1 CELNY RZUT = 100 ZŁ

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 23 mar 2019
  • Kliknij by subskrybowac!: (Link skrócony) tiny.pl/gw6dq
    50.000 LAJKÓW = KOLEJNY RYWALIZACJA NA KASĘ!
    SIEMKA! Dziś postanowiłem dać ludziom możliwość wygrania kasy za rzucanie do kosza! Jeden celny rzut był wart 100zł i dawał możliwość rzucenia po raz kolejny! Kto wygrał najwięcej i ile to było?
    Oglądajcie do końca 😁!


    ♦♦ WYŚLIJ MI PACZKĘ! ►
    Adres: FRIZ GETHERO
    Buforowa 4E 52-131 Wrocław
    ♦ INSTAGRAM ► instagram.com/frizoluszek
    ♦ FANPAGE ► www.fb.com/friz.yt

    ♦♦ PRACUJ Z NAMI! ►
    frizpraca@gmail.com

    ♦ EKIPA YT ► plclip.com/user/EKIPAYT
    ♦ WERONIKA YT ►plclip.com/channel/UCtVy1X-hcxAL2ZlS6TqMQFw
    TROMBA YT ► plclip.com/user/TrombaBomba

    ♦ WERONIKA INSTA ► instagram.com/wersow
    ♦ TROMBA INSTA ► instagram.com/trombabomba/
    ♦ MINI MAJK INSTA ► instagram.com/_minimajk/
    ♦ WUJEK ŁUKI INSTA ► instagram.com/wujekluki/
    ♦ ŁAPKA INSTA ► instagram.com/kot_lapka
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 2 690

  • danio Hojnowska
    danio Hojnowska 4 godzin temu

    To nie fer jak Krzychu cała kasę traci

  • Simon Brawl Stars
    Simon Brawl Stars 2 dni temu +1

    Kto lubi Friza łapka w górę

  • Asia Wojas
    Asia Wojas 3 dni temu

    bosz to są rzuty wolne i można odrywać nogi trenuje od 3 lat 😊

  • Michał Dekański
    Michał Dekański 5 dni temu +1

    3:09 fajna przyśpieweczka łukiego

    • Wiciaaa Kiciaaa
      Wiciaaa Kiciaaa 3 godzin temu

      Michał Dekański Powinien być cheerleaderem

  • Wiktoria Cieślar
    Wiktoria Cieślar 12 dni temu

    Ja jestem koszykarką 👌🏻👍🏻

  • pinis pinis
    pinis pinis 13 dni temu

    0.09 zna ktos ig tej Pani ?

  • La Kula
    La Kula 14 dni temu

    Super

  • makuu7 makuu7
    makuu7 makuu7 16 dni temu

    4:00 i po ptokach xd jak majk rzucol

  • Maniek
    Maniek 20 dni temu

    Mini Majk kozak w każdym odcinku. Gdy Majk jest w jakimś odcinku to nie wytrzymuje ze śmiechu jest niemożliwy 😂😂

  • ItsPulisz G4ming
    ItsPulisz G4ming 24 dni temu

    Kto zauważył że w pierszej rundzie tylko ekipa wtrafiła

  • Gabriel Archaniol
    Gabriel Archaniol 26 dni temu

    maja w huja leci bo odrywa stopy

  • Ola Masz coś do tego xDDD ?

    Ale w koszykówce jak się rzuca rzuty osobiste to można oderwać nogi od podłogi

  • Gamerq 12
    Gamerq 12 Miesiąc temu

    Były podwójne kozłowania czyli nie możesz kozłować złapać piłki i i kozłować

  • Nikola Moskal
    Nikola Moskal Miesiąc temu +1

    Karol muszis to tych dziurek w koszu nalać wody i wtedy nie będzie się ptzewracał wiem bo mam kosza i trenuje kszykuwę pozdrawiam całą ekipę

    • In Ka
      In Ka Miesiąc temu

      A nawet nie wiesz jak to sie pisze:d

  • Jakub Ziętkowski
    Jakub Ziętkowski Miesiąc temu

    Przy osobistych nie ma zasady ze nie wolno nog odrywac. Nie wolno przekroczyc linii rzutu wiec wszyscy zawodnicy nie skacza aby miec pewnosc ze linia przekroczona nie zostanie.

