Verba - THC ( nowość 2019) 18+ [ TEKST - WŁĄCZ NAPISY ]

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 5 mar 2019
  • Verba - THC ( NOWOŚĆ 2019 )
    VERBA:
    FACEBOOK facebook.com/VerbaOfficial/
    INSTAGRAM instagram.com/verba_official/
  • MuzykaMuzyka

Komentarze • 985

  • Asia Aśka
    Asia Aśka 15 godzin temu

    Zajebiste

  • Asia Aśka
    Asia Aśka 15 godzin temu

    ☺️

  • Dawid Busko
    Dawid Busko Dzień temu

    Właśnie że odpiszę bo mam słabość do niej

  • ronokop Ronokop
    ronokop Ronokop Dzień temu

    Verba , będzie coś z.młodych wilkow niebawem ?

  • Dawid Król
    Dawid Król Dzień temu

    Zawsze lubiłem twoje piosenki ale tą to rozjebales system pozdro mordo

  • Adrian Matuszkowiak
    Adrian Matuszkowiak Dzień temu +1

    Sztos❤️kocham ten kawałek 😍 tak 3 maj ✌️

  • Castiel Gaming
    Castiel Gaming Dzień temu

    Juz sie nie mogę doczekać aż wrócę do domu zajaram i przesłucham tą piosenkę. Props w chuj
    Normalnie pisoenka o moim życiu

  • *BsS* MUSIC PLAYER
    *BsS* MUSIC PLAYER 2 dni temu

    *Cześć Verba :) :* jak widzisz mam kanał gdzie robię Z zwykłych piosenek BASSY z nich i użyłem twojej piosenki czy mogę mieć nadal ją na swoim kanale? Oczywiście jak nie mam takiej zgody to napisz a usunę pozdro ;)*

  • adrian witkowska
    adrian witkowska 2 dni temu

    Masz racje Verba,tu est numéro 1 pour moi en Pologne continue comme ça.😉😉😉😎😎😎😎💪💪💪

  • typowy sylwek
    typowy sylwek 2 dni temu

    verba sam pszeklinam wiec masz recje czasem trzeba

    • typowy sylwek
      typowy sylwek 2 dni temu

      dzienkuje ci verba za wszystkie piosenki co robisz co chwile kazda twoja piosenka to jest moje drugie życie

  • Jarek Damszel
    Jarek Damszel 2 dni temu

    Mega

  • MrMiseer
    MrMiseer 2 dni temu +1

    Posiadacze OLED'ÓW ❤️
    |
    |

  • Sandra Gardoń
    Sandra Gardoń 3 dni temu

    😯😍❤

  • kos kos
    kos kos 3 dni temu

    masz naprawde zajebist*e kawałki .Bedzie kawałek dedykowany dla żołnierzy ?

  • Orzech TV
    Orzech TV 3 dni temu

    Pozdro od ORZECHA

  • Artur Stelmach
    Artur Stelmach 3 dni temu

    Jak zawsze bez 2 zdan!!!

  • Natalia Ciura
    Natalia Ciura 3 dni temu

    Piękne :*

  • fabyr
    fabyr 3 dni temu +1

    już się nie łam
    nie ma nie ma nie ma co
    pozostaje tylko jebac, jebać
    jebac to!
    już się leje
    już się leje, leje etanol
    niech się pali
    niech się pali tetrahydrokannabinol
    już się nie zakocham
    w miłość wyjebane mam
    dziś dawkuję sobie w przełyk surrealistyczny stan
    pije, pływam
    i odpływam i odpływam
    i odpływam
    i o tobie zapominam

    pije wódę
    palę trawę
    psycha przejarana
    było sialalalal
    piękne fotki z instagrama
    teraz siada bania, kiedy życie cię zagania
    z tego zakochania pozostała w sercu rana

    obiecuje sobie ze wrzucam na luz
    związki nie sa dla mnie
    bo ostatnio ryją mi mózg
    po tych przejściach
    serce zawsze chyba zmiana sie w lód
    jeszcze trochę a już chyba by się jebło na pół

    w ciemności rolex
    daje mi po oczach Messenger
    nie napisze mam to gdzieś, nie ośmieszysz się
    widzę jesteś online, ale dla mnie nie ma cię
    nie oglądam tych relacji, bo wkur* mnie

    nie chcę widzieć ciebie więcej
    skasowałem każde zdjęcie
    nie chcę widzieć ciebie więcej

