OMÓWIENIE ZMIAN W PATCHU 9.10 LEAGUE OF LEGENDS

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 13 maj 2019
  • ►Zakłady bukmacherskie STS: bit.ly/STSesport
    ►Gry w dobrych cenach: www.g2a.com/r/nervarien
    ►Mój server Discord: discord.gg/nervarien
    ►Mój instagram: instagram.com/nervarien
    ►Daj Suba! plclip.com/user/nervarien
    ►Fanpage facebook.com/nervarien.lol
    ►Stream www.twitch.tv/nervarien
    ► Grupa na FB facebook.com/groups/pandynervariena/
    ________________________________________________________
    Miniatura: Jakub Kukuła
  • GryGry

Komentarze • 297

  • Nervarien
    Nervarien  11 dni temu +188

    Trochę źle powiedziałem z Fiorą. Wcześniej było tak, że stacki nie wchodziły podczas riposty, teraz normalnie można zablokować tego stuna od Kennena/Brauma więc jest to BUFF dla Fiory.

    • Tornister12311
      Tornister12311 11 dni temu

      +Kamil Lewandowski On nie gra ap tylko ad ale czasem wyciągnie ap ale to może raz na dzień jesli ma okazję ;)

    • Kawre
      Kawre 11 dni temu

      +Miętowy nerf raczej bo conq znowu nerfy dostal

    • Kamil Lewandowski
      Kamil Lewandowski 11 dni temu

      Jeśli chodzi ci o tego gościa od tryndamere to FoggedFTW2

    • Bartłomiej Perzanowski
      Bartłomiej Perzanowski 11 dni temu +3

      I tak szybciej od jankosa

    • Daschiro
      Daschiro 11 dni temu

      Zapomniałeś dodać u Branda, że skalowanie też zwiększone o +0,1 ap

  • Bruno Błaszak
    Bruno Błaszak 9 dni temu

    Ten buf talizmanu obowiązuje też Kindred ?

  • Force e
    Force e 9 dni temu

    Te nowe championy to są pojebane jak nie lata przez ściany to ma po parę skoków znów to coś nowe bije sobie zdalnie sterowanym czymś i ciężko to uniknąć... Liga legend to nie to co kiedyś, jeeszczee ten zjebany aatrox dla debili co wystarczy spamować Q... Do jest dramat

  • skillowa MARCHEW
    skillowa MARCHEW 9 dni temu

    Witam szybkie pytanko wie ktoś kiedy pojawi się następny prestiżowy skin z kda?

  • LeagueOfKetsurui
    LeagueOfKetsurui 9 dni temu

    Jak zawsze wszystko dobrze wyjaśnione 😀 Omówienia patchy idealne do obiadu 😋

  • Dominik Dj
    Dominik Dj 9 dni temu

    Domy są na stałe? W sensie czy są już na zawsze w lidze

  • ALPAK CZINO
    ALPAK CZINO 9 dni temu

    13 minut filmu 4 jebane reklamy kurwa dredziarzu

  • Igerro
    Igerro 10 dni temu

    Te uczucie kiedy mówisz dzień dobry zanim powie to Nervarien

  • mk
    mk 10 dni temu

    stricte

  • Bartek :o
    Bartek :o 10 dni temu +1

    siemka, powiedziałby mi ktoś kiedy są karty? (te że skinami na promocji). Są od czasu do czasu a nie wiem kiedy

    • Adam Ciesielski
      Adam Ciesielski 10 dni temu

      Ciężko stwierdzić bo to chyba na większe wydarzenia wchodzi.

