Tap to unmute

DZIENNIKARZ TWIERDZI, ŻE MURAŃSKI UDERZYŁ GO W TOALECIE, JACEK ZAPRZECZA (świadków i dowodów brak)

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 25 wrz 2022
  • Kasix: kasix909
    Weronika: weronikawos...
    Wiksa: wiksawiktoria
    Druid: sawardega_w...

Komentarze • 341

  • Wspaniale Wywiady
    Wspaniale Wywiady  2 miesięcy temu +82

    Jacek Murański zaprzeczył, że sytuacja opowiedziana przez dziennikarza Antyfaktów miała miejsce.

    • kicia zwodnisia
      kicia zwodnisia 2 miesięcy temu

      @VitekzI wyrok sądowy jest wydawany na podstawie dowodów, więc tam były inne okoliczności sprawy. tutaj brak jest jakiegokolwiek dowodu, a jego ciężar spoczywa na tym, kto twierdzi czyli na tym człowieku z filmu. w dzisiejszym internecie prawie wszędzie jest kłamstwo i pomawianie żeby zdobyć sławę. to że ktoś jest wygwizdywany nie oznacza, że bije ludzi w toalecie obiektu, gdzie jest konferencja - dlaczego miałby to robić? przecież to oskarżenie jak dla mnie nie trzyma się kupy. jeśli ktoś faktycznie chciałby kogoś uderzyć bez świadków wątpię aby to zrobił w takim miejscu i czasie. to sie kupy nie trzyma jeszcze raz napisze, bo brak jest solidnego motywu. natomiast ten "dziennikarz" ma motyw w postaci rozgłosu i zagrania ofiary aby dostał wsparcie ludzi oraz większe zainteresowanie swoją osobą bądź kanałem. brak jest dowodow, a wiec sprawa powinna zostać potraktowana jako nieistniejąca. kompletnie nie rozumiem oskarżania w tej sytuacji - nie macie swojego myślenia?

    • Andrzej Gyros
      Andrzej Gyros 2 miesięcy temu +1

      Tego sie nie spodziewałem...

    • W JAGIEŁŁO
      W JAGIEŁŁO 2 miesięcy temu

      Ten typ to idiota

    • Nowosolanin😎
      Nowosolanin😎 2 miesięcy temu

      JACEK muranski jak zwykle niewinny

    • Aquax
      Aquax 2 miesięcy temu +7

      Typ jest z tego środowiska które wie jak zrobić żeby potem nic mu nie udowodniono. Dlaczego tamten z antyfaktow miałby kłamać ?

  • Gipsu
    Gipsu 2 miesięcy temu +307

    Powinna być kara jak na High League albo zwolnienie Jacka bo z tego co widać tylko idioci go chcą w Fame a kolejka do pasuta jest duża ( Tak gola mówił )

    • Kamil Jakiśtam
      Kamil Jakiśtam 2 miesięcy temu

      Kara za brak świadków i dowodów?

    • LUKAS
      LUKAS 2 miesięcy temu +1

      @Ziemniak Dokładnie... Czasem mi się dziwie czemu to akurat Polska była krajem bez stosów z taką mentalnością jak dzisiaj co chwile by ktoś u nas płonął. ( Oczywiście zaraz się na nas rzucą że my jego fani czy coś Niestety tak jak śpiewał J.kaczmarski kto sam ten nasz najgorszy wróg :D )

    • Ziemniak
      Ziemniak 2 miesięcy temu +2

      śmieszne to jest że wy obejmujecie czyjąkolwiek stronę w tej sytuacji, gdzie na nic nie ma żadnych dowodów, a juz chcecie murańskiego z fame wyrzucac XD jak zwykle polacy hipokryci, nic nowego.

    • Tycho Brahe
      Tycho Brahe 2 miesięcy temu +3

      muranskimi gardze z calego serca, ale trzeba przyznac ze na konfach itd. robia kontent w chuj, na tyle, ze pomimo calej niecheci do nich, nadal chcialbym ich ogladac

    • Wolf
      Wolf 2 miesięcy temu

      @PanZenek#13 obaj jak narazie przegrywają

  • Koprolity
    Koprolity 2 miesięcy temu +128

    Afera toaletowa jeszcze mocno się rozwinie.