    już się nie łam
    nie ma nie ma nie ma co
    pozostaje tylko jebac, jebać
    jebac to!
    już się leje
    już się leje, leje etanol
    niech się pali
    niech się pali tetrahydrokannabinol
    już się nie zakocham
    w miłość wyjebane mam
    dziś dawkuję sobie w przełyk surrealistyczny stan
    pije, pływam
    i odpływam i odpływam
    i odpływam
    i o tobie zapominam

    bejbe, bejbe
    ładne zdjęcie, uśmiechnięte
    dobrze wiedziałem że się tym nie przejmiesz
    .. zapełniono
    w związku, status elegancko wjechał
    foreva, ever, foreva, ever,
    rozsypane klocki mojej układanki
    bo miłość wciąga na lewe sanki
    i z góry lecisz, nieświadomy samobójca
    mógłbyś przyhamować, ale nie ma śladu po hamulcach

    chcę ci powiedzieć, ze już mamy zajebiste plany
    w liczbie mnogiej, bo już jestem kimś innym zajarany
    spotkamy się gdzieś, to się nie nakręcaj
    jeśli nie powiem ci część, udając ze cię nie znam
    i nie wypisuj do mnie później
    ze tylko z tobą było tak naprawdę cudnie
    bo obiecuje tobie tu i teraz
    jeśli ci odpisze to się wtedy kur* nie pozbierasz

    już się nie łam
    nie ma nie ma nie ma co
    pozostaje tylko jebac, jebać
    jebac to!
    już się leje
    już się leje, leje etanol
    niech się pali
    niech się pali tetrahydrokannabinol
    już się nie zakocham
    w miłość wyjebane mam
    dziś dawkuję sobie w przełyk surrealistyczny stan
    pije, pływam
    i odpływam i odpływam
    i odpływam
    i o tobie zapominam
    już się nie łam
    nie ma nie ma nie ma co
    pozostaje tylko jebac, jebać
    jebac to!
    już się leje
    już się leje, leje etanol
    niech się pali
    niech się pali tetrahydrokannabinol
    już się nie zakocham
    w miłość wyjebane mam
    dziś dawkuję sobie w przełyk surrealistyczny stan
    pije, pływam
    i odpływam i odpływam
    i odpływam
    i o tobie zapominam

    • CMAZ
      CMAZ 3 dni temu

      JAKI KURWA ROLEX

  • Kornel Dudzinski
    Kornel Dudzinski 4 dni temu

    Jaki sztos omg

  • Agnieszka Gajownik
    Agnieszka Gajownik 4 dni temu

    świetny kawałek. Daje do myślenia.

  • Joker
    Joker 4 dni temu

    ale siada, rewelacja, tytuł piosenki z początku ktoś coś?

  • JBL PL
    JBL PL 4 dni temu

    Dobre :D

  • Andrzeju nie denerwuj się

    Nie mogę przestać tego słuchać!!!

  • Norbercikk
    Norbercikk 4 dni temu +3

    zajebista piosenka 🤯😍a przekleństwa podkreślają tylko samą prawdę o życiu (^_-)

  • Aleksandra Aleksandra
    Aleksandra Aleksandra 4 dni temu +1

    Boskie❤

  • anna dabrowska
    anna dabrowska 4 dni temu +3

    Czekałam na taka piosenkę ....

  • Kacper Sztof
    Kacper Sztof 4 dni temu +1

    Verba robi kawał dobrej roboty

  • sebatoyota
    sebatoyota 5 dni temu +1

    zajebiste ukoilo me serce

  • 8XRX Official
    8XRX Official 5 dni temu

    Już się nie zakocham w miłość wyjebane mam . Bardziej prawdziwie nie mogło być , to może być wyryte na moim grobie . Do tego kawałka pasuje „ Wkurwisz się ” moim zdaniem

  • ilcia x
    ilcia x 5 dni temu +3

    Właśnie tego potrzebuję 💪❤

  • SCOOBY BRAWL - STARS
    SCOOBY BRAWL - STARS 5 dni temu +5

    *Idealne właśnie dziś zerwałem z dziewczyną z która byłem dwa lata kurwa 😂😓*

    _Pozdro dla singli jak np: ja od dziś pozdro mordeczki...😢_
    *Napiszcie kom nie zostawiajcie lajka..*
    _Po prostu chce zobaczyć ile nas dziewczyn/chłopaków zostawiło_

