Soul Records
Soul Records
  • 241
  • 4 954 546

Wideo

Gieras - Slang 3
wyświetleń 658Miesiąc temu
Gieras - Młodość (prod. BL Beatz)
wyświetleń 552Miesiąc temu
Gieras - Hakuna Matata (prod. BL Beatz)
wyświetleń 741Miesiąc temu
Gieras - Nirwana (prod. BL Beatz)
wyświetleń 7432 miesięcy temu
Gieras - Raj (prod. TomekZylMusic)
wyświetleń 1,2K2 miesięcy temu
Remik - SHOOK [Official VIDEO]
wyświetleń 2,2K2 miesięcy temu
Kruchy x Kukon - FAME (prod. Doon/Wiraż)
wyświetleń 11K3 miesięcy temu
Novy x Remik - Kierunek
wyświetleń 4,9K4 miesięcy temu
Kruchy x Doon - Światła Miasta
wyświetleń 22K4 miesięcy temu
Buczer feat. Sobota - Tu i teraz
wyświetleń 354K10 miesięcy temu
Dodo The Prince - Ładna dusza (prod. OVN)
wyświetleń 1,4K6 miesięcy temu
REJSU - If I Die Tonight
wyświetleń 9K6 miesięcy temu
Remik - Na wejście
wyświetleń 55K6 miesięcy temu
KUKON - SZCZECIN (Agresja & Depresja TOUR)
wyświetleń 3,5K6 miesięcy temu
Remik & Lx - Wszystko
wyświetleń 2,3K6 miesięcy temu
ARKEZ - Future (prod.Nicholas Alan)(Audio)
wyświetleń 3,9K7 miesięcy temu
Remik - Zostaw nas
wyświetleń 19K7 miesięcy temu
3p - Z podziemia (prod. Posterus)(Video)
wyświetleń 15K9 miesięcy temu
Majo - Wszystko ma cenę
wyświetleń 1,8K10 miesięcy temu
Remik - Bon Voyage (prod. megot)
wyświetleń 38KRok temu
ZELO - ALBUM OSTINATO (Unboxing)
wyświetleń 632Rok temu
KnurGang - 24 (prod. Jankes PM)
wyświetleń 147Rok temu
Dejwid - Adam i Ewa / Autotune Life
wyświetleń 1,2K2 lat temu
SILVER - Hołd Dla Ulic (Promomix)
wyświetleń 2,1K2 lat temu
Dejwid - Wódsztok (prod. SVD)
wyświetleń 9642 lat temu
DRKN - Grime
wyświetleń 9K2 lat temu
Aero - Mandala
wyświetleń 1,6K2 lat temu
Kosin - Szeregi wspomnień
wyświetleń 3,5K2 lat temu
Sudem - Nie chcę
wyświetleń 4,6K2 lat temu

Komentarze

  • Robert Wowra
    Robert Wowra Dzień temu

    Zajebiste kukon :*

  • Flashu Pro
    Flashu Pro Dzień temu

    piękny SYF!!!

  • Piotr Nowakowski
    Piotr Nowakowski 2 dni temu

    Fajna nuta

  • Mateusz Rochalski
    Mateusz Rochalski 3 dni temu

    Konkretne uderzenie prawdziwego Rapu 💪💥

  • Dado YT
    Dado YT 3 dni temu

    Ave Gdańska Lechia

  • Krzyweł Sapiak
    Krzyweł Sapiak 3 dni temu

    Wokale sztos,bit ogień,mastering petarda i nie przejmujcie sie chłopaki gościem co pod biedronką walił amarene. Miasto rozliczy tą w tekstach podpierdoloną penere.

  • Sylwo
    Sylwo 3 dni temu

    Gorszego łaka dawno nie słyszałem xD

    • KacperSLP
      KacperSLP 2 dni temu

      @eDDie eDDie domyśliłem się już dawno przyjacielu 😁😁😁 ja tylko powiedziałem na kogo zwrotkę czekałem

    • eDDie eDDie
      eDDie eDDie 2 dni temu

      @Aj KilJu że ja?

    • eDDie eDDie
      eDDie eDDie 2 dni temu

      @KacperSLP i do tej pory nie wiesz która to zwrota 😁😁

    • KacperSLP
      KacperSLP 2 dni temu

      @Sylwo ja całe przesłuchałem bo czekałem na zwrotkę Aracha

  • BoB3eIk
    BoB3eIk 3 dni temu

    Brak De Essera :(

  • Natalia Sęk
    Natalia Sęk 3 dni temu

    Sztosik 💥 Kozacko

  • Tosuaw
    Tosuaw 3 dni temu

    💥

  • Gruby_Usch
    Gruby_Usch 3 dni temu

    Sztosik mordeczki 💪📢📢📢

  • Joanna Nalborczyk
    Joanna Nalborczyk 3 dni temu

    Sztosik 🔥