  • pamelfcb
    pamelfcb 2 miesięcy temu +102

    #famebezmuranskich Jacek jest ciagle w innym świecie, co konferencja to obiera sobie nowa ofiarę na podstawie swoich urojonych domyśleń... oby nie walczył

    • Ziemniak
      Ziemniak 2 miesięcy temu

      śmieszne to jest że wy obejmujecie czyjąkolwiek stronę w tej sytuacji, gdzie na nic nie ma żadnych dowodów, a juz chcecie murańskiego z fame wyrzucac XD jak zwykle polacy hipokryci, nic nowego.

  • Profity
    Profity 2 miesięcy temu +93

    Chłop non stop grozi wszystkim dookoła konsekwencjami i atakuje typa który waży 40kg mniej, niech już wypierdala do mma vip

    • Let me say
      Let me say 2 miesięcy temu

      @Profity 40kg ładna odklejka 🤣

    • Profity
      Profity 2 miesięcy temu

      @Ziemniak xD

    • Ziemniak
      Ziemniak 2 miesięcy temu +1

      @Profity ty jestes glupi czy tępy?

    • Profity
      Profity 2 miesięcy temu

      @Ziemniak no byłoby tak bo nie robi tego o czym mówię, co robi muranski od dłuższego czasu i nic to nie ma wspólnego z niczyja hipokryzją wez się zastanów trochę xD

    • Ziemniak
      Ziemniak 2 miesięcy temu +1

      @Profity ale ja nie bronie murana, tylko wytykam polakom hipokryzje, wyobrazcie sobie ze na miejscu murana w tej sytuacji jest multi, ktory ma dobrą opinie i jest lubiany. Wtedy byście kurwy mówiły, ze ten dziennikarz jest odklejony i kłamie, kto tak nie uwaza jest odklejony i tyle. polscy hipokryci

  • PATO NEWS
    PATO NEWS 2 miesięcy temu +60

    Druit węszy aferę.

  • Nowosolanin😎
    Nowosolanin😎 2 miesięcy temu +372

    SZACUNEK dla ANTYFAKTY👊
    #FAMEBEZMURAŃSKICH!!!!

    • Łukasz Kurnyt
      Łukasz Kurnyt 27 dni temu

      Teraz zdecydowanie szacun dla antyfakty

    • Nowosolanin😎
      Nowosolanin😎 2 miesięcy temu +1

      @Dyrektor Twojej Podstawówki SZACUNEK ogólny

    • Ziemniak
      Ziemniak 2 miesięcy temu

      śmieszne to jest że wy obejmujecie czyjąkolwiek stronę w tej sytuacji, gdzie na nic nie ma żadnych dowodów, a juz chcecie murańskiego z fame wyrzucac XD jak zwykle polacy hipokryci, nic nowego.

    • Dyrektor Twojej Podstawówki
      Dyrektor Twojej Podstawówki 2 miesięcy temu +1

      @RICK SHELF o czym ty pierdolisz xd szacunek że nie oddał bo mial honor? Co ma honor do tej sytuacji? Xdddd

    • RICK SHELF
      RICK SHELF 2 miesięcy temu

      @Murek Jacański do re dumy robisz pogrozajac się. Jesteś 60 starym celem co się bic nie umie

  • man from mountains
    man from mountains 2 miesięcy temu +78

    kurwa grubo XDDD

  • Rysiu
    Rysiu 2 miesięcy temu +14

    Tak sie rodza przyszle walki. Ludzie!! Uzywajcie mozgow, nie zwoji odpowiadajacych za wasze pragnienia.

  • Chuyew
    Chuyew 2 miesięcy temu +2

    Co wy? Jacek miałby coś takiego zrobić? Niemożliwe. Przecież Jaca nie wyprowadza ciosów.

  • Szymonek
    Szymonek 2 miesięcy temu +51

    Gość powinien się cieszyć, bo pod żabką Jaca nie był tak litościwy dla oponentów xdd

    • Ziemniak
      Ziemniak 2 miesięcy temu

      śmieszne to jest że wy obejmujecie czyjąkolwiek stronę w tej sytuacji, gdzie na nic nie ma żadnych dowodów, a juz chcecie murańskiego z fame wyrzucac XD jak zwykle polacy hipokryci, nic nowego.

    • memehardstyle
      memehardstyle 2 miesięcy temu

      Xdd

  • †Ĝ҉ Ǻ҉ Ӎ҉ Ế҉ Ʀκɪɴɢ

    żeby to zrobił którykolwiek zawodników zostałby wyrzucony

    • Patryk
      Patryk 2 miesięcy temu +1

      Tylko, że nie wiadomo czy faktycznie jest tak, jak mówi ten ,,dziennikarz".