  • Natalia Tosik
    Natalia Tosik 5 dni temu

    O kurwa sztos ❤

  • Rat Dol
    Rat Dol 5 dni temu

    Dedykuję to Pewnej Żanecie z Garwolina ( gdy byłem potrzebny jej to było ok a gdy noga mi się rozwinęła wtrafilem na 2 lata od razu z jakimś innym miała foty)

  • Daria queen
    Daria queen 5 dni temu

    Zaje***te ❤😉, tekst naj👌

  • Urszula Osiak
    Urszula Osiak 5 dni temu

    Mistrz nad mistrzami kocham

  • Alex Polak
    Alex Polak 6 dni temu

    Mega oby więcej takich nutek ! :D

  • Mateusz Bsbannddb
    Mateusz Bsbannddb 6 dni temu

    Super nutka😍😍😍

  • Bernadetta Choina
    Bernadetta Choina 6 dni temu

    😍😍😍😍😍😍♥️♥️♥️♥️

  • Bernadetta Choina
    Bernadetta Choina 6 dni temu

    Ja piernicze to o mnie

  • goodmate1
    goodmate1 6 dni temu

    Jakie to jest zajebiste! 🔥

  • Danuta Żygadło
    Danuta Żygadło 6 dni temu

    Super jest moc👍👍👍😉

  • Mała Mi
    Mała Mi 6 dni temu

    Zajebista nuta

  • Modzel Moto.
    Modzel Moto. 6 dni temu

    Kozak nuta ! Widać idziesz w dobra stronę 👌

  • Paweł Pieszynski
    Paweł Pieszynski 6 dni temu

    Pierwszy raz słyszę tego wykonawcę. I muszę przyznać,że jest zajebisty. Polecam i Pozdrawiam

  • Jakub Klosowski
    Jakub Klosowski 6 dni temu

    Forever,forever ever ,forever ever

  • Hausner Wuja
    Hausner Wuja 6 dni temu

    Bzdurne Składa Software Zszokowo

  • Kamil Matysiak
    Kamil Matysiak 6 dni temu

    Verba Robisz Kawał Dobrych Piosenek A Ta Rozwala System Powodzenia w Dalszym Tworzeniu ❤🔥🔥🔥

  • nerkis mk
    nerkis mk 6 dni temu +1

    Zakochalam sie w tej piosence! I ten moment juz sie nie zakocham wyjebane mam. No cudo.!🔥😍

  • Ashley Sopkowicz
    Ashley Sopkowicz 6 dni temu

    Kocham to ❤️❤️❤️😂😂 już klasie pokazane xD

  • Zielona C
    Zielona C 6 dni temu

    Mega♥

  • Skuter vlog keeway huricane

    Ta nuta rozwala system

  • blezz banzaj
    blezz banzaj 6 dni temu

    Dla mnie przyjaciele sa na całe życie dziekuje wam za to że mogłem ru powrucić lecz Araz i tak przydzie mi z tad odesc bo bede chciał sa sie zasmiac z przyjaculka kturej już nie ma wiec tu i tak nie zostane wiec tylko milegi a mi nie dlugo bedzie trzeba prosić o sen spełnienia wiec życze wam wieczność ci z wasza milóśćcua do ludzi tu kg pozdrawuam was milego podranka wam życze saczbej kawki lub herbatki moi mili blezzz

  • Діма Паращук

    Dobra nyta

  • Karolina Dobrowolska

    ☺️ Uwielbiam

  • Bruno Official
    Bruno Official 7 dni temu

    spoko

  • evox3r
    evox3r 7 dni temu +2

    Więcej tego 🔥🔥

  • Chuje muje dzikie węże

    ALE OGIEŃ 🔥 🔥 🔥 🔥

  • Iwona Włodarczyk
    Iwona Włodarczyk 7 dni temu

    Wyjebane mam dobre👍👍

  • Sylwia Wawrzynkiewicz
    Sylwia Wawrzynkiewicz 7 dni temu +1

    Obiecuję że już się nie zakocham

  • jandzia24
    jandzia24 7 dni temu

    Verba
    Więcej takich
    🔥🔥🔥

  • HazardOwcy1 a
    HazardOwcy1 a 7 dni temu

    Niesamowita piosenka♥Mega♥

  • Angel 666
    Angel 666 7 dni temu

    [TEKST]

