Stare Reklamy Telewizyjne #7

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 118

  • FusionGames
    FusionGames 3 miesięcy temu

    2:23 vs iPhone x

  • Padre Teodro
    Padre Teodro 3 miesięcy temu

    Mam dużo tych kart z dragon BALL piękne czasy

  • Aa Bb
    Aa Bb 4 miesięcy temu

    Mam jeszcze te karty z dragon balla 😀😀

  • lis lis
    lis lis 4 miesięcy temu

    O to holowczyc mial subaru wrx xd

  • ciachofil
    ciachofil 4 miesięcy temu +1

    Paprykowe chio są takie zajebiste, mają taki swój smaczek, a nie mogę ich ostatnio nigdzie znaleźć, a opierdoliłbym jak bum cyk cyk

  • adrianna gorka
    adrianna gorka 6 miesięcy temu

    Jeeeeeeee reklama tikusia 😂😂😂 tico!!!! 😍😍😍😂😂😂 super powspominać dziękuję 😉

  • Agnes K.
    Agnes K. 7 miesięcy temu +1

    1. Żarłabym :D
    2. Fajne :)
    3. Nie kojarzę tego designu.
    4. Chyba nie kojarzę.
    5. Czemu angielska piosenka? Nie kojarzę.
    6. Nie było mnie na świecie albo byłam niemowlęciem :)
    7. Nie kojarzę.
    8. Hahahha XD
    9. Nie kojarzę tego designu.
    10. Hahah XD

  • Yōkai
    Yōkai 7 miesięcy temu

    Ale bym pograł w karty DBZ

  • Björn Erlendur
    Björn Erlendur 7 miesięcy temu

    Pamietam jak mama wlaczyla dragon ball Z i wola mnie "chodz, twoj power rangers"

  • Czarek Piechowicz
    Czarek Piechowicz 8 miesięcy temu

    Więc znamy całą prawdę o Hołowczycu - naćpany Lays'ami pofiglował z policją. Opony to zmyłka. ;-)

  • Patryk Klimczak
    Patryk Klimczak 9 miesięcy temu

    Zabawne że kiedyś taki chipsy były dla ludzi najczęściej tylko dodatkiem do karty/krążka z DB, Pokemonów czy Yu-Gi-Oh :) Ciekawe czy dziś byłoby możliwe z jakąkolwiek marką.

  • tv cup cake
    tv cup cake 9 miesięcy temu

    a teraz same leki heeee

  • Ace Bailey
    Ace Bailey 9 miesięcy temu

    piekne czasy

  • Dj wojtek Dj wojtek
    Dj wojtek Dj wojtek 10 miesięcy temu

    Noo kiedyś dzieciństwo a teraż

  • EL
    EL 10 miesięcy temu

    CO TO ZA NUTA W REKLAMIE SIEMENSA 02:19?

  • Thunderowsky
    Thunderowsky 10 miesięcy temu

    Kiedyś... nowy telefon kosztował 50zł
    Dziś... jakiś dobry fon za minimum 1000zł....

  • johnny syjonsky
    johnny syjonsky 11 miesięcy temu

    widzę niezła kolekcja zdigitalizowana z VHS :P Wspomnień czar

  • FLY MEDIA
    FLY MEDIA Rok temu

    Turbodymoman :D

  • Sudowiec
    Sudowiec Rok temu +1

    Mirinda przewidziała Pokemon go

  • Tomasz Szutowicz
    Tomasz Szutowicz Rok temu

    2:47
    O LOL sekmisja
    🐢 dla każdego kto TP oglądał ^_^

  • Tomek Tomczak
    Tomek Tomczak Rok temu +1

    Mam te karty wszystkie xd;)

  • szymi lew
    szymi lew Rok temu

    a co jak jednak gimby albo nawet podstawówka zna

  • JacobJuly Metal Detecting

    0:50 piosenka OPM -Heaven like a halfpipe

  • SlasherPL
    SlasherPL Rok temu

    Stare reklamy miały w sobie to coś nie to co obecne. :-/

  • Mockingjay
    Mockingjay Rok temu

    Turbooo dymoooo meeeeen !