  • wotan wotanowicz
    wotan wotanowicz 10 dni temu

    gratuluje yuumi op kicia to dziecko rengara chyba

  • In Cold Fire
    In Cold Fire 10 dni temu

    powinien nerf na q morgany iść na krótszy stun

  • TheAvePL
    TheAvePL 10 dni temu

    To niezły buff dla Mastera :x

  • Rockyy
    Rockyy 10 dni temu

    przy riven moim mainie z tym e jest wedlug mnie chujnia bo powinni te o 2sekindy max a nie kurwa 4 a master smiec op

  • Solok
    Solok 10 dni temu

    Ja się pytam kiedy bedzię URF? :D Nervarien może coś wiesz na ten temat ? Z góry dzięki :*

  • Kappo.
    Kappo. 10 dni temu

    Ja lubię grać brandem

  • Daniel Szlonski
    Daniel Szlonski 10 dni temu

    Jeszcze brakuje żeby q jhina skakalo po glowie 1 targetowi

  • Arlemidas 320
    Arlemidas 320 10 dni temu

    Ja wale master yi dostał
    Buffy XD

  • BiałyDaniel
    BiałyDaniel 10 dni temu

    1:50
    KURDE DAMIAN NIE WYPADASZ Z FORMY TY ŚMIESZKU HEHE :D

  • karmazynowy wojwonik
    karmazynowy wojwonik 10 dni temu

    ej jak dałem 1.5 prędkości i nie widziałem różnicy między filmem a normalnym człowiekiem xD

    • Nervarien
      Nervarien  10 dni temu

      polecam 1.75, a nawet 2x i też jest gitarka

  • BroxV2
    BroxV2 10 dni temu

    Tylko dla mnie Ez wygląd na tym skinie jak Yugiego z Yu-Gi-Oh! ?

  • Michal Maciak
    Michal Maciak 10 dni temu

    Pewnie nie ma to jak co chwike wypuszczac skiny do lux i eza, buffy na sorake?lol. A master teraz to bedzie op juz 100%, a reszta zmian chb na + szczegolnie guinsoo i vayne

  • Afektowata Pacharzyna
    Afektowata Pacharzyna 10 dni temu

    Dobrze wyglądasz z wąsem

  • ZaWii
    ZaWii 10 dni temu

    pomogles w zasnieciu dzieki

  • Martines
    Martines 10 dni temu

    szybkość 1.5 i lecimy

  • KaaMiś:3
    KaaMiś:3 10 dni temu

    Damian, ezreal na jungli wciaz sie sprawdza? ?

  • Lamikel
    Lamikel 10 dni temu

    Ogarnij te ARAMY, bo wstyd.

  • Auredion
    Auredion 10 dni temu

    YI

  • Oskar 'Labomba' Kędzierski

    9:51 czyli nowa postać jest liczona jako zwierzątko? XD

  • Dolo
    Dolo 10 dni temu

    Nami to ciebie może umyje😍😘

  • blejdd ???
    blejdd ??? 10 dni temu

    Kiedy buff swaina :(

  • chawrun
    chawrun 11 dni temu

    Skoro nami jest w mecie to jakim cudem jeszcze w to grasz?

  • huQ ゴースト
    huQ ゴースト 11 dni temu

    ej czemu nie mozna spickowac default wardow?

  • Kowal
    Kowal 11 dni temu +1

    To oznacza ze neeko pod aa jest gorsza?

  • geralt z polski
    geralt z polski 11 dni temu

    czy zagrasz jeszcze kiedyś w dote?

  • Adrian Wozniak
    Adrian Wozniak 11 dni temu

    Plejsy Masterem xd

  • Shiftu Klawiszowski
    Shiftu Klawiszowski 11 dni temu

    Damian wykorzystuje fakt, że Jankos jest na MSI i nie może szybko wrzucić Patch Note'ów xD

  • Peter
    Peter 11 dni temu

    Kiedy bedzie mozna kupic Yuumi ? Ktos pomoze ?

  • Eliqsz1337 `
    Eliqsz1337 ` 11 dni temu

    jak tam w D1 xd
    ?