  • rajdownicy
    rajdownicy Miesiąc temu

    Friz! Sprawa jest sprawdz 2:13 a w tym momencie mowiles zasade a tutaj zwruc uwage na nogi 6:30 zostala przyznana nogroda a zasada zostala zlamana

  • Marcel Kosmider
    Marcel Kosmider Miesiąc temu

    Piłke

  • Marcel Kosmider
    Marcel Kosmider Miesiąc temu

    Ja mam identycznom piłkw

  • Faddoo PL
    Faddoo PL Miesiąc temu

    WIATER?! 2:21

  • XeranN Ł
    XeranN Ł Miesiąc temu

    To co mówiłeś że "bez odkrywania nóg" to osobisty się nazywa

  • Max Myszkier
    Max Myszkier Miesiąc temu

    Wszyscy odrywali nogi od podłoża

  • Szymon Roszyk
    Szymon Roszyk 2 miesięcy temu

    e friz wesz gdzie książ wlpk

  • Nadia Baścik
    Nadia Baścik 2 miesięcy temu

    co z tromba ?

  • #Agatka Wariatka
    #Agatka Wariatka 2 miesięcy temu

    6:30 fajne rzucanie bez wyskoku XD

  • SuchyTrupek
    SuchyTrupek 2 miesięcy temu

    Sprzedaje popcorn dla ludzi, którzy przyszli czytać komentarze CENA: 1 like.
    {\__/}
    ( • . •)
    / >🍿

  • Terorist maa256wppl
    Terorist maa256wppl 2 miesięcy temu +1

    Ten kosz się nacpiał

  • Flamingi Marlenki
    Flamingi Marlenki 2 miesięcy temu

    Ta dziewczyna jak tam jej Maja oderwała stopy od ziemi !

  • Slawek Pasterski
    Slawek Pasterski 2 miesięcy temu

    Szkoda mi Krycha

  • kamiluszek kami123
    kamiluszek kami123 2 miesięcy temu

    Friz wsztscy odrywali oprucz ciebie

  • klaudyna 123
    klaudyna 123 2 miesięcy temu

    Dlaczego ta Maja pod skoczyła i dostała 100zł

  • Milosz Jagsz
    Milosz Jagsz 2 miesięcy temu

    Friz ty mnie rozwalas

  • Kacper Janiszewski
    Kacper Janiszewski 2 miesięcy temu

    Dla czego nie było mixsera

  • Patryk Lenart
    Patryk Lenart 2 miesięcy temu

    6:10 po słowach "dzień konia" jego dłonie zaczę się już pocić...

  • Colia
    Colia 2 miesięcy temu

    14:06 tamten tam sam z piłką biedny i cichy 😂

  • Pączek 112
    Pączek 112 2 miesięcy temu

    Nadal mnie ciekawi czy Frizowi świecą włosy w ciemności

  • MinecraftKox Felek
    MinecraftKox Felek 2 miesięcy temu

    ja bym ciągle wygrywał bo ja umiem xD

  • Elzbieta Woj
    Elzbieta Woj 2 miesięcy temu

    KLARAw

  • Wiki
    Wiki 3 miesięcy temu

    Z SIATKÓWKĄ ZRÓBCIE FILM!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Julia Golab
    Julia Golab 3 miesięcy temu

    Wszyscy odrywal nogi

  • lisełełu xd
    lisełełu xd 3 miesięcy temu

    10:50 ryszard oddaj rower

  • Ola Królowa
    Ola Królowa 3 miesięcy temu

    Ale śmieszne

  • Barti Games
    Barti Games 3 miesięcy temu

    7:58 ten krzyk majka i jeszcze to echo xD

  • Skand
    Skand 3 miesięcy temu

    13:06 Biedny Mini Majk

  • Julia Więckowska
    Julia Więckowska 3 miesięcy temu

    A gdzie Wera

  • Igor Iwertowy
    Igor Iwertowy 3 miesięcy temu

    W koszykówce przy rzucie można oderwać nogi od ziemi ale w przypadku rzutów osobistych nie można przekroczyć Lini. Przy rzutach za 3 punkty można przeskoczyć linie, ale przed podskokiem trzeba być przed linią. A tak w ogóle fajny kosz xd

