⚠️5 błędów przy zakładaniu akwarium

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 19 cze 2018
  • Składam samokrytykę. Błędy jakie udało mi się popełnić przy zakładaniu akwarium na ziemi. Wcześniej, krótki update 250
  • ZwierzętaZwierzęta

Komentarze • 40

  • edyta gurbska
    edyta gurbska 24 dni temu

    witam mam pytanie czy ta obsada do 160l akwa będzie dobra
    danio
    neony
    razbory klinowe
    zwinniki czerwonouste
    tęczanki filigranowe
    pstrążenice marmurkowe
    kirysy
    otoski
    zbrojnik L010a
    zbrojnik weloniasty
    szydlik iglasty
    przylga chińska
    KREWETKI
    ślimaki
    Czy któraś z tych rybek będzie atakować krewetki ?
    pozdrawiam

    • Zielony z baniakiem
      Zielony z baniakiem  23 dni temu

      Sorry. Nie wiem ale na oko wydaje się za dużo. Chyba, że kupisz po parce co przy gatunkach ławicowych jest bez sensu.

  • Adam Wiktor
    Adam Wiktor Miesiąc temu

    Hej wlewasz coś do wody albo jakieś kulki pod rośliny nawozy czy wszystko naturalnie ?

  • Jacek*
    Jacek* Miesiąc temu +1

    miałem takie glony w akwarium i chemia od aquaela pomogła

  • Eugeniusz Zalucki
    Eugeniusz Zalucki 2 miesięcy temu

    A mi sie podoba. I wszystko słychać.

  • Dariusz C
    Dariusz C 2 miesięcy temu +3

    Kto nigdy nie popełnił błędu przy akwarium niech pierwszy rzuci żwirkiem.

  • Michał Żak
    Michał Żak 3 miesięcy temu

    Czy ryby mnie słyszą, czy obudził się w nocy i na siłę nagrał?!!! Kierwa mate... 8 godzin światła to musisz mieć ty!

  • Gregory Podwodny świat
    Gregory Podwodny świat 4 miesięcy temu

    Fajny baniaczek łapka w górę 👍🏻i zapraszam na mój kanał i pozdrawiam

  • nic biv
    nic biv 4 miesięcy temu +3

    Jadłeś przed kreceniem tego filmu???

    • Krzysztof Gumuliński
      Krzysztof Gumuliński 23 dni temu

      KOLEGA MA ŚWIĘTĄ RACJE DZWIĘK TRAGEDIA GOŚĆ ZARAZ ZEJDZIE A SZKODA BY BYŁO

    • Nelson Muntz
      Nelson Muntz 3 miesięcy temu +1

      najwidoczniej kromki źle weszły .... :(

  • skipp
    skipp 5 miesięcy temu +1

    fajny film, lapka w gore pozdrawiam

  • wojtekog
    wojtekog 6 miesięcy temu +1

    👍

  • Marcin M
    Marcin M 7 miesięcy temu +4

    Proszę zainwestować w lepszy mikrofon

    • Zielony z baniakiem
      Zielony z baniakiem  7 miesięcy temu

      Dzięki za konent. Już zakupiony. Nowe filmy mają lepsze audio.Pozdr

  • Akwarium CROCKETT'a
    Akwarium CROCKETT'a 10 miesięcy temu +1

    Błędów faktycznie było kilka, choć w końcowej pracy nie było ich widać. Także doświadczenie bezcenne. Pozdrawiam serdecznie.

  • Cobra206
    Cobra206 11 miesięcy temu +6

    Zbiorniczek ładny ale dźwięk nagrania paskydny. Z yrudem dotrwałem do końca.

    • Zielony z baniakiem
      Zielony z baniakiem  11 miesięcy temu

      Dzieki za info. Postaram się jakoś poprawić dź więk w następnym filmie. Pzdr

  • Aquascaping TV
    Aquascaping TV 11 miesięcy temu +1

    No co ciekawy i przydatny film dla początkujących akwarystów.