  • DeXaiD Gaming
    DeXaiD Gaming 11 dni temu +1

    prędkość na 1.5 i lecimy

  • Torni
    Torni 11 dni temu

    łapka bo w końcu szybciej informacje a mniej gadania bez sensu

  • S. R
    S. R 11 dni temu

    Ale zes zarcikiem zajebal na poczatku xD

  • Tikor PL
    Tikor PL 11 dni temu

    oglądam tu bo Jankos nie dodał

  • Szumix lemur
    Szumix lemur 11 dni temu

    ALE BRODA XD nie no pasuje ci

  • Opekuos
    Opekuos 11 dni temu

    Ale nudy

  • Barman Dobre shoty
    Barman Dobre shoty 11 dni temu

    moze xin z jg wyszedł ale na adc z braumem nawałnica mieczy w drugim też attack speed jest nadal najs

  • GodlikeShrimp
    GodlikeShrimp 11 dni temu

    Jak ten skin do Gravesa wygląda jak Bjergsen

  • BEST PANTH PBE
    BEST PANTH PBE 11 dni temu

    Dislike za tego suchara z Brandem i Nami.

  • Kacper Wawrzyniak
    Kacper Wawrzyniak 11 dni temu

    Złodziej esencji też spoko buff na xayah 😍

  • Xenon
    Xenon 11 dni temu +1

    Rip*Master YI

  • eFmStream
    eFmStream 11 dni temu

    Damian dzienki

  • Matt The Potato
    Matt The Potato 11 dni temu

    Yuumi jest słaba heala i tarczy super nie ma a z Q ledwie co łaskocze

  • Nikolas Grębski
    Nikolas Grębski 11 dni temu

    O kurwa kolejny skin do lux sorrki 2 i do eza, bardzo dobrze bo coś mało ich mają myślę że jeszcze po 5 by się przydało :D

  • Sound Lad
    Sound Lad 11 dni temu

    10:18 SHACO KU*WA

  • Esner Hert
    Esner Hert 11 dni temu +3

    Kiedy bedzie mozna kupic Kotka? :)

    • JeŻuPL
      JeŻuPL 10 dni temu

      +Kijeq nawet nie mam yasuoo xD

    • Kijeq
      Kijeq 10 dni temu

      +JeŻuPL idz se zagrac swoim zedem lub yasuo

    • JeŻuPL
      JeŻuPL 11 dni temu

      Wypierdalaj supportu głosu nie mają

  • Łepson xd
    Łepson xd 11 dni temu

    To co robi teraz E mastera ?! Tylko się świeci miecz ?! Przecież ten skil dawał te 10% więcej obrażeń a teraz jak to usunęli i nie dali nic to ten skil daje ze miecz się tylko świcie to nie opłaca się brać tego skilla w ogóle :o

  • Sum tak zwany olimpijczyk

    Umyj sie brudasie

  • Puszeq _meh
    Puszeq _meh 11 dni temu

    Generalnie to tak. Buff cait na early spoko, dobry early game cait miała kiedy hurricane ładował pasyw xd teraz jest po prostu przeciętny. Nefry vayne + nerfy guinsso RIP dla mnie 20% to za dużo. Mf pod botrka nie ruszona co jest na prawdę dziwne.

  • normal203
    normal203 11 dni temu

    Jankos wyprzedzony hehe

  • Zwierzu ;33 ;33
    Zwierzu ;33 ;33 11 dni temu

    Rsp 😴

  • Niechce Misie
    Niechce Misie 11 dni temu

    BRAWO RIOT! Jedno Q Mastera Yi daje mu teraz 4 skoki niezależnie od ilości celów. Czyli w sytuacji 1 vs 1 Q zadaje 175% DMGa. To jest megabuff. Czyżby powrót Yi'a na midzie? :P

  • Have Fun!
    Have Fun! 11 dni temu

    buffy dla mastera yi dziękuje

  • HiGhQue
    HiGhQue 11 dni temu

    W końcu buff na mojego maina xina

  • ona chce kwas
    ona chce kwas 11 dni temu

    Musisz cały czas mówić słowo strikte?

  • kacmil1971
    kacmil1971 11 dni temu

    A termo nie miał przypadkiem też dostać jakiś zmian?