  • Krzysztof Wysocki
    Krzysztof Wysocki 2 miesięcy temu +6

    W TOALECIE ??? MOŻE CHCIAŁ CZEGO INNEGO

  • Daryoush
    Daryoush 2 miesięcy temu

    Zapamiętajcie,nieważne co Jacek Murański robi, on to robi z trzech powodów...Bóg,Honor,Ojczyzna. Szkoda,że ów osobnik nie wie co to znaczy.

  • Monique
    Monique 2 miesięcy temu +10

    Pozwij to coś on pozywa wszyskich

  • H. Biernacki
    H. Biernacki 2 miesięcy temu +9

    Jacek groźny masakra a i to jest pewnie za wywiad z byłym ochroniarzem Murana, był on w Anty faktach

    • Nibba _
      Nibba _ 2 miesięcy temu

      Serio? Co ty nie powiesz... A, że tak zapytam - oglądałeś ten filmik z dźwiękiem, czy bez?

  • Szokująco piękny kawaler
    Szokująco piękny kawaler 2 miesięcy temu +3

    dowodów nie ma wiec nie ma po co tej sprawy nawet komentowac ale nie zdziwiłbym sie gdyby ten atencjusz to sobie wymyslił

  • Sahe
    Sahe 2 miesięcy temu +286

    Powoli zaczynam mieć wyjebane w ppv przez to co fame robi z murańskimi

    • Kamul Swetczjy
      Kamul Swetczjy Miesiąc temu

      Trzeba być frajerem żeby płacić za to jak idioci się biją XD

    • Knyfan
      Knyfan 2 miesięcy temu

      Ten czlowiek jest oskarzony o zabojstwa i o pedofilie wpisz sobie Kondrad Niewolski - O muranskim

    • John Zoidberg
      John Zoidberg 2 miesięcy temu +1

      @Bartek Suchocki nikt nic nie usunie, myślisz, że należysz do tajnego klubu i nikt nic nie wie o streamach?? Hah

    • Rysiek
      Rysiek 2 miesięcy temu

      znaczy muran jak to muran, idealnie sie odnajduje w tym swiecie i ludzie chca to ogladac. Ale no kurwa, bula na dziennikarza? No kurwa no nie.

    • Sahe
      Sahe 2 miesięcy temu +1

      @Ziemniak Ale o czym ty pierdolisz xD

  • Patryk Bednarski
    Patryk Bednarski 2 miesięcy temu

    Bardzo dobrze zrobiłeś. Pozdrawiam

  • Rick Sanchez
    Rick Sanchez 2 miesięcy temu +17

    I ten dzban z fightsportPl znowu murańskiemu tam dupe liże🤦🤦

  • SkwaroTV
    SkwaroTV 2 miesięcy temu

    Trzeba było mu oddać 🤣

  • Jan Zientara
    Jan Zientara 2 miesięcy temu

    O co chodzi 🙈🤔? Dlaczego nie ma żadnych materiałów Jacek się do tego nie odniósł???!!!

  • Żelekk TV
    Żelekk TV 2 miesięcy temu +5

    Ja Tu widzę Walkę Pobitych na Konferencjach.🤣
    🔥Sadek vs Antyfakty / FAME 17/🔥

  • taki tam
    taki tam 2 miesięcy temu +81

    Zgłosić na policję i tyle, krótko z takimi pseudo gangsterami...

    • Bak Baku
      Bak Baku 2 miesięcy temu

      @Ziemniak dlatego to sie dzialo w toalecie bo tam nie ma kamer :D proste

    • Ziemniak
      Ziemniak 2 miesięcy temu +1

      śmieszne to jest że wy obejmujecie czyjąkolwiek stronę w tej sytuacji, gdzie na nic nie ma żadnych dowodów, a juz chcecie murańskiego z fame wyrzucac XD jak zwykle polacy hipokryci, nic nowego.

    • lonar
      lonar 2 miesięcy temu

      @Bak Baku spoko no pozyjemy zobaczymy

    • Bak Baku
      Bak Baku 2 miesięcy temu

      @lonar rozumiem na policje jeszcze nie miales okazji pojsc? poczekaj az stanie sie cos z czym sobie nie poradzisz :D

    • lonar
      lonar 2 miesięcy temu

      @Bak Baku mogę sobie ustawić nawet Hitlera Avatar jak Avatar w styczniu 24

  • Sk'
    Sk' 2 miesięcy temu +7

    Ważna sprawa. Przesada w ujj. nie zostawcie tego!!