    [REF.]
    Już się nie łam nie ma (4x) co
    Pozostaje tylko jebać (3x) to!
    Niech się leje (4x) etanol
    Niech się pali (2x) tetrahydrokannabinol
    Już się nie zakocham w miłość wyjebane mam
    Dziś dawkuje sobie w przełyk surrealistyczny stan
    I odpływam (4x)
    I o Tobie zapominam...
    [1.]
    Piję wóde, palę trawe psycha przejarana było sialalala piękne fotki z Instagrama
    Teraz siada bania kiedy życie cie zagania
    Z tego zakochania pozostała w sercu rana
    Obiecuję sobie, że na razie wrzucam na luz
    Związki nie są dla mnie bo ostatnio ryją mi mózg
    Po tych przejściach serce chyba zawsze zmienia się w lód
    Jeszcze trochę a już w ogóle by se jebło na pół
    W ciemności rolex daje mi po oczach Messenger
    Nie napisze mam to gdzieś nie ośmieszę się
    Widzę jesteś online, ale dla mnie nie ma cie
    Nie oglądam tych relacji bo wkurwiają mnie
    Nie chce widzieć Ciebie więcej...
    Skasowałem każde zdjęcie...
    Nie chce widzieć Ciebie więcej...
    [REF.]
    Już się nie łam nie ma (4x) co
    Pozostaje tylko jebać (3x) to!
    Niech się leje (4x) etanol
    Niech się pali (2x) tetrahydrokannabinol
    Już się nie zakocham w miłość wyjebane mam
    Dziś dawkuje sobie w przełyk surrealistyczny stan
    I odpływam (4x)
    I o Tobie zapominam...

    [2.]
    U bejbe bejbe ładne selfie uśmiechnięte
    Dobrze wiedziałem, że się wcale tym nie przejmiesz
    Wszystko zapełniono w związku status elegancko wjechał
    Forever, forever, ever, forever, ever
    Rozsypane klocki, moje układanki
    Bo miłość wciąga na lewe sanki
    I z góry lecisz, nieświadomy samobójca
    Chciałbyś przyhamować, ale nie ma śladów po hamulcach
    Chce Ci powiedzieć, że już mamy zajebiste plany
    W liczbie mnogiej bo już jestem kimś zajarany
    A jak spotkamy się gdzieś to się nie nakręcaj
    Jeśli nie powiem Ci 'cześć' udając, że Cie nie znam
    I nie wypisuj do mnie później, że tylko ze mną było Tobie tak naprawdę cudnie
    Bo obiecuje Tobie tu i teraz, że jeśli Ci odpisze to się wtedy kurwa nie pozbierasz.
    [REF.]
    Już się nie łam nie ma (4x) co
    Pozostaje tylko jebać (3x) to!
    Niech się leje (4x) etanol
    Niech się pali (2x) tetrahydrokannabinol
    Już się nie zakocham w miłość wyjebane mam
    Dziś dawkuje sobie w przełyk surrealistyczny stan
    I odpływam (4x)
    I o Tobie zapominam... /2x

  • Agnieszka. eM
    Agnieszka. eM 7 dni temu +6

    Już się nie zakocham, w miłość wyjebane mam ✌️🔥

  • Mariusz Filipowski
    Mariusz Filipowski 7 dni temu

    Zajebisty bit i melodia i tekst Tak trzymaj

  • Błażej Gapski
    Błażej Gapski 7 dni temu

    Witaj Bartek. Czy będą w tym roku nowe nutki? I nowa płyta oczywiście

  • Moni Kot
    Moni Kot 7 dni temu

    Miazdzysz

  • ReVo
    ReVo 7 dni temu +13

    Kiedyś mówiłem że Verba to nie mój styl muzyki ale ostatnimi czasy robisz takie kawałki że cały czas wciskam replay. Oby tak dalej pozdro
    "Już się leje, leje leje leje leje etanol niech się pali, pali tetrahydrokanabinool"

  • Madzia Madzia
    Madzia Madzia 8 dni temu

    Kiedy zagracie w Pile

  • LOKI BLEND
    LOKI BLEND 8 dni temu

    Zajebista nutka naprawdę

  • xSandraax 17
    xSandraax 17 8 dni temu

    Jak każda piosenka wchodzi w głowę że słucha się. Po kilka razy pod rząd 😊

  • Marcin Augustynowicz

    Super piosenka

  • Serek serek
    Serek serek 8 dni temu

    Zwiazki,nie sa dla mnie,bo ostatnio ryja mi mozg...