  • Mateusz Dębek
    Mateusz Dębek 3 miesięcy temu

    Zróbcie rzuty do kosza tylko jak ktoś trafi to dostaje a jak spudłował to oddaje😯

  • Majka Przybysz
    Majka Przybysz 3 miesięcy temu

    Krzychulec ma POCZCIWY dzień

  • Mati Nagrywa
    Mati Nagrywa 3 miesięcy temu

    Dajcie mu na name henio

  • Szymon Kamiński
    Szymon Kamiński 3 miesięcy temu

    Friz to są rzuty osobiste tak dla info

  • Agnieszka Głos
    Agnieszka Głos 3 miesięcy temu

    To są rzuty osobiste

  • moto moto
    moto moto 3 miesięcy temu

    Co to sa za ludzie co z wami rzucaja? XDD

  • KRZYSZTOF KALINOWSKI
    KRZYSZTOF KALINOWSKI 3 miesięcy temu

    A Tromba bomba to co

  • ddominik grembowski
    ddominik grembowski 3 miesięcy temu

    czy bendie chowany plis bardzo fajne kryjuwki z majkiem maszy friz

  • Martyna Zdeb
    Martyna Zdeb 3 miesięcy temu

    Friz ale Majka skoczyła

  • Jędrek Zając
    Jędrek Zając 3 miesięcy temu

    5:43 paczcie co friz mowi

  • sad cute noodle
    sad cute noodle 3 miesięcy temu

    No ej jakbym ja rzucala bys zbankrutowal

  • Oliver Solecki
    Oliver Solecki 3 miesięcy temu +1

    Friz jest naprawde dobry w kosza

  • maja Jaros
    maja Jaros 3 miesięcy temu

    Mogles uciec wtedy kidy bawiliscie sie w chowanego na dworze mogles uciec do domu

  • Marcin król xd
    Marcin król xd 3 miesięcy temu

    Ta maja oszukuje odrywa nogi od ziemi. No i poco ta 100. Ale więcej takich filmików, proszę dzienki

  • I'm a Cactus
    I'm a Cactus 3 miesięcy temu

    Krzychu oderwał nogi od ziemi 4:20 :0

  • Ela Rad
    Ela Rad 3 miesięcy temu

    można oderwać stopy od ziemi ale nie można przekroczyć linii

  • Wiktoria Pietkiewicz
    Wiktoria Pietkiewicz 3 miesięcy temu +51

    nie chce nic sugerować, ale *Maja oderwała nogi* :)

  • Benard Wierszewski
    Benard Wierszewski 3 miesięcy temu

    W drugiej rundzie maja oderwała nogi

  • Anna Drabiec
    Anna Drabiec 3 miesięcy temu +3

    Zrób więcej filmików z koszem bo to jest super❤️❤️ lajkujcie żeby widział

  • XenLuk
    XenLuk 3 miesięcy temu

    10:38 RUN!!!!!!!!!!!!

  • Julek Waskian
    Julek Waskian 3 miesięcy temu +1

    Maja w 2 rundzie oderwała nogi kto za 👍🏿

  • Franek ciszewski
    Franek ciszewski 3 miesięcy temu

    Gram 8 lat w kosza i można odrywać noki jak cię rzuca nawet wolne

  • s i l e n t
    s i l e n t 3 miesięcy temu +1

    Po pierwsze rzut osobisty A po drugie można oderwać stopy tylko nie można przekroczyć lini

  • Na zawsze
    Na zawsze 3 miesięcy temu

    6:30 oderwala nogi

  • Grube Kursko
    Grube Kursko 3 miesięcy temu

    Te laski to chyba tylko do dekoracji

  • N A M E
    N A M E 3 miesięcy temu

    Podczas rzutów wolnych w koszykówce można nawet skakać w obrębie koła w trumnie
    Nie można nadepnac na linie ani jej nie przekroczyć