  • Kamil Gołębiewski
    Kamil Gołębiewski 2 miesięcy temu

    Co się stało z wywiadem z wiejskim koksem?

  • Kamos
    Kamos 2 miesięcy temu +7

    Z tego co patrzę to wywiady powoli się umierają jedynie kaniowski sobie dobrze radzi a reszta po 12h nie może przebić 50k większość z tego co widzę to nawet 10-20k

    • Bombowiec Krawczyk
      Bombowiec Krawczyk 2 miesięcy temu

      Bez kitu ile można słuchać pierdolenia o aferkach koperkowych XD Polak ukradł chlebek czosnkowy rudemu albo ferrari Polakowi bułkę, co to w ogóle są za afery? Po chuj wyciągają jakieś prywatne sprawy na jakiś obsranych konferencjach? Jakieś przegrywy się tym jarają bo nie mają co robić w życiu

    • Miki10 M
      Miki10 M 2 miesięcy temu +3

      no bo nuda, ciagle to samo gadaja i sie nie chce ogladac

  • Robert Oliwiński
    Robert Oliwiński 2 miesięcy temu +1

    Dostał z otwartej w brzuch i płacze…. Ja pierdole
    Co się dzieje

  • Blueman 96
    Blueman 96 2 miesięcy temu

    Chłop chłopa uderza w toalecie śmiechu warte 🤣

  • piotr kowalczyk
    piotr kowalczyk 2 miesięcy temu +2

    Przecież jaca jest takim wspaniałym człowiekiem, on by muchy nie skrzywdził. Także to jest na pewno nie prawda.

  • otmg 1
    otmg 1 2 miesięcy temu +2

    On chciał cię za koguta złapać po prostu

  • Pieseł Gaming
    Pieseł Gaming 2 miesięcy temu +15

    On tylko potrafi bić słabszych

    • firsteye xxx
      firsteye xxx 2 miesięcy temu +1

      @Murek Jacański xdd

    • Pieseł Gaming
      Pieseł Gaming 2 miesięcy temu

      @Murek Jacański co ty pierdolisz jak zwykle wybielasz się mam nadzieję że zbiorą w kupę się sądy i wrócisz tam skąd przyszedłeś bo przez takie guwno nie idzie tego oglądać bo bić to możesz worek albo za worek robić jak pokazałeś już nie raz

    • Murek Jacański
      Murek Jacański 2 miesięcy temu +1

      A skąd wiesz ze sytuacja miała miejsce,?
      Ten atencjusz z AntyFaktow pokazał już wielokrotnie swoje oblicze

  • Asia Be
    Asia Be 2 miesięcy temu +36

    Kara finansowa dla Jacy ❗❗❗

    • Ziemniak
      Ziemniak 2 miesięcy temu +1

      śmieszne to jest że wy obejmujecie czyjąkolwiek stronę w tej sytuacji, gdzie na nic nie ma żadnych dowodów, a juz chcecie murańskiego z fame wyrzucac XD jak zwykle polacy hipokryci, nic nowego.

    • ffffffffffffff
      ffffffffffffff 2 miesięcy temu +5

      Xd

    • ALMOND6
      ALMOND6 2 miesięcy temu

      Wyjebać na zbity pysk

  • Aresbogwojny
    Aresbogwojny 2 miesięcy temu

    Załatwimy to stary.- ,,BOXDEL"

  • Karolina Ci
    Karolina Ci 2 miesięcy temu +12

    Może wywala go z fame

  • CLASSIC SHOT
    CLASSIC SHOT 2 miesięcy temu

    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD MOCNEEEEE

  • piki2121
    piki2121 2 miesięcy temu

    Ciekawy jestem kiedy ktoś od tych pato gal się przekręci😂

  • Renata Kujawa
    Renata Kujawa 2 miesięcy temu +1

    Jak z otwartej ręki w brzuch? To on mu liścia w brzuch wypłacił? XD co ten typ pali?

  • Pychuszkin
    Pychuszkin 2 miesięcy temu +2

    To muran mu wyjebał a on prosto poszedł ze skargą do wardęgi???

