Przemyślenia Niekrytego Krytyka: WDŻ - używki i dziewczyny

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 8 sie 2018
  • TYLKO TERAZ TYLKO TUTAJ
    Zamów książkę z felietonami z magazynu CKM w formie książki i zostań jej współwydawcą! Koszt książki z wysyłką to 39 złotych monet.
    Piniondz przelej na konto: 82 1090 2705 0000 0001 1983 4697
    lub Paypal: maciej.fraczyk@gmail.com
    koniecznie z informacjami: Imię i nazwisko, e-mail oraz adres wysyłki. Jeśli adres się nie zmieści, wyślij go na mail niekrytykrytyk@gmail.com
    Informacje na temat postępu prac nad projektem będę publikował na Instagramie, także zapraszam @niekrytyk
    Planowana wysyłka - październik 2018. BOLONIEZE
    Przykładowy felieton: www.ckm.pl/lifestyle/niekryty-krytyk-prarandka,16990,1,a.html
    ZAPYTAJ O KOSZULKĘ NAJEBIEZE: niekrytykrytyk@gmail.com
    INSTA: niekrytyk
    Muza: plclip.com/video/2dlEt3D5bGw/wideo.html
    Chcesz swoją muzę w intro? Ślij link na niekrytykrytyk@gmail.com
    Oficjalny fanpejdż Niekrytego Krytyka:
    facebook.com/Niekryty-Krytyk-176539802376111/?ref=settings
    Mail kontaktowy:
    niekrytykrytyk@gmail.com
    Adres wysyłkowy:
    Niekryty Krytyk
    Skrytka pocztowa 45
    05-804 Pruszków
    Fragmenty utworów należą do ich prawnych właścicieli i zostały wykorzystane wg prawa cytatu (art.29 ust.1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych)
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 3 017

  • little witches
    little witches 4 dni temu +233

    Niekryty! Twój kanał ma taką magię że ja nie mogę...Coś pięknego, co ty tu wyczyniasz. Oglądam cię od 4 lat i w tym czasie oglądałam różnych innych youtuberów. Niektórzy również komentowali seriale (wcale nie seriale, a telewizyjne gówno), inni wlewali kisiel do basenu. Podobało mi się to maksymalnie 2-3 miesiące, po tym czasie byłam zażenowana i zszokowana że mogłam oglądać takie ścierwo. A twój kanał...mimo tych seksistowskich żartów i komentarzy elmo (którego dawno nie było na kanale, lub pojawia się epizodycznie, więc pewnie jest zamknięty w piwnicy), czuje że nigdy mi się nie znudzi, i będę go oglądać do usranej śmierci 😂. Nie przestawaj robić tego co robisz, bo to jest coś pięknego
    Pozdrawiam 😊

  • Bam Bum
    Bam Bum 2 godzin temu

    Omów odc. 675 "Dlaczego ja?" 😅

  • GachaAnimation Studio
    GachaAnimation Studio 2 godzin temu

    ,,Szkoła jest po to, aby sie uczyć, a nie żeby wyrabiać sobie opinie wśród kolegów" Co to za patologiczny film?

  • Buczson
    Buczson 3 godzin temu

    Skończyłeś się!

  • Filip Ropek
    Filip Ropek 3 godzin temu

    Oceń sekrety rodziny odc. 46

  • Dorota Sęk
    Dorota Sęk 3 godzin temu +1

    O huj te sekrety rodziny są popierdolone a odcinek 2 to jest taki pomieszan że rak mózgu jest gwarantowany radzę ci go oglądnąć niekryty

  • Konree
    Konree 4 godzin temu

    Przecież to jest sequel dobrego ducha domu!

  • Dr. Kacper
    Dr. Kacper 5 godzin temu

    O kurde ja miałem te filmiki w szkole

  • Ić Stond
    Ić Stond 5 godzin temu

    ale za majora i konona to ja szanuję

  • Dorota Sęk
    Dorota Sęk 5 godzin temu +1

    Niekryty nagraj sekrety rodziny odcinek 31 rak mózgu gwarantowany

  • Historyk PL
    Historyk PL 6 godzin temu

    Niekryty jesteś najlepszy. PAPIEROSY, ALOKOCHOL, HANDLOWANIE TAMPONAMI XD. Zrób przemyślenia na temat Wróżków Chrzestnych