  • NikoHuskie
    NikoHuskie Rok temu

    Turbodymoman

  • Anna Góralczuk
    Anna Góralczuk Rok temu

    Proszę odcinek o mojej ulubionej bajce z mojego dziecinstwa i
    dobrze pewnie znanej z wiekszosci z nas, czyli Czarodziejce z Księzyca, bo napewno warto o niej wspomniec. Fajny kanal i fajne odcinki, wiele wspomnień z dziecinstwa :D Dziekuje :)

    • video fan
      video fan Rok temu

      Anna Góralczuk reklama 7 days najlepsza a kto pamięta reklamę ruffles

  • Lena Dolly
    Lena Dolly Rok temu

    Z tymi pokemonami to nie było tak że były obrazki pod kapslami?

  • Justyna Pawlak
    Justyna Pawlak Rok temu

    też ich nie znam a już dawno gim skończyłam :p

  • Sewix
    Sewix Rok temu

    1:48 Tico Tico Erotico, jazda Tico to ryzyko, teraz te słowa zaczynają mieć znaczenie xd

  • Endżiniej tutorials

    Dawaj paktofonike

  • Mat S
    Mat S Rok temu

    Pamiętam znajdowanie takiego Sona Goku w chipsach... trzy dni później to było,, DAM CI ZA NIEGO CZTERY TAZOSY Z PIKACHU Z CHIŃCZYKA ". Bezcenne. Absolutnie bezcenne chwile

  • Ma Rysia
    Ma Rysia Rok temu

    Scatman John!!! ♥ Koniecznie w następnym odcinku.

  • Rose
    Rose Rok temu

    Moze zrobisz material o US5? :D oo i fajnie byloby tez zobaczyc bajki z caroon network i wtedy fox kids

  • TerminatorPL
    TerminatorPL Rok temu

    Zbierałem karty dragon ball

  • Alfa PL
    Alfa PL Rok temu

    Proponuje zrobić odcinek o grze Mafia

  • Welcome to paradise

    A moze odcinek o Tokio Hotel? :D
    Są jakieś fanki?

  • Getsuga Tenshou
    Getsuga Tenshou Rok temu

    Heh dobra ta reklama z Hołowczycem nie pamiętałem jej.

  • Rebel
    Rebel Rok temu +19

    Siła hejterów słabnie, a materiał znów dobry! Oby tak dalej.

  • Krzysztof S
    Krzysztof S Rok temu

    Moje dzieciństwo

  • stealthv_
    stealthv_ Rok temu

    3:46 pamiętam że kiedyś się popłakałem, jak zobaczyłem tą reklamę xDDDDD

  • Piotrek •
    Piotrek • Rok temu

    A może byś zrobił o Final Fantasy

  • Grzegorz Strzelecki

    Następny odc. Scooter,Terminator2 i Mortal Kombat!!!

  • Eliza Prończuk
    Eliza Prończuk Rok temu

    Kupa

  • Pasjonat kaset VHS

    Doskonale pamiętam reklamy z sieci komórkowej 36,6,tyle,że to był 2010 rok,czyli 7 lat temu,więc ta reklama nie jest aż tak stara.

  • Kacperos Samsung
    Kacperos Samsung Rok temu +1

    Turpat będzie Akcent?

  • Rafał Kossakowski

    Pamiętam, że miałem pokeballa z Mirindy ;)

  • I__ZAJEBANY__I
    I__ZAJEBANY__I Rok temu

    Mam takie karty

  • JH PL
    JH PL Rok temu

    ten Turbodymomen to była totalna porażka.

  • Bartek G
    Bartek G Rok temu

    Gimby nie znajo bo likwidują gimnazja

  • Adam Ostapkiewicz
    Adam Ostapkiewicz Rok temu +1

    Like za ending ;d

  • Macchez
    Macchez Rok temu

    TO NIE ŻARTY KURWA

  • TheSlawek9202
    TheSlawek9202 Rok temu +1

    Piękne czasy;)

  • SKON1992
    SKON1992 Rok temu

    A kiedy odcinek o grze Gothic :D

  • Adrian Wójcik
    Adrian Wójcik Rok temu

    Miał ktoś wrażenie że ten głos z Laysa to Ivona?