  • jv9
    jv9 2 miesięcy temu +1

    #famebezsrardengi

  • Stu Stu
    Stu Stu 2 miesięcy temu

    #MUREMZAMURANEM

  • Łukasz Złomek
    Łukasz Złomek 2 miesięcy temu

    Na każdej gali gdzie będzie #StaryMuran to nie będę wykupywać PPV . Ten gość powinien odejść z Internetu. Rozumiem że to dzięki niemu Fame zarabia olbrzymie pieniążki i nie ma co ukrywać że im większe dymy tym lepiej ale trzeba znać umiar w zachowaniu zawodników

  • Kalakala kalakala
    Kalakala kalakala 16 dni temu

    Z otwartej ręki w brzuch XD

  • MATERO ❼
    MATERO ❼ 2 miesięcy temu

    A mógł zabić ! Dobry z niego człowiek !

  • Labalbal
    Labalbal 2 miesięcy temu +1

    Pan Jacenty jest najlepszy, tfu na invitrozyniaka

  • be e
    be e 2 miesięcy temu +1

    Świadków i dowodów brak 🙃

  • Oskar S
    Oskar S 2 miesięcy temu

    Brawo Pasut!!!

  • YoungMłody
    YoungMłody 2 miesięcy temu

    xDDD

  • daniel k
    daniel k 2 miesięcy temu +1

    Prawidłowo zrobił muran. Trzeba jechać z lamusami

  • Lukasz P
    Lukasz P Miesiąc temu

    Afera kiblowa in coming !

  • LoL Man
    LoL Man 2 miesięcy temu +10

    Jacek to dno

  • HooPLa
    HooPLa 2 miesięcy temu

    Szkoda już wydawać pieniądze. Na takie bez sensu walki jak zaraz każdy będzie się tam na kulisach będzie się wyjaśniać

  • Wataha Lupusa
    Wataha Lupusa 2 miesięcy temu +3

    Przecież ten reporterek zwiększył sobie zasięgi na Muranskich. I teraz jeszcze płacze powinien,dziękować za tych ludzi.

    • Kamos
      Kamos 2 miesięcy temu +3

      Wybił się na komentowaniu gali olejnika ja bym powiedział niż na murańskich

  • Mich Aello
    Mich Aello Miesiąc temu

    Redaktorzyna wkroczył w świat, o którym nie miał pojęcia.

  • phoenix ashes
    phoenix ashes 2 miesięcy temu +5

    Bóg honor ojczyzna

    • Francis
      Francis 2 miesięcy temu +2

      i jan paweł 2

  • Mariusz zdr
    Mariusz zdr 2 miesięcy temu

    A to rozrabiaka 🤷

  • fokusmok7
    fokusmok7 2 miesięcy temu

    Jacka nie wolno atakować to przyszły prezydent xD

  • vidmo
    vidmo 2 miesięcy temu +1

    W podbrzusze z otwartej reki mocno co za gosc

  • tyuiop
    tyuiop 2 miesięcy temu +2

    Jak z otwartej ręki?

  • Natalia Nena
    Natalia Nena 2 miesięcy temu

    Wierze mu.

  • Bu da
    Bu da 2 miesięcy temu

    Całe szczęście że to nie było pod Żabką

  • Lord Geralt
    Lord Geralt Miesiąc temu

    Jak kiedyś obrażał murana,albo byl dla niego nie mily to czemu on sie dziwi ?

  • FameLife
    FameLife 2 miesięcy temu

    Może jakaś petycja do FAMEMMA. NIE CHCEMY MURANSKICH

  • RafP
    RafP 25 dni temu

    To jest dopiero początek afery toaletowo-lisciowej.

  • agrest
    agrest 2 miesięcy temu

    jak to jest, ze taki kamerzysta jest marginalizowany i gala z nim bojkotowana a muran z wyrokiem za bandyterke jest gwiazda fame?? Totalna hipokryzja.