  • Natalia Sokołowska
    Natalia Sokołowska 6 godzin temu

    Wszystko fajnie, śmiechy, żarty ale mi nauczycielka w gimnazjum (czyli jakieś 8 lat temu) puszczała te filmy na WDŻ w ramach edukacji na tym przedmiocie

  • piastun pl
    piastun pl 6 godzin temu

    Nasze lekcje były 80% o pornografi bo ponad połowa klasy to faceci

  • Str8 B8
    Str8 B8 15 godzin temu

    Dzisiaj kupiłem i przeczytałem twoją starą już książkę ,,Zeznania Niekrytego Krytyk". Cała książka jest bardzo ciekawa i dlatego przeczytałem ją w tym samym dniu w którym ją kupiłem, ale zauważyłem zdanie w ktorym stwierdziłeś, że nie powinno się krytykować czegoś jeśli samemu nie robi sie tego lepiej. Chciałbym więc wiedzieć czy twierdzisz, że działalność np krytyków filmowych jest zła? Wiem, ze odpowiadanie na pojedyncze komentarze mając tak wielką widownię jest trudne ale jestem bardzo ciekaw czy zmieniło się twoje stanowisko w tej sprawie i chciałbym żebyś na ten komentarz odpowiedział z góry dziękuję za odpowiedź i życzę dalszego rozwoju kanału!

  • Agata P
    Agata P 17 godzin temu

    Gra Damięckiego w tym serialu to mistrzostwo świata 😂

  • LISCMAN PL
    LISCMAN PL 18 godzin temu

    00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
    (Centyliard-największa liczba świata, 600 zer) % osub które brały udział w tej kampanii anty papierosowej było palaczami

  • Jakub Kowalik
    Jakub Kowalik 18 godzin temu

    Jak się te filmy nazywają?

  • Wiktoria Gacoń
    Wiktoria Gacoń 18 godzin temu

    Maiałam ten film na ostatniej lekcji xD

  • MuffineQ KC
    MuffineQ KC 18 godzin temu

    No więc, mam tak ujebane w głowie, że na pewno ten komentarz będzie bez jakiegokolwiek sensu. Więc... Niekryty, ty nigdy nie zanudzasz, tylko walisz tymi wspaniałymi (według mojego ,,przepięknego" gustu). Nigdy nie umiałam usiedzieć całego filmiku, bez chociażby jednego wybuchu śmiechu, jesteś, kim jesteś, czyli TYM ZAJEBISTYM NIEKRYTYM KRYTYKIEM
    Aż mi się chciało to pisać (bo zwykle mi się nie chce)

  • Adrianna Dopka
    Adrianna Dopka 19 godzin temu

    Niekryty mam dla Ciebie nowy fantastyczny film ✌️ tylko uważaj bo petarda . Zamiana żon odcinek 2 TVN 💪💪🤣

  • Olgu
    Olgu 20 godzin temu

    Wooo Niekryty jako nauczyciel, chodziłabym na angielski z uśmiechem na twarzy xD

  • Karolina Kaai
    Karolina Kaai 20 godzin temu

    Ten program młodzieżowy był bardzo naiwny ale potrzebny, szkoda, że w obecnych czasach nie robi się tego typu programów. Tv publiczna powinna być odpowiedzialna za tworzenie takich moralnych treści młodzieżowych i powinna usunąć serial "Rodzinka.pl", w którym pokazuje się jak rodzice słyszą jak ich nastoletni syn za ścianą współżyje z dziewczyną, która drze się podczas stosunku bez żadnego skrępowania. Żenujące. Ten serial jest dla idiotów, dlatego też ma takie powodzenie

  • Pola
    Pola 21 godzinę temu

    Oglądałam to w 5 klasie na WDŻ.. plz help

  • Najpoten Icewolf
    Najpoten Icewolf Dzień temu

    Próbowanie alkoholu, papierosów i narkotyków w szkole to głupota. Jednak każdy wie że wydawanie ludzi to prosty sposób na zniszczenie sobie życia na kilka następnych lat i być może psychiki. Jestem zdania że lepiej po prostu się nie mieszać. Chcą pić i palić, ich sprawa.

  • Dami Paixao
    Dami Paixao Dzień temu

    9:13, CZYż to nie Diho "Orangutan" Raz?