  • Krzysiu Rowerzysta
    Krzysiu Rowerzysta Rok temu +14

    A ktoś pamięta pierwszą reklamę płaskich telewizorów co miliony kolorowych kulek spadało przez miasto (chyba San Francisco). Za dzieciaka uwielbiałem ją.

  • DB 100%
    DB 100% Rok temu +7

    Widzę, że reklama chipsów z kartami DB się przydała. Mam nadzieję, że i reklama z waflami DB dotrze w przyszłości do szerszej publiki. Pozdrawiam!

  • Raylie
    Raylie Rok temu +3

    Wtedy znienawidzone, dziś chętnie oglądane... xd

  • Dominik Polewka
    Dominik Polewka Rok temu

    ta reklama od pokemona. :)

  • marek7903
    marek7903 Rok temu

    Zabrakło relamy prusakolepu :)

  • Katarzyna Dec
    Katarzyna Dec Rok temu +1

    O Wieska Tico nawet jest 😂😂

  • Abdul 12
    Abdul 12 Rok temu +8

    Ta reklama Tico wygląda jak polski James Bond.

  • Bizon
    Bizon Rok temu +1

    Wszystko spoko, tylko nie czaje po co ta dziwna ramka z rozmazanym tłem zrobionym z tej samej reklamy. :v Wygląda chujowo. :p

    • Michał Kapturski
      Michał Kapturski Rok temu

      Proporcje obrazu były wtedy inne, bo telewizory były inne. Ta ramka jest do wypełnienia obrazu.

  • Kamil Paliga
    Kamil Paliga Rok temu +7

    Tikacz który uciekł czemukolwiek? xD Ewidentne przegięcie pały ;D

  • Marcin K.
    Marcin K. Rok temu +5

    Te karty z Chio to pamiętam gdzieś 2003/2004 :) I nakrętki Mirindy z Pokemonami... ;)

    • KreyzOol
      KreyzOol Rok temu +2

      Karty Chio na pewno były już w 2001 roku. Jestem tego pewien :)

  • Andrea Pawlukowska
    Andrea Pawlukowska Rok temu +44

    super by było, gdyby przy każdej reklamie pokazywał się rok jej transmitowania!

    • Da Bi
      Da Bi 28 dni temu

      tak, zgadzam się :) też mi tego brakuje :)

  • lolajla
    lolajla Rok temu +2

    Aż się popłakałam na Liptonie....

  • jurandfantom
    jurandfantom Rok temu +3

    O tak, reklama Liptona to jedna z bardziej przemyslanych reklam wszech czasow. Specyficzny utwor, fajnie wchodzil i w dodatku kreowanie latwego i unikalnego gestu ktory mial szanse wejsc do powszechnego obiegu.

    • GIMBY NIE ZNAJO
      GIMBY NIE ZNAJO  Rok temu

      I jeszcze "Jeśli dobry masz gust, a wierzę, że tak" wymusza niejako na nas kupowanie Liptona. No bo skoro wybierzemy coś innego to znaczy, ze nie mamy dobrego gustu :P

  • Pepek94
    Pepek94 Rok temu +2

    Nie wsadzaj reklam płatków Crunch, bo może powodować przykre konsekwencje jak zawał serca.

  • Strawberry Ann
    Strawberry Ann Rok temu +1

    a ja mam gdzieś na vhs nagrany jakiś film z tv z lat 90 i tam też jeszcze mam stare stare reklamy heh :D

  • Mac z Red Canyon
    Mac z Red Canyon Rok temu +5

    Dzieciństwo wraca 😃

  • ChomikStefan
    ChomikStefan Rok temu +3

    Tych kart to mam masę w domu jeszcze :D

    • Kom Plet
      Kom Plet Rok temu

      Ja też jeszcze w foliach wszystkie :)

  • Adrian Kocik
    Adrian Kocik Rok temu +5

    pokaż tę legendarną reklamę plusa gdzie mówi kopytko

  • EnderZM
    EnderZM Rok temu +6

    kiedyś reklamy były ciekawe i wciągające teraz reklamy to takie wciskanie swojego produktu gdzie te stare czasy :C