  • Asc Matix
    Asc Matix 2 miesięcy temu

    Kc was

  • Bojownik En-Tai
    Bojownik En-Tai 2 miesięcy temu +1

    Słowo za słowo

  • QU85CNR
    QU85CNR 2 miesięcy temu +1

    ten atencjusz hahah

  • 420_michalz
    420_michalz 2 miesięcy temu +447

    Tancula miał racje ich trzeba się pozbyć

    • Rafał 90
      Rafał 90 2 miesięcy temu

      Ahagahah

    • Tomek Pasikowski
      Tomek Pasikowski 2 miesięcy temu

      @Aquax choragiewa

    • Misiasty
      Misiasty 2 miesięcy temu

      Budda już dał propozycje, fame nic z tym nie zrobiło xd

    • firsteye xxx
      firsteye xxx 2 miesięcy temu

      @Aquax 🤡🤡🤡

    • trixon21
      trixon21 2 miesięcy temu

      @Magda Lena no tak bo wzięcie walki po zapewnieniu że "już nigdy ich nie będzie w Fame jeśli wygra" jest tym samym co wzięcie walki bo Pasut jest łasy na kasę i ma wyjebane czy promuje odpadek społeczeństwa. Pasut upadł, najpierw na swoim kanale teraz już ogólnie

  • Asia
    Asia 2 miesięcy temu +1

    Muran Cwel ajejeje Muran Cwel ajeajeaje

  • Tomek Es
    Tomek Es 2 miesięcy temu

    fame mma to zło od kąd go znowu mają

  • Paweł
    Paweł 2 miesięcy temu

    Jaca pępek maca 😄

  • czarek541
    czarek541 2 miesięcy temu +1

    O jejciu nie płacz

  • Artur P13
    Artur P13 2 miesięcy temu +1

    Farmazon

  • Niki Bless
    Niki Bless 25 dni temu

    Muran zawsze zaprzecza prawdzie

  • Androjde Makaveli
    Androjde Makaveli 2 miesięcy temu

    Murem za Muranskimi

  • Sebe
    Sebe 2 miesięcy temu

    Nie wykupię żadnego PPV jak te pały murańskie będą walczyć na gali.

  • weto991
    weto991 2 miesięcy temu

    Myślę że berlo było polerowane

  • karolcarolos
    karolcarolos 2 miesięcy temu +1

    Strefa pusuarowa

  • ALMOND6
    ALMOND6 2 miesięcy temu +45

    #famebezmuranskich

    • ALMOND6
      ALMOND6 2 miesięcy temu

      @Joe (: Gdzie napisałem, że nie chce dymów? Rudy z Polakiem dymili, Bandura też miał swoje momenty, Pasut też fajny performance. Tylko łysa dziwka robi chuj wie co i tylko wkurwia większość

    • firsteye xxx
      firsteye xxx 2 miesięcy temu

      @ffffffffffffff jacek przeloguj się

    • Joe (:
      Joe (: 2 miesięcy temu +2

      Tak niech tylko Tromba i Dubiel sie bija bez dymow

    • ffffffffffffff
      ffffffffffffff 2 miesięcy temu +6

      Fame bez dzieci i atencjuszy

  • Natalia Nena
    Natalia Nena 2 miesięcy temu

    #FamebezMuranskich#

  • ZbakanyRambo
    ZbakanyRambo 2 miesięcy temu +5

    Ała uderzył mnie w szczepionkę idę na policję i popłaczę się do mamy XD

    • ZbakanyRambo
      ZbakanyRambo 2 miesięcy temu

      @Marcin W Nie jest to cywilizowany sposób. Ale nic się typowi tak naprawdę nie stało. Ciebie lali w szkole to się kuliłeś jak pizda i robiłeś pod siebie a potem na skargę do dyrki chodziłeś pecie to rzucali w ciebie butami, nie miałeś przez to znajomych, dostałeś przez to depresji i tak ci już zostało.

    • Marcin W
      Marcin W 2 miesięcy temu +15

      Jak dla ciebie uderzanie ludzi to cywilizowany sposób rozwiązywania sporów i jest to ok to muszę ci coś uświadomić, innym tego nie robiono w dzieciństwie tylko tobie.

  • bemik
    bemik 2 miesięcy temu +4

    Kurwa piszecie #famebezmuranskich, a amadeusza i bandę kretynow jego pokroju, to już wychwalacie. Niech mi to ktoś wytłumaczy.

