BORIXON ŻYCIA PÓŁ @KUBIPRODUCENT

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 985

  • Uciu Frędzel
    Uciu Frędzel 2 dni temu

    Żyłem tutaj w biedzie

  • Krk Woro
    Krk Woro 4 dni temu +1

    A MuzykaDlaa NIE dla al

  • Krk Woro
    Krk Woro 4 dni temu +1

    ZAPRASZAM DO POLONEZA ....DZIEKUJE NIE TANCZE.

  • 1234456 1223rt
    1234456 1223rt 8 dni temu

    Klasyk znana mi historia sacun borixon

  • Mario dd
    Mario dd 9 dni temu

    2019 życia pół

  • bartek unknow
    bartek unknow 12 dni temu

    Przyjd,iesz jeszcze pod 28

  • Marek Zyga
    Marek Zyga 15 dni temu

    3.22 gdzie można kupić taką kurtke?

  • Wojtek Damian
    Wojtek Damian 16 dni temu

    2k19 ;)

  • Emil Mar
    Emil Mar 16 dni temu

    MISTRZ

  • Krzysiek Kielbowicz
    Krzysiek Kielbowicz 21 dzień temu

    Nie mam nic do powiedzenia BORIKSON 👍👊✌mega Numer tak dalej, jesteś Kozak

  • Mateusz Balcerek
    Mateusz Balcerek 21 dzień temu

    Propsy kozak!*

  • Axel Rodowicz
    Axel Rodowicz 24 dni temu

    Tylko Popek tu nie pasuje ale i tak lubię go

  • Axel Rodowicz
    Axel Rodowicz 24 dni temu

    Tato

  • Rafał Kutela
    Rafał Kutela 27 dni temu

    Ta dziewczyna jest bżytka

  • szunpl
    szunpl Miesiąc temu

    Refren zajebisty Borixon ;)

  • Daw¡d Pawl¡k
    Daw¡d Pawl¡k Miesiąc temu

    2019?

  • geny genowski
    geny genowski Miesiąc temu

    Mojej mamy nigdy nie nazwę stara święte słowa 👍😀

  • Adrian Kowalski
    Adrian Kowalski Miesiąc temu

    Szacun Brx💪😎👊

  • TheKate107
    TheKate107 Miesiąc temu

    Ludzie, ktorzy zadzieraja czesto nos powinni wysluchac ze zrozumieniem tego kawalka...
    Jakie to wszystko zyciowe i prawdziwe. Aby wiecej takich utworow, ktore mam nadzieje, wielu ludziom otworza oczy. Pozdrawiam ;)

  • GTP*DDoS
    GTP*DDoS 2 miesięcy temu

    fiat stilo porządne auto pozdro

  • Arkadiusz Witkowski
    Arkadiusz Witkowski 2 miesięcy temu

    Borixon💪💪👍

  • Dawid Gębka
    Dawid Gębka 2 miesięcy temu

    Sztossssss

  • Alibaba Alba
    Alibaba Alba 2 miesięcy temu

    Kto słucha w 2018 daje like

  • Krzysztof Górski
    Krzysztof Górski 2 miesięcy temu

    BRX MOJA MORDA

  • Przemek Kruszynski
    Przemek Kruszynski 2 miesięcy temu

    Borixon dobra robota. Ten kawałek opisuje moje życie od początku. Dobra robota

  • Biały
    Biały 2 miesięcy temu

    pazdziernik 2k18 ?

  • Mateusz Kaczor
    Mateusz Kaczor 2 miesięcy temu

    Kocham tą muze😍

  • cieplos401
    cieplos401 3 miesięcy temu

    Ale od fiata stilo to Ty się odczep

  • piŻmokELELE
    piŻmokELELE 3 miesięcy temu

    Borixon the best!

  • Red Acid
    Red Acid 3 miesięcy temu

    ... "CZAS ZAPIERDALA" ... OD WYP3 😎 POZDRO MORDO !

  • Michał Marszałek
    Michał Marszałek 3 miesięcy temu

    Sztos klipek 🔥

  • copa cabana PL
    copa cabana PL 4 miesięcy temu

    Mega! Wszystkiego dobrego 09.18! a zwykła szczerość to nie żaden wstyd ✋

  • Peter
    Peter 4 miesięcy temu

    Tak jest Bykuuu...

  • Bartłomiej Łysakowski
    Bartłomiej Łysakowski 4 miesięcy temu

    1:06 z jakiego to klipu?

  • Daras
    Daras 4 miesięcy temu

    To będzie klasyk. Będę tu wracać.

  • Rajon Rondo
    Rajon Rondo 4 miesięcy temu

    BOOOORYYYGOOOOOOOOOO, wajby z kanciapy. Kurwa to jest klimat :D

  • EloRusek
    EloRusek 4 miesięcy temu +1

    Kuba Poleca xD

  • Piotr Uzlis
    Piotr Uzlis 4 miesięcy temu

    Sztos !!!!

  • Bajszczu Here
    Bajszczu Here 4 miesięcy temu

    Jak ten czas szybko leci już przeleciał rok od wypuszczenia tego teledysku

  • ekselent
    ekselent 4 miesięcy temu

    Kozak nutka

  • Yassmine Sullivan
    Yassmine Sullivan 4 miesięcy temu

    Z tym Stilo to w punkt 😎

  • Roze Grani
    Roze Grani 4 miesięcy temu

    Kozak!!!!

  • Damianekk Wasilczyk
    Damianekk Wasilczyk 5 miesięcy temu

    Brawdziwy borixon

  • supersebek78
    supersebek78 5 miesięcy temu

    J EEE B N Ę Ł O pozdro KIELCE

  • Grzegorz Polawski
    Grzegorz Polawski 5 miesięcy temu

    o czy reszka

  • Grzegorz Polawski
    Grzegorz Polawski 5 miesięcy temu

    poq

  • Sphinx
    Sphinx 5 miesięcy temu

    Zajebista nuta !!!!

  • Arek Orzechowski
    Arek Orzechowski 5 miesięcy temu

    łzy w oczach Elo5

  • maxo
    maxo 5 miesięcy temu

    poszlo w huj...

  • WOJTEK U
    WOJTEK U 5 miesięcy temu

    Dobre w chuj ,kurwa dobre w chuj !

  • Damian Chojnas
    Damian Chojnas 5 miesięcy temu

    działaj nam jak najdluzej! juz malo rasowych raperow. ci co sie wychowali od paktofoniki znaja prawdziwy rap!

  • Agnes Dudek
    Agnes Dudek 5 miesięcy temu

    2018 i dalej lecimy jooop

  • M W87x
    M W87x 5 miesięcy temu

    To jest po prostu piekne.

  • Aleksander Ząbek
    Aleksander Ząbek 5 miesięcy temu +2

    Borikson to krul

  • Maniek Malka
    Maniek Malka 6 miesięcy temu

    To jest zajebisty tekst 60 procent mojego życia