  • JBSuper
    JBSuper Rok temu +1

    Hołowczyc w Imprezie GC8 :3
    Dziękować po stoktoć Turpat ❤️

  • RaDeck
    RaDeck Rok temu +3

    Pamiętam jak się zbierało zakrętki od mirindy żeby dostać pokeballa 🙂

  • MATEL9292
    MATEL9292 Rok temu +2

    "Dynamiczny silnik...." większa ściema niż reklamy Vanisha :)

  • Piter123k
    Piter123k Rok temu +17

    Pamietam chipsy chio i karty DBZ;))) kupowalo sie z kieszonkowego 10 paczek, otwieralo od razu wszystkie ;p a potem trzeba bylo wpierdalac te chipsy

    • makogirl69
      makogirl69 3 miesięcy temu

      Hahaha Dokładnie! Ja zawsze przed szkołą latałam do sklepu i od 2 do 5 paczek kupowałam z kartami xD Ale karty mam do dzisiaj ;)

  • Daiktar
    Daiktar Rok temu +8

    Tą starą reklamę rogalików "7 Days" dobrze kojarzę! No i jeszcze do tego uwielbiam rogaliki. 😉

  • Paulina N
    Paulina N Rok temu +34

    Ale z tym Tico to przegięli 😂

  • RoshiVR4
    RoshiVR4 Rok temu +6

    kiedyś to było

  • recaro888
    recaro888 Rok temu +2

    SL45i

  • Krzysztof Ł
    Krzysztof Ł Rok temu +11

    Kurcze ogarneło mnie takie uczucie jakby to było wczoraj, aż się łezka w oku kręci

  • Nullmaruzero
    Nullmaruzero Rok temu +10

    36,6 w Gimby Nie Znajo... Toś mnie zdołował. Ja już taki stary?

  • P4E3L00
    P4E3L00 Rok temu +9

    WSZYSTKIE PAMIĘTAM

  • Kanye 1878
    Kanye 1878 Rok temu +2

    Siemens sl45i

  • Tabi tsu
    Tabi tsu Rok temu +11

    Lipton lipotooon tiiii!

  • eMeReS NowaHuta
    eMeReS NowaHuta Rok temu +53

    Piękne czasy :) dzięki za przypomnienie

  • Bartek Borawski
    Bartek Borawski Rok temu +1

    Będziesz robil czesciej filmiki?

    • GIMBY NIE ZNAJO
      GIMBY NIE ZNAJO  Rok temu +4

      FIlmy na YT robię w wolnym czasie. Im więcej go będzie tym więcej będzie filmów :)

  • Tomas - komentator You Tuby

    DRAAAGON BAAALL Z Z Z!!! DRAGON BALL Z!

  • Magdalena Bartkowska
    Magdalena Bartkowska Rok temu +35

    Ach te stare telefony

    • XZardionX
      XZardionX Rok temu

      Magdalena Bartkowska jchcesz kupic nokie 3310, nokie 3320 i 3536?

  • Prawdziwy Polak
    Prawdziwy Polak Rok temu +9

    Gimby Nie Znajo
    Siema. Fajny odcinek ale zmień nazwę kanału, bo już nie ma gimbusów. Zrób odcinek o gimbusach jak gimby nie znają, bo przecież zlikwidowali gimnazja.

    • Daniel
      Daniel Rok temu

      Turpat tłumaczył kiedyś, że tym bardziej nazwa tego kanału będzie dobra.

    • Szulcu
      Szulcu Rok temu +1

      Ja jeszcze przez 2 lata będę gimbem xD

    • Kocur [zamknięty kanał]
      Kocur [zamknięty kanał] Rok temu +9

      przecież gimb to stan umysłu a nie gimnazjalista

    • Letycjusz S.
      Letycjusz S. Rok temu +2

      Spokojnie, do końca gimnazjów zostały jeszcze dwa lata. ;)

  • Killer Pitter
    Killer Pitter Rok temu +35

    Ten moment gdy chciałeś iść spać ale przyszło powiadomienie o nowym filmie

    • Daiktar
      Daiktar Rok temu +1

      Ja tak samo, kiedy skończyłem właśnie słuchać kolejny odcinek audycji radiowej "A State of Trance". 😉

    • Prawdziwy Polak
      Prawdziwy Polak Rok temu +3

      Killer Pitter
      Tak, też tak miałem :)