  • Dawid Wesoły
    Dawid Wesoły 8 dni temu

    Kurde super nuta😊😍😍😍Prosto z mostu najlepiej😇😇

  • Aris
    Aris 8 dni temu

    Słucham Verby od kawałka "mogliśmy" . Oby nic się nie zmieniło. Coś pięknego

  • Kamila Zimna
    Kamila Zimna 8 dni temu

    Super piosenka na rozstanie pozamiatał jak zwykle

  • Świat pimpka
    Świat pimpka 8 dni temu

    Wszystkie piosenki są super 😍😍 ale ta wygrywa to!! 🔥 🔥 🔥

  • rafuq
    rafuq 8 dni temu

    przecież można mieć czarnego messengera.. ale tak to spoko

  • Krzysio Angel
    Krzysio Angel 8 dni temu

    Kiedy Nowa Płyta :D?

  • gabi Ostapiuk
    gabi Ostapiuk 8 dni temu

    I opływam i opływam i opływam i odpływam i o tobie zapominam
    MEGA

  • Szwagier Szwagierek
    Szwagier Szwagierek 8 dni temu

    I to jest kurwa to!!! THC..

  • Joanna Trybus
    Joanna Trybus 8 dni temu

    Super nutka bez żadnego ale!!!!

  • DKLzdMZ MASŁO
    DKLzdMZ MASŁO 8 dni temu +4

    Nie spodziewałem się tego że jeszcze usłyszę tak zajebistą nute 👍

  • dokstor kanek
    dokstor kanek 8 dni temu

    SZTOS !

  • Neki Off
    Neki Off 8 dni temu

    Wow piekne i zrobiles to w swoim stylu milosci

  • Szymon Pudzianowski
    Szymon Pudzianowski 9 dni temu

    Piosenka o mnie praktycznie xD

  • M.P.R Label
    M.P.R Label 9 dni temu

    zajebioza

  • Artur Żendzan
    Artur Żendzan 9 dni temu

    Zajebiste i prawdziwe od serca jak zawsze😍❤️😊💪
    Pozdrawiam: młody pasjonat❤️💪✋🏍️

  • GileRoOO
    GileRoOO 9 dni temu

    Ale w to się można wczuć ZAJEBISTE

  • Zosia cis
    Zosia cis 9 dni temu

    Kocham to
    ❤️ ❤️ ❤️
    Verba to cudo a najlepsze to jest i odpływam i odpływam i o tb zapominam

  • Matroxx Pogrywa
    Matroxx Pogrywa 9 dni temu

    To opisuje moje życia czemu to tak boli :/ zajebista robota stary życzę progresu.

  • KASisq
    KASisq 9 dni temu +2

    Jednocześnie podoba mi sie ta piosenka, ale i mam ochote ją wyłączyć...

  • the bulviszon
    the bulviszon 9 dni temu +13

    "i odpływam i odpływam i odpływam i odpływam. I o Tobie zapominam.." *C U D O*

  • Grażyna Telega
    Grażyna Telega 9 dni temu

    Też tak myślę :)

  • SYLWIA SROCZYNSKA
    SYLWIA SROCZYNSKA 9 dni temu

    Jestescie wielcy 😁Pozdrawiam goraco

  • Fit Live
    Fit Live 9 dni temu +2

    Jeju to jest cudne i czemu tak mało wyświetleń?

  • Kamisia Kamisia
    Kamisia Kamisia 9 dni temu

    Pod wrażeniem jestem ... I idealna nuta na teraz

  • MrPawelos Cios
    MrPawelos Cios 9 dni temu

    Powiem ci ze coś tam nawet pomaga na łeb :D

  • mariusz pęczkowicz
    mariusz pęczkowicz 9 dni temu

    mega super utwór

  • Marta Zbrzeźna
    Marta Zbrzeźna 9 dni temu

    Sztosss. No po prostu Piosenka zajebistaaaa❤️❤️❤️❤️

  • Patryk Ciućka
    Patryk Ciućka 10 dni temu

    Kurw* kozak dawaj wiecej takich nutek. Jak narazie moja ulubiona piosenka ❤ mozesz zostawic serce jak to widzisz 😉❤