  • Fandomiara c:
    Fandomiara c: Dzień temu

    A może Marta mówi 2?

  • Michał
    Michał Dzień temu

    Proszę, nie dawaj mi serca

  • Mr. Cookie
    Mr. Cookie Dzień temu

    4:21 Luke Skywalker wchodzi uczyć swych padawanów. serio podobny

  • Michał
    Michał Dzień temu

    8:28 twarz tego chlopaka w czarnej koszulce xd

  • Andrzej Luj
    Andrzej Luj Dzień temu

    XD!

  • Amadeone :D
    Amadeone :D Dzień temu

    Dalej się dziwie, jakim cudem zostałeś nauczucielem...

  • gossuv 3zzzy
    gossuv 3zzzy Dzień temu

    Niekryty dawaj sekrety rodziny 45 naprawde posrany odcinek

  • Mateusz Musialik
    Mateusz Musialik Dzień temu

    Sekrety Rodziny odc: 45

  • New Shiva
    New Shiva Dzień temu

    *Muzyka **4:40** proszę o tytuł pilnie :v*

  • Bezimienny Potwór
    Bezimienny Potwór Dzień temu

    W życiu się tak nie uśmiałem; cały ten materiał o używkach jest porażająco żałosny i nieimający się w żadnym stopniu do rzeczywistości, co w sumie jest jeszcze przewidywalne w takim filmie, ale to, co ci uczniowie odwalalili z osobami biorącymi narkotyki, papierosy i alkohol jest zwykłym szkalowaniem i wykluczeniem z życia społecznego xD
    Halo halo panie policjancie, czy ludzie naprawdę mają tak nasrane w głowie, by nieironicznie puszczać to w szkołach?

  • Timber20
    Timber20 Dzień temu +1

    Ale wkreta xddddd

  • KUBIX2201 !
    KUBIX2201 ! Dzień temu

    Obejrzyj trudne sprawy sezon XI odc 619 beka

  • Kasia Kociar ツ
    Kasia Kociar ツ Dzień temu

    Nagraj przmeyslania do papatki i rekinarium 😂😂 to jest takie bekowe!! To jest gra ale taka bekowa ze no sama nie wiem moge ci plyte nawet porzyczyc

  • domidomi
    domidomi Dzień temu

    Jestem gimbusen i uwielbiam twój kanał i niewien co i #112

  • Michał K.
    Michał K. Dzień temu

    Czeba cos zrobic ale co? Ja : zadzgajmy problemy a ciala przerobmy na byrgery, nikt sie nie skapnie a zwlaszcza pies z kanapka.

  • chujcinaimie
    chujcinaimie Dzień temu

    ale ty jesteś brzydki :)

  • Wesoły bodzio
    Wesoły bodzio Dzień temu +1

    Na patrolu odc 34 likowac zeby widział

  • ania 1322349485
    ania 1322349485 Dzień temu

    I pomyśleć że mnie tym torturowała nauczycielka

  • Radek i Kraina Memów
    Radek i Kraina Memów Dzień temu

    Sądząc po ubiorze tych palaczy to w następnym odcinku zrobią strzelaninę w szkole.

  • Dacjan Skuza
    Dacjan Skuza Dzień temu

    www.nick.com.pl/seriale/474-spongebob-kanciastoporty/wideo/89047-tajny-agent-nieruchomosci-na-dyzurze
    masz tu jeden odcinek i tak przy okazji koleś leje wode pod wodą

  • PowaN44b
    PowaN44b Dzień temu

    Pony Play Down In New Orleans - Jeśli myślałeś że widziałeś najlepsze fetysze na świecie - NOPE : >

  • Dacjan Skuza
    Dacjan Skuza Dzień temu

    lol a nagraj odcinek o spangebobie

  • sennturio
    sennturio Dzień temu

    kozak jak zawsze zarty i humor normalnie takie jakie uwielbiam sytułacyjne itp itkurwa de

  • Rose Blood
    Rose Blood Dzień temu

    Gnębienie kolegów tylko ze względu na to, że palą papierosy... co za dyskryminacja i brak poszanowania hodowców raka :< Jestem zdegustowana takim zachowaniem >.>

