Najbardziej pechowe pytania w MaturaToBzdura

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 12 wrz 2019
  • Wygraj z losem w piątek 13-nastego
    🕹Zagraj w Eurojackpot na stronie Lotto 👉 lotto.pl/
    📲 Pobierz aplikację Lotto, graj i sprawdzaj wyniki na bieżąco 👉 tiny.cc/lotto_app
    🎧 Zapraszam na mój nowy podcast: Adam i Adam Podcast: plclip.com/channel/UCdhdVHbE4kyKDSlqY8OrkTw
    😍 Pobierz i graj w Quiz House: maturatobzdura.tv/QuizHouse
    📸 Sprawdzaj swoją wiedzę codziennie w Pobudce Umysłu, czyli codziennym teleturnieju wiedzy na insta story MTB: goo.gl/hYucbL
    👨‍👩‍👦 Dołącz do naszej grupy na fejsie i pomóż nam pisać pytania do nowych odcinków: goo.gl/e7rFCk
    📱 Wbijajcie na naszego TikToka, gdzie znajdziecie mnóstwo najlepszych fragmentów z MaturaToBzdura 😁👇
    tiktok.com/@maturatobzdura
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 865

  • Magicze_ Maseuko :0
    Magicze_ Maseuko :0 57 minut temu

    I to udowadnia ze dziewczyny są mądrzejsze

  • Jacob July Metal Detecting

    Zabobonni tępi

  • CCH
    CCH 19 godzin temu

    Fiodor Dostojewski z Hobbitem.... 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

  • Ener ra
    Ener ra Dzień temu +1

    Boże jak mnie te trzy dziewczyny denerwują. Czego one się w szkole uczyły???

  • Mici aaa
    Mici aaa Dzień temu

    Ten co to prowadzi ma taką bekę z tych głupich oj przepraszam.... Nie mądrych ludzi xdd

  • Toka Ni
    Toka Ni Dzień temu +2

    Powstanie Warszawskie. ... najgorsze że oni się z tego śmieja 🤦‍♀️

  • Milla S
    Milla S Dzień temu

    Czy to się dzieje naprawdę?🤔😏 Czy to tylko żart?😂😂

  • Witek Rębisz
    Witek Rębisz 2 dni temu

    Ale niektóre puste głowy

  • Deze Dex
    Deze Dex 3 dni temu

    6 49 - na co stawiasz? Na Tolka Banana

  • Paula Paulina
    Paula Paulina 4 dni temu +1

    Mozna sie posmiac :D

  • Mateusz Marek
    Mateusz Marek 5 dni temu

    Jestem oczarowany Panią od ciekawostek. Wow!

  • Woofer76
    Woofer76 5 dni temu

    Bystrzak odcinka zdobywała wiedzę jakąś dekadę wcześniej aniżeli pozostali odpowiadający na pytania, można snuć tezę iż szkolnictwo pogrążyło się w edukacji młodzieży.
    Wiemy jednak, że perełki odcinków są skrupulatnie przesiewani ;-)

  • zx 73446
    zx 73446 6 dni temu

    ta pani co na wszystkie pytania dobrze odpowiada to na prezydenta :) Pozdrawiam panią

  • Ania Goszczynski
    Ania Goszczynski 7 dni temu

    A jednak miałam bardzo dobrą nauczycielkę!!!

  • MyDemol
    MyDemol 7 dni temu +1

    To tak na serio,czy gdzieś ze szkoły specjalnej ich wzięli?

  • julajj
    julajj 8 dni temu +2

    Europa na A 😹😹😹😹😹 i teraz każdy uczeń, który to ogląda "i po co ja chodzę do tej szkoły?!" 😹😹

  • Lucjusz
    Lucjusz 9 dni temu

    Mikołaj, gratuluję żony, jest cudowna :)

  • Mario
    Mario 9 dni temu +10

    „O jaką lalkę chodzi?” 🤣😂😅

    • Anna Anna
      Anna Anna 3 dni temu

      😂😂😂👍 o barbie !