  • molo27 fishhunter
    molo27 fishhunter 11 miesięcy temu

    👍 pozdrawiam

  • Akwarystyka -moje hobby

    Wszsytko fajnie ale nastepne babole to ze masz korzenie ktore zawsze beda oddawac garbniki i chodzbys stawal na glowie i je gotowal rok to i tak beda barwic wode. I jezeli przy 10000k kolor wody bedzie sie robil mleczny to wina garbnikow ponizej 7000k bedzie zolta. Sprawdz sobie to jak bedzie robil podmianke. Tak ok 15-20 cm odstepu lampy od lustra wody 10tys k woda powinna juz zrobic sie krysztal. Pozdrawiam

    • Akwarystyka -moje hobby
      Akwarystyka -moje hobby Rok temu

      Zielony z baniakiem ja to walkowalem z wlasnego doswiadczenia i nie czytalem o tym nigdzie. Mozesz tez sprubowac dac carbo w plynie ale tak polowe a nawet jedna trzecia zalecanej tygodniowej dawki. Rano dajac to do poludnia powinno byc dobrze a do 2 dni znow wroci do stanu z przed podania carbo. To jest poprosty efekt taku sam jak w nocy przy mgle oswiecisz w aucie duzo swiatel to nic nie widac a wlaczajac tylko pozycyjne odrazu widzisz wiecej. Pozatym jak widac to masz glony na gorze a na dole juz nie bo swiatla jest mniej. Ja osobiscie ide w brazowa wode wiec ja sie tylko wyzbylem tego efekty mleka po przez zastosowanie duzej ilosci waty w filtrze, min jeden ucisniety kosz.

    • Zielony z baniakiem
      Zielony z baniakiem  Rok temu

      Dzięki za ciekawą informację. Można gdzieś poczytać o tym?

  • Shrimp Tube
    Shrimp Tube Rok temu +1

    jest dobrze :) Pozdrawiam !

  • radek p
    radek p Rok temu +1

    Elegancko...pozdrawiam :)

  • Moje AKWARIUM
    Moje AKWARIUM Rok temu +2

    Witam
    Ja swoje akwarium będę stawiał prawie że od może i dzięki Twoim informacja wiem czego unikać więc dzięki za też film. Jeszcze takie pytanie: gdzie zamawiasz rybki?

  • GuitarFunML
    GuitarFunML Rok temu +1

    Popełniłeś mniej błędów niż nasza reprezentacja kopaczy. Gratuluję i Pozdrawiam.

  • Beata P
    Beata P Rok temu +2

    Łapka:-) zbiorniczek ładniutki ;-) pozdrawiam:-)

  • MASTER FISH GREGOR
    MASTER FISH GREGOR Rok temu +2

    Każdy popełnia błędy i tego nie unikniemy. Fajny baniak pozdrawiam 😎👍

  • Northwood
    Northwood Rok temu +1

    Ladniutko sie robi jest git !!! Pozdrawiam !!!!

  • Karol Badowski
    Karol Badowski Rok temu +1

    Ladnie wyglada ten baniaczek ;)

    • Karol Badowski
      Karol Badowski Rok temu

      Zielony z baniakiem przeprowadzka itp. Postaram sie nadgonic. Chociaz przewiezienie 8 akwarii to wyczyn no I troche ucierpialy

    • Zielony z baniakiem
      Zielony z baniakiem  Rok temu

      Dzięki. Dawno nic nie nagrywałeś. Pozdro

  • tuptas
    tuptas Rok temu +1

    wykrakałeś..... to o samokrytyce

  • Akwarystyka Domowa
    Akwarystyka Domowa Rok temu +1

    Łapka w górę pozdrawiam serdecznie

  • MrCrabe71
    MrCrabe71 Rok temu +1

    0:1 :(