Berwelll Xd 6 dni temu

    Zajebane od paczenia

  • Marczysław
    Marczysław 6 dni temu

    Kierowniku szanowany
    Jestem troszkę najebany
    Toast dziś za Ciebie wznoszę
    i o ognia bardzo proszę
    BO jam jest przyjaciel twój
    Jarać mi się chce i chuj

  • Pawel Bialous
    Pawel Bialous 6 dni temu

    Socha do bigosu;p

  • sir Rzułty
    sir Rzułty 7 dni temu

    Mógł chociaż poczekać, aż ścieknie, albo wcześniej zajebać🤣

  • Renata Ewa
    Renata Ewa 7 dni temu

    Parodia Paczesia to majstersztyk sceniczny!

  • Edward Carnby
    Edward Carnby 7 dni temu

    parodia rozjebała

  • Piotrek Dudi
    Piotrek Dudi 7 dni temu +1

    Gdyby nawet Pacześ skomentował ten filmik, to ciężko byłoby go znaleźć za pomocą opcji szukaj ;) tylko po to wszedłem w komentarze, żeby spróbować go znaleźć.

  • JUOLOLO
    JUOLOLO 7 dni temu

    XDXDXDXDXD ale dopierdolił tym Paczesiem

  • Jan Twardowski
    Jan Twardowski 7 dni temu

    Pacześ się chowa!

  • BoczYT
    BoczYT 7 dni temu

    Pacześ doczekał się coveru. Teraz czekam na cover Sochy :D

  • Tomek Świerczyński

    Współczujmy Mateuszowi, że musi kogoś innego udawać, by zebrać oglądalność

  • Katka 1480
    Katka 1480 7 dni temu

    Ale naprawdę wielu komików naśladuje Paczesia. Jego sposób mówienia, mimikę. Zdarza się też, że żarty mają tę samą tematykę. Nic dziwnego, że pojawiają się takie komentarze.

  • Patrycja G
    Patrycja G 7 dni temu

    zajebioza :)

  • marek trynda
    marek trynda 8 dni temu

    Duet :). Ciekawe co by bylo gdyby...:D

  • 21jajego1
    21jajego1 8 dni temu

    Ciesz się, że Twój stary nie jest żulem

  • 21jajego1
    21jajego1 8 dni temu

    Żałosne

  • Jacek Strzelczyk
    Jacek Strzelczyk 8 dni temu

    Świetny program, od a-z trzymał w napięciu. :-)))) Respekt!

  • Łukasz Więckowski
    Łukasz Więckowski 8 dni temu

    Lepszy niż sam pacześ

  • enemy xx
    enemy xx 8 dni temu

    *Ten typ naśladuje Paczesia*
    *No powiedzcie, że nie* 🤷🏻

  • Jarecky Art
    Jarecky Art 8 dni temu

    lepszy od Paczesia pan Socha kierownik szanowany

  • Daniel Tłoczek
    Daniel Tłoczek 8 dni temu

    Parodia Paczesia mistrz !

  • Marcin Pindych
    Marcin Pindych 8 dni temu

    Jako Pacześ lepszy od Paczesia. Robisz Pan pieniądz na tym.

  • linka ewe
    linka ewe 8 dni temu

    O boże ❤️❤️❤️❤️ pacześ 😂😂 no lepiej się nie dało!

  • Karina Karina
    Karina Karina 8 dni temu +1

    1,5 tyg a tu pol banki juz pyklo wow wow i jeszcze raz wow ,ja Cie po prostu uwielbiam ,przyjedz do Berlina plissss ps. mam obie jedynki

  • Małgorzata Kulin
    Małgorzata Kulin 8 dni temu

    Dawno tak się nie uśmiałam. Dzięki! :)

  • WONSZY
    WONSZY 8 dni temu

    co Ty frukasz :D Chlopie podziel się :D

  • JuLu
    JuLu 9 dni temu

    Naśladuje Paczesia 😂😂😂

  • Moze cos pqpq?
    Moze cos pqpq? 9 dni temu

    Pacześ Sochy lepszy niż Pacześ Paczesia

  • WOjteK1990
    WOjteK1990 9 dni temu

    mistrz :D

  • Marek Wągrodzki
    Marek Wągrodzki 9 dni temu +1

    Widać różnicę. Naśladujesz Paczesia.

  • gameviolinist
    gameviolinist 9 dni temu

    Mateusz wysunąłeś się dziś przed szereg deklasując Paczesia o eony lat :)

  • Leszek Wawrzyszko
    Leszek Wawrzyszko 9 dni temu

    Czytając komentarze pod jednym z jego wcześniejszych monologów, na prawdę był komentarz, że udaje Paczesia.

  • Fuck Off
    Fuck Off 9 dni temu +2

    Pacześ to przy Tobie leszcz. =)

  • Jakub kaiwoknyłM
    Jakub kaiwoknyłM 9 dni temu

    barduf

  • Hyla Hylinski
    Hyla Hylinski 9 dni temu +2

    Gluten?? :)

  • Milimilian Zawadzki
    Milimilian Zawadzki 9 dni temu

    Ale dojebał

  • Hubert Sokół
    Hubert Sokół 10 dni temu

    Naśladuje Paczesia.

  • Fuck Off
    Fuck Off 10 dni temu +2

    Świetna parodia Paczesia, który sam jest parodią. Nie lubię gościa, więc dzięki.

  • Fuck Off
    Fuck Off 10 dni temu +1

    Super tempo i poziom. Świetna rozrywka.

  • Fuck Off
    Fuck Off 10 dni temu

    Pacześ przy Tobie to leszcz! Jego Puder to dno!

  • Łukasz Cesarz
    Łukasz Cesarz 10 dni temu

    Dobre, ale dość słabo wybijać się na ha ha ha ha z naprawdę bardzo dobrego stand uppera jakim jest Pacześ. Ale szacun za pomysł, od dawna się parodiowało i widać moda nie ustaje. Jako kolejne aspiracje mogę jeszcze polecić Abelarda i Lotka, z ich występów mogą być też mega parodie. 3majcie się ciepło.

  • Zupa Pomidorowa
    Zupa Pomidorowa 10 dni temu

    Ale zrzyna od Paczesia

  • Andrzej Ostrzyzek
    Andrzej Ostrzyzek 10 dni temu

    Rozjenales system

  • daj mi suba nie bądź pupa

    Paczesiem rozjebal

  • Klama Mess
    Klama Mess 10 dni temu

    HAHAHAH szczerze, to Paczesia bynajmniej nie lubię, ale Socha udający Paczesia po prostu miażdży ;