  • BLUE RAYD
    BLUE RAYD 3 miesięcy temu

    Gram od 3 dni mam 1m 35cm wzrostu a gram lepiej niż 75% z was

  • Julia Maj
    Julia Maj 3 miesięcy temu

    czemu friz fundujesz kasą

  • Jakub Wójcik
    Jakub Wójcik 3 miesięcy temu

    pedale jebany

  • katarzyna kudła
    katarzyna kudła 3 miesięcy temu

    kupcie psa

  • natix 756
    natix 756 3 miesięcy temu

    a teraz kto wygra sam na sam z bramkarzem :D

  • vexal
    vexal 3 miesięcy temu

    Od kruszwila i kamerzysty to ściągnęli

  • Wiktoria B
    Wiktoria B 3 miesięcy temu

    Ciekawe ile ja bym zarobiła

  • FeboZzZ _
    FeboZzZ _ 3 miesięcy temu

    Maja odskoczyla

  • pandex 17
    pandex 17 3 miesięcy temu

    Majkelowski królu wioski

  • Krystian Krol
    Krystian Krol 3 miesięcy temu +1

    Nanii xd

  • pawel7711pl
    pawel7711pl 3 miesięcy temu

    Lapka w dół dla raka i spierdalam

  • Wiktor Olejniczak
    Wiktor Olejniczak 3 miesięcy temu

    Mam taką samą piłkę do kosza

  • onyx570
    onyx570 3 miesięcy temu

    za mało reklam

  • Dominik Głaz
    Dominik Głaz 3 miesięcy temu

    Zaprodcie mortalcio do domu ekipy

  • Damiano
    Damiano 3 miesięcy temu

    Trochę boli ten poziom waszej "gry".

  • No name
    No name 3 miesięcy temu

    Jak wycisnąć kasę na dzieciach typu 5-14 lat:
    1. Nagraj słaby film
    2. Zmontuj go na odpierdziel
    3. Zrób miniaturkę z milionem czerwonych strzałek
    4. Dodaj reklamę co 15 sekund
    5. Napisz tytuł samymi dużymi literami
    6. Ciesz się hajsem i komentarzami typu: „Ale fajozki fylm” albo „LóBiSż FrIźA?11!1! tAg - LaiK NiE- KąOm”

  • MAŁA POMPKA2115
    MAŁA POMPKA2115 3 miesięcy temu

    Teraz go w nożną

  • Dawid D
    Dawid D 3 miesięcy temu

    Czy kameleony nie powinny mieć wysokiego terrarium? Tak z 80cm

  • ewa camaroma
    ewa camaroma 3 miesięcy temu

    Kto ogląda dziś

  • Eap
    Eap 3 miesięcy temu

    Taki celny ze rozwalil dom

  • Aleksandra B
    Aleksandra B 3 miesięcy temu

    Jak dla mnie to kradniecie kontentu kruszwila

  • Lotte 12
    Lotte 12 3 miesięcy temu

    Nygga

  • Gamerq 12
    Gamerq 12 3 miesięcy temu

    Zrób cię domek na drzewie

  • iki155
    iki155 3 miesięcy temu

    4:22 oderwał nogi!!!!!!!! Dyskwalifikacja xd

  • Rychu 34
    Rychu 34 3 miesięcy temu

    Co za gowno kto to ogląda

  • _ Netrugo _
    _ Netrugo _ 3 miesięcy temu

    ☆Nuudnee to było☆ Karoool Dawaj ciemawsze coś

  • POPEYE R
    POPEYE R 3 miesięcy temu

    Friz słuchaj popend na tego typu filmy umarł półtora roku temu. I myślę że nagrywasz te filmy bo nie masz na nie pomysłów.

  • Łukasz Łukasz
    Łukasz Łukasz 3 miesięcy temu

    Ten DEBIL fris jak sie pofarbował 🙈

  • Szmerki Bajerki
    Szmerki Bajerki 3 miesięcy temu

    DLA CZEGO ONI NIE SA BICI JA SIE PYTAM ?