  • Julia Grzybek
    Julia Grzybek Dzień temu

    Niekryty jesteś niesamowity!😁 Jedyny człowiek na yt, którego odcinki potrafią mnie totalnie rozwalić. Kiedyś siostra myślała, że mam atak padaczki a ja poprostu nie mogłam się powstrzymać od śmiechu. Jesteś świetny! Nie przestawaj robić filmów, bo masz całe grono fanów, którzy kochają Twoje poczucie humoru XD UWIELBIAM CIĘ❤

  • maly mistrzu
    maly mistrzu Dzień temu

    co wy wiecie o używkach... pzdr z [H]

  • Joanna Kupiec
    Joanna Kupiec Dzień temu

    8:00 Antoni Pawlicki?;D

  • Werønika Jacksøn
    Werønika Jacksøn Dzień temu

    Szkoda mi tych metali

  • Maciej Nowakowski
    Maciej Nowakowski Dzień temu

    Wychowałem się w tych czasach i wiem, że produkowanie takich produkcji jak WDŻ już wtedy było gówniane w odbiorze. Po prostu PRL odchodził powoli i przy produkcji takich programów pracowało jeszcze mnóstwo ludzi z "tamtej" epoki. Wierzcie mi, ale my też mieliśmy do tego dystans :)

  • _Karol _
    _Karol _ Dzień temu

    Weź te kozy śpiewające na początku.

  • Lord Klefedron
    Lord Klefedron Dzień temu

    wam tez sie wydaje ze hexen na predim sie trochę zjebal? pikawe wypierdala i rzygalem ostatnio krwia, nie opyla sie.

  • Andrzej Siemienowicz
    Andrzej Siemienowicz Dzień temu

    Czas na deserek :D

  • Janushino
    Janushino Dzień temu

    9:13 O kurde ale fajny gołąb xDDD

  • psycholnasmyczy
    psycholnasmyczy Dzień temu

    Czy w tym "gra" Antoni Pawlicki? Bo jakoś z mordy mi się kojarzy.

  • bad kitty
    bad kitty Dzień temu +1

    To jest dramat xD

  • Tomasz M.
    Tomasz M. Dzień temu

    rozwaliło mi to łeb...

  • Azazo8
    Azazo8 Dzień temu

    Odcinek spoko ale brakuje jakiegos nawiazania do odcinka ze sztuka rozmawiania dla starszych widzow, pozdrawiam ;)

  • wojtek urbanik
    wojtek urbanik 2 dni temu

    Z dziewczynami trzeba delikatnie,spokojnie,cierpliwie.A nie wkładać kij w mrowisko.Pozdrawiam Niekrytego Krytyka oraz widzów.

  • Miotaczパター
    Miotaczパター 2 dni temu

    Przynajmniej nikt nie skoczy z okna.

  • K9mo
    K9mo 2 dni temu

    Co ten dupobrody, tak często nagrywa?

  • Quntrix PL
    Quntrix PL 2 dni temu

    Wow... jak ten czas leci. Oglądałem Cie jak się uczyłem. Teraz, gdy już dwa lata pracuję, też. Głupi kanał na yt, a jednak coś w życiu innego człowieka pozostawiłeś ;). Dzięki za tą robotę i za książki, miłe wspomnienia i za częsty uśmiech na twarzy ;) piona

  • ImagineYT
    ImagineYT 2 dni temu

    Kocham Cię ;D

  • Nawiedzony Człowiek

    Teraz na godzinach wychowawczych to same "GRY TO PIERDOLONE ZŁO I GÓWNO NIE GRAJCIE, BO BĘDZIECIE MORDERCAMI, GWAŁCICIELAMI Z ARABII I CHUJ WIE CZYM" Mam wychowawczynie od matmy na szczęśćie tak nie mówi i jest wyluzowana. Wie, że matma jest wredna i trudna. Wszędzie na ścianie wiszą kartki i plakaty z memami o matmie np. "Czekam na dzień, w którym użyję *w chuj trudne działanie* w prawdziwym życiu" Na początku roku dobrze tłumaczy i jest spoko. Potem ona już przestaje tak dobrze tłumaczyć. Zadaje strony do domu całe. No jej się też nie chce

  • Matron
    Matron 2 dni temu

    KUTASY wykrętasy kutasy pierwszej klasy.Cipa xdddddddd hyhyhy

  • John Brown
    John Brown 2 dni temu

    Dopalacze i breakdance na OIOMie hehe Last dance :P

  • Prestiż Remont
    Prestiż Remont 2 dni temu

    Antek Pawlicki dobre początki :)