    • Patryk
      Patryk 2 miesięcy temu +1

      Tak się dzieje, bo Murański jest pierwszą osobą, która miała odwagę wyjaśnić do tej pory nietykalnego (mimo swojego obrzydliwego zachowania) nitra

    • Szymu
      Szymu 2 miesięcy temu +2

      Przeciez to sa dzieci co nie rozumieją show, zawsze muszą być złe i dobre charaktery bo by była stypa na konfie jak by same oskarki walczyły pokroju dubiela

  • Niecik
    Niecik 2 miesięcy temu +3

    Kapus Kapus inaczej 60

  • Natalia Nena
    Natalia Nena 2 miesięcy temu

    #stopprzemocymuranscy# kto za niech klika wpisuje hasztagi

  • Ziben Ziben
    Ziben Ziben 2 miesięcy temu +4

    Dowody, daj dowody, a nie ssiesz z palca historyjkę

    • Ziben Ziben
      Ziben Ziben 2 miesięcy temu +2

      @ALMOND6 Nagranie / wyniki obdukcji / świadka lub inne, co mi z pustych słów.

    • ALMOND6
      ALMOND6 2 miesięcy temu

      Jaki dowód ma niby tobie dać?

  • Acid13
    Acid13 Miesiąc temu

    Konfident

  • Patryk Gniewkochlop
    Patryk Gniewkochlop 2 miesięcy temu

    JEDZIESZ MURAN

  • Ozi
    Ozi 2 miesięcy temu

    X D

  • Szymon Polański
    Szymon Polański 2 miesięcy temu

    FAME MMA- przestańcie już płacić Muranowi, gość w ogóle nie potrafi walczyć, sieje patole.. inaczej konkurencja Was zje, fani odejdą 😅

    • Szymu
      Szymu 2 miesięcy temu

      @Szymon Polański Szczerze? Wolę takich ludzi niż jakieś Tromby, Dubiele którzy powiedzą tylko jedno zdanie na konferencji, żeby sponsorzy nie pouciekali. Powinien być jakiś powiew świeżości to fakt, pozdrawiam ;)

    • Szymon Polański
      Szymon Polański 2 miesięcy temu

      @Szymu olać temat, nie chce mi się o nim pisać już więcej, raz wystarczy 😃

    • Szymon Polański
      Szymon Polański 2 miesięcy temu

      Konferencje były ciekawe, wszyscy oczekiwali walki gladiatora..
      okazała się lipa x2
      Rozumiem dymy, ale musi być powiew świeżości, a powoli zawiewa nudą.
      Chcesz oglądać go po raz trzeci? 🤣
      Albo wysłuchiwać tych głupot?
      To Ty chyba nie masz co robić 😉

    • Szymu
      Szymu 2 miesięcy temu

      A i o jakich fanach mówisz? Jak byś nie wiedział to fame wybiło się przez dymy, a ci fani to jakieś dzieciaki co oglądają od 6-10 konferencji bo ich bananowi idole walczyli

    • Szymu
      Szymu 2 miesięcy temu

      Przyciaga ludzi, a konkurencja juz zaciera na niego ręce

  • Aleks Dzik
    Aleks Dzik 2 miesięcy temu

    OHO

  • Rick Sanchez
    Rick Sanchez 2 miesięcy temu +1

    Murański jesteś frajerem

  • StrangerCx
    StrangerCx 2 miesięcy temu

    #fejmbezmuranow

  • Jestem Tu I Tam
    Jestem Tu I Tam 2 miesięcy temu

    Tylko muranscy Elo

  • Emilia
    Emilia 2 miesięcy temu +12

    #famebezmurańskich

  • krystianbv87
    krystianbv87 2 miesięcy temu +15

    Sto procent poparcia dla Tanculi, zeby muran out i mega minus dla Pasuta ktory dla kasy wziął walke z tym deklem

    • Kazimierz
      Kazimierz 2 miesięcy temu +1

      to niech tańcula zapłaci pasutowi gażę za zrezygnowanie z walki, przecież pewnie kasa jest dla niego najmniej ważna ;p

  • Kamos
    Kamos 2 miesięcy temu +7

    Jak dla mnie to od kiedy muran jest w fame to nie kupuję ppv i wystarczy mi parę cage konferencji i free walki wywiady po walkach, a kasę wolę przeznaczyć na ppv HL

  • vUcze
    vUcze 2 miesięcy temu +4

    E konfident

  • Ozit
    Ozit 2 miesięcy temu +6

    0 ZASKOCZENIA ŻE AKURAT TEN ATENCJUSZ WYŁAPAŁ

  • LWEISSY
    LWEISSY 2 miesięcy temu +3

    To jest „dziennikarz” co niedawno temu współpracował za Łukaszem W oraz Kruszwilem.
    Słabo trochę promować taką osobę.