  • VertuS
    VertuS 11 dni temu +2

    Chyba zbyt dobrze im się skiny do lux sprzedają bo ona to już chyba z 20 ma xd

  • KoZo
    KoZo 11 dni temu

    kolejny skin do eza i lux XDDDdDd

  • Dawid Łukasiewicz
    Dawid Łukasiewicz 11 dni temu

    To guinso powinno być zmienione tylko dla mele championów wrrr

  • Pjoter Kowalski
    Pjoter Kowalski 11 dni temu +1

    Nowe patche u nervariena warto pooglądać sobie na prędkości x2 i skipując połowe.

  • Bartek
    Bartek 11 dni temu +1

    Gosu będzie smutny :D

  • Wiosenny ewrod
    Wiosenny ewrod 11 dni temu +1

    S T R I K T E

  • DD Games
    DD Games 11 dni temu

    Czemu jeszcze nie ma Yuumi ?

  • Vistox
    Vistox 11 dni temu

    Vayne poleci ale Kaisa dalej silna

  • Crew Up
    Crew Up 11 dni temu

    0:38 Dis?🤔

  • Irasher
    Irasher 11 dni temu

    Ale strzeliłbym soloq ale na 8 do szkółki więc po omówieniu do spanka :(

  • QeRasT
    QeRasT 11 dni temu

    :)

  • Nexor Shadowson
    Nexor Shadowson 11 dni temu

    Talizman łowcy też na ulta Iverna jest

  • Nexor Shadowson
    Nexor Shadowson 11 dni temu

    zlodziej esencji sie buduje na ashe supporta xD

  • Igor Oblizajek
    Igor Oblizajek 11 dni temu

    Na tym masterze to w końcu buffy czy nerfy? Szkoda, że nerfią conquerora w ogóle :(

  • Nexor Shadowson
    Nexor Shadowson 11 dni temu +1

    ale nie ma jeszcze tego patcha wgranego a już wtorek

  • Kameleon
    Kameleon 11 dni temu +3

    Po co ja to oglądam skoro już w lola kilka miesięcy nie gram XDDDD

  • Filip Copija
    Filip Copija 11 dni temu

    Jeden, jedyny, prawdziwy

  • Bartek Katny
    Bartek Katny 11 dni temu

    Nerva moglbys nagrac o tym battlefy jak znajdujesz te turniejki tak jak z tym aramkiem. Zeby wiecej ludzi tez moze zaczelo to grac bo to ogolnie spoko akcja jest

  • damsommer
    damsommer 11 dni temu +1

    9:56 OMEGALUL malzahar w lesie

  • DeeNzou
    DeeNzou 11 dni temu

    Nerfienie mobilności Riven to niszczenie jej największego atutu. Według mnie powinni ruszać dmg, wielkość tarczy, ale nie cooldown.
    Echh.

  • Soulstealer Seth
    Soulstealer Seth 11 dni temu

    Damian jak się podniecił nerfem guinsoo xD. Ja nie gram guinsoo na Vayne. To źle? Normalnie bez niego i tak w late rozjeżdżam ludzi.

    • Danio0271
      Danio0271 11 dni temu

      Też nie gram guinsoo na vayne , jakoś nie przepadam za tym itemkiem

  • Squbany TM
    Squbany TM 11 dni temu +1

    Dobre do spania

  • ColePG
    ColePG 11 dni temu

    Było szypku xD

  • damsommer
    damsommer 11 dni temu +1

    Czekaj zaraz przyjde ide myc zeby dobra nerva jestes ??? AHHASHHSHS e krzaku siedzi i je se knora. Jak masz "?" Jesteś normalny jak się zasmiales witam e klubie przypierdolin spolecznych. Uśmieszek:)

  • Raikelele
    Raikelele 11 dni temu +1

    5:58 niezłe 500-250

  • lemur3010
    lemur3010 11 dni temu +1

    Akademia bojowa Ezreal i Lux. BO TYM POSTACIOM BRAK SKÓREK XDDDD

    • ZiXeN
      ZiXeN 11 dni temu

      +ZIUTEK Ziutek bez kitu XD załóżmy mainujesz sobie postać które ma chujowe skiny jak ja np shaco i masz wkurwa kiedy masz na nim 400 k a jedyny drogi skin jest za 975 rp a reszta są brzydkie jak kurwa komandos lux i skiny nie wychodziły do niego od x czasu

    • lemur3010
      lemur3010 11 dni temu

      +ZIUTEK Ziutek Oczywiście, dobrze że do postaci ze skinami 15+ dodadzą sobie jeszcze trochę XD

    • ZIUTEK Ziutek
      ZIUTEK Ziutek 11 dni temu +1

      Czemu wy tak placzecie? To chyba dobrze, ze gra sie rozwija i dochodza nowe skiny..

    • ZiXeN
      ZiXeN 11 dni temu +1

      Oni są jebanymi umysłowymi spierdolinami pod tym względem chuj że kurwą duża część nawet nie ma skina za 1350 np mój shaco ... Mają szczęście że w kolejnych patchach wypuszcza do niego skina ale nie lepiej dać jeszcze 5 do lux 10 do Annie 10 też bo czemu nie malo ma chuj że skina niektóre postacie nie dostały od kurwą kilku lat XD

  • Issue_ L
    Issue_ L 11 dni temu

    Dzieńdobry ty jesteś Nervarien...

  • szymon turkiewicz
    szymon turkiewicz 11 dni temu

    8:55 xayah jeszcze essence rivera buduje

  • _404Cps
    _404Cps 11 dni temu

    elo brudas

  • Konreador
    Konreador 11 dni temu

    Nidalee... Tak dawno już tego nie widziałem

  • TheAngelOfShadow LoL
    TheAngelOfShadow LoL 11 dni temu

    Kiedy coś znerfia nerwie 🙄

  • Paelox
    Paelox 11 dni temu

    kiedy skin do Ornn'a Riot Gays

    • hcms1000able
      hcms1000able 11 dni temu

      Nigdy, tak samo jak do Aureliona i Taliah. Na każdy skin Jayca trzeba czekać miesiącami, Lissandra w 3 lata dostała 2 skiny. Riot to chujowa firma, mają problemy z balansem 9 letniej gry, a patche to im chyba służą do ogłaszania kolejnych skinów (do lux, ezreala i katy oczywiście).

  • Dominik Dawidowski
    Dominik Dawidowski 11 dni temu

    I tk dalej draven mocny na adc

  • Mało Ważny
    Mało Ważny 11 dni temu +1

    JEBAĆ CONQUERRORA

  • Main Yasuo
    Main Yasuo 11 dni temu

    New lux skin spotlight:
    Aurelion sol, kalista, zyra, diana, jhin, urgot, nautilus: Am i joke to you riot?

    • B S
      B S 10 dni temu

      +Mało Ważny Co do "Bezmuzga" to polecam kupić słownik ortograficzny Bezmózgu.

    • Xerisu
      Xerisu 11 dni temu

      Aurelion dostał skina *całkiem* niedawno
      Urgot i Jhin mają dość sporo skinów (a Jhin nawet legendarkę ma ponoć dostać)
      Zyra ma treserkę (ten skin to jest piękno przecież *. *)
      Co do reszty albo nie wiem jak wygląda sytuacja albo się zgadzam

    • Main Yasuo
      Main Yasuo 11 dni temu

      +Mało Ważny i co do syfu to się zgadzam teraz wypuszczają sam syf ale muszę przyznać że skinek do zeda wyszedł ładnie

    • Main Yasuo
      Main Yasuo 11 dni temu

      +Mało Ważny nie dawno...
      Dostali jednego skina w czasie kiedy lux otrzymała 3

    • Mało Ważny
      Mało Ważny 11 dni temu +2

      Aurelion, diana, jhin i urgot dostali nie dawno.
      Ale i tak jebać rito, za skiny do Lux co pół roku. w sumie to też bym tak robił na ich miejscu bo mejny tego syfu są bezmuzgi i kupują wszystko do niej jak leci.