  • F A T A L ' S • D E T A L ' E

    kisne na podłodzę, wez przestan te smieszkowanie, bo nie bede juz potrzebowal mopa w domu :

  • Towarzysz Freeman
    Towarzysz Freeman 2 dni temu

    Boziu Jezuniu ja "Jesteśmy razem" oglądałem na WDŻ

  • Stanisław Kostrzewski

    Najgłupsze co widziałem

  • #M123456 #
    #M123456 # 2 dni temu

    Ah ta kochana Łódź żyje tu parę lat i nadal zadziwia mnie, że ..... Moja uczelnia stworzyła hotel na 13 piętrze w szpitalu klinicznym.... Z podpisem "panorama na miasto" WTF ?
    Ps. Mieszkam na Bałutach

  • Oliwier Stanczak
    Oliwier Stanczak 2 dni temu

    Wróciłeś

  • agataalanya 4822
    agataalanya 4822 2 dni temu

    Nie wiem czy ktoś ogarnął, ale Antek (8:01) to Antoni Pawlicki XDDD Jest identyczni i imię to samo

  • B.F. Noob
    B.F. Noob 2 dni temu

    Dzięki przydało sie

  • Bartek Sanocki
    Bartek Sanocki 2 dni temu

    Pani Gosia w urywkach taka piękna

  • Bartek Sanocki
    Bartek Sanocki 2 dni temu

    11:16 ja jebie xDDDDDDDD

  • Krzysztof Pawlowicz
    Krzysztof Pawlowicz 2 dni temu

    Dobry duchu🙈kto to wymyślił?

  • Daniel Lewandowski
    Daniel Lewandowski 2 dni temu

    Te wstawki z magicala takie tematyczne, nie spodziewałem się ich nawet :D

  • 自殺Texix
    自殺Texix 2 dni temu

    Dobrze ze u nas jest zajebiście

  • lovelyirwin x
    lovelyirwin x 2 dni temu

    krwawię słuchając pierdolenia głupot przez tych ludzi.

  • fly-video
    fly-video 2 dni temu

    Zgól ten koper :O.

  • Demon
    Demon 2 dni temu

    pierwsza randka to oczywiście delikatny anal

  • MixFakt
    MixFakt 2 dni temu

    Więcej niekrytego!!! Kto się zgadza - like!!!

  • Demon
    Demon 2 dni temu

    Jestem tolerancyjny ale wszystko przez ale to gówno prawda

  • Demon
    Demon 2 dni temu

    o kurwa to moja babka z maty

  • Kazooo Kid
    Kazooo Kid 2 dni temu

    Kude a ja co mam zrobić jak ja tylko już dzięki alkoholu żyje a tu moda się zmienia

  • Lechu ELO
    Lechu ELO 2 dni temu

    Nawałka xd

  • MoTo_ KinG
    MoTo_ KinG 2 dni temu

    W jakich zjebanych czasach żyjemy, że nikt dziś nie spierdala z lekcji:/

  • Zwierzak9415
    Zwierzak9415 2 dni temu

    Nie ma Futbolu bez alkoholu , Niekryty co Ty nie wiesz? :D

  • olesio
    olesio 2 dni temu

    Niekryty potrafi poprawić mi humor - zwłaszcza na urlopie po drzemce gdy sobie nadrabiam zaległości You Tubowe :) Zwłaszcza te wstawki z pato-streamów rozwalają system. Dzięki :)

  • Doorin Mymind
    Doorin Mymind 2 dni temu

    Antoś Pawlicki!!!

  • Thunder Piter
    Thunder Piter 2 dni temu

    Niekryty krytyk nie znam

  • chojrak tchórzliwypies

    oglądam Cię od sześciu lat🖤🖤🖤

  • Grzegorz Patrykowski

    Twoje filmy są jak jazda rollercoaster 'em. Jeden odcinek dno a drugi top. Ten dzisiaj do odlot 😜👍

  • szymo123123
    szymo123123 2 dni temu

    Niekryty Krytyk zrób odcinek na temat chłopaków do wzięcia odc 92

  • Skettale
    Skettale 2 dni temu

    ale bym sobie załadował w nochala masę marichunaenową