  • gemciu83
    gemciu83 11 dni temu

    Straszne to jest. Pokolenie dżdżownic

  • Siestrzewit No Longer Slaves

    Chazarska edukacja przynosi rezultaty

  • Janisz
    Janisz 11 dni temu +1

    Trzy słodkie.......

  • Łukasz kosoń
    Łukasz kosoń 11 dni temu

    tak to jest w 1939 roku jak i niemcy jak i ruski wytłukli inteligencje a tego owoce zbieramy do dziś ..zal

  • Sebastian Duczkowski
    Sebastian Duczkowski 12 dni temu +2

    A za parę lat jak jesteś w Mińsku to w jakim kraju jesteś: W Rosji pozdro dla osób interesujących się polityka;)

  • Arther Postrh
    Arther Postrh 13 dni temu

    Widać, że czym młodosi ludzie, tym głupsi... Żal tego kraju...

  • Igor Błaszczak
    Igor Błaszczak 14 dni temu

    Niech pan chojrak prowadzący odpowie jak sie nazywal Boleslaw Prus bez Google.

  • Arek Fijolek
    Arek Fijolek 15 dni temu

    Daj mi namiar do tej ,dziewczyny w czarnej krótce, bardzo lubię inteligentne laski 😉👍

  • Dominik Goss
    Dominik Goss 15 dni temu

    BOŻE JAKIE TE TEMPE LASKI

    • Dominik Goss
      Dominik Goss 5 dni temu

      @Wielko Duszny specjalnie to napisałem XDDDD. Ale dobrze że Ty chociaż to zauważyłeś Gratki

    • Wielko Duszny
      Wielko Duszny 5 dni temu

      I pisze to koleś, który nie wie, że w języku polskim piszemy "tępe". Idiota nazywa innych idiotami. I to jest żałosne :)

  • ThePJQI
    ThePJQI 16 dni temu

    Kill me please...

  • POLISH GEOGRAPHIC
    POLISH GEOGRAPHIC 16 dni temu

    Większość z nich pod ściane hehe

  • Natu El
    Natu El 16 dni temu

    🤦🏻‍♀️

  • Adamo B
    Adamo B 16 dni temu

    Mam poważne pytanie: czy to jest fejk ?
    Niemożliwe żeby tylu debili znaleźć w jednym miejscu...

  • MissKoletta
    MissKoletta 17 dni temu

    🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦

  • Mateusz Strybel
    Mateusz Strybel 17 dni temu

    Gratki dla pani w skórze :) Presel pewnie zaczyna sie na 8, choć nie wygląda :P

  • Radosław Jabłoński
    Radosław Jabłoński 17 dni temu

    Szkoda, że nikt z oglądających a zwłaszcza prowadzących ten kanał nie bierze pod uwagę presji jakiej doświadczają uczestnicy. Ocena ludzi na podstawie czegoś takiego to brak podstawowej wiedzy z zakresu psychologii.

  • Rafal1994a
    Rafal1994a 17 dni temu +3

    Inny kontynent na "a" Europa 😂

  • kravy 92
    kravy 92 18 dni temu

    Czy te wszystkie odcinki są reżyserowane ? Bo niektóre odpowiedzi są na poziomie stonki ziemniaczanej 😂

  • Beata Holtz
    Beata Holtz 18 dni temu

    Mądra i fajna kobitka z tej Pani ! Gratuluję

  • Ola2137
    Ola2137 18 dni temu

    Ta Pani jest moją nauczycielką

  • Tomasz Kruczek
    Tomasz Kruczek 18 dni temu +2

    Nagrajcie odcinek o ludzkich sukcesach w waszym programie xD

  • LeproComPL
    LeproComPL 19 dni temu

    Ciekawe jaki jest procent wszystkich którzy odpowiedzieli dobrze do tych co nie mieli pojęcia. Na filmie są pewnie wybrane wypowiedzi bo nie wierzę że 90% to takie tłuczki.

  • Michał Kondratowicz
    Michał Kondratowicz 19 dni temu

    I te wszystkie dzbany mają po tyle samo praw wyborczych co każda, inteligentna jednostka (czyli mniejszość). Przyszło nam żyć w pięknym systemie - tyranii debili nad ludzmi z olejem w głowie. Widać to po składzie naszego parlamentu.

  • maly. polak
    maly. polak 19 dni temu +1

    8:17 A mi coś śmierdziało tak tysiącem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • booTq TV
    booTq TV 19 dni temu

    Trzy tępe dzidy haha....

  • Fresh
    Fresh 20 dni temu

    To niezły Frodo

  • jarek jaroslaw
    jarek jaroslaw 20 dni temu

    gratulacje dla pani ubranej na czarno.

  • FireStarter #ok
    FireStarter #ok 20 dni temu

    Frodo xd😂😂😂

  • James James
    James James 20 dni temu +3

    Jak mocny "reset" musi przeprowadzić na sobie prowadzący? po całodziennym wysłuchiwaniu takich "rewelacji" :))

  • Bartek Bartek
    Bartek Bartek 20 dni temu

    Tą panią co zna wszystkie odpowiedzi to aż chce się brać za żonę. Inteligentna kobieta.

  • Krzych Polak
    Krzych Polak 21 dzień temu

    W sensie gdyby powstanie Warszawskie wybuchło nawet rok przed II wojną (pomijając inne fakty),ale miesiąc ten sam co jest teraz, to i tak pierw obchodzimy 01.08 nie ważne który rok :p

  • Krzych Polak
    Krzych Polak 21 dzień temu

    Dobra niech ktoś mnie poprawi bo może i się mylę. W tym pytaniu czemu wybuch II wojny obchodzimy po powstaniu... Nie chodzi tu o rok a raczej o miesiąc chyba tak? Nie nastąpiła tam pomyłka? Czy ja się mylę? Albo się czepiam?

  • Robert K
    Robert K 21 dzień temu

    Bystrzak Odcinka mnie na koniec mnie załamała z tym mężem Mikołajem - oświadczać się chciałem.

  • Julie
    Julie 22 dni temu

    Inny kontynent na A 😂
    czyt. wszystkie oprócz Europy 😂😂😂

  • taka_ja
    taka_ja 22 dni temu +5

    Pacze pacze.. Kurde, niech ktoś powie, że Ci ludzie tylko grają takich debili.

  • Piotrek Trabalski
    Piotrek Trabalski 22 dni temu

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🤪

  • Milena Brukarzewicz
    Milena Brukarzewicz 22 dni temu

    No brawo dla gościa, który miał rozszerzona geografia i nie wiedział nic o Luksemburgu...

  • Ka U
    Ka U 23 dni temu

    Płakać mi się chce !!! 😲😲😲😧😧😧

  • bart h
    bart h 23 dni temu

    Czy dzisiejsza polska mlodziez w wieku gimnazjalno-licealnym to naprawde taka masakryczna tepa swolocz?

  • gregciolek
    gregciolek 23 dni temu

    Jestem poza polską już 20 lat.dopiero was odkryłem.zajebiste.szkoda troche Tych gimbusowbusow

  • Wyndkarzyna pospolity
    Wyndkarzyna pospolity 24 dni temu

    Można się dowartościować

  • Matełko Górniak
    Matełko Górniak 25 dni temu

    Pani która udaje się na urlop brawo za wiedzę, ale czy można być w związku lgbt? Lgbt jest to opłacane lobby, i wielu homoseksualistów odcina się od środowisk lgbt przez ich zachowania jakie prezentują, sami domagają się tolerancji, a atakują i obrażają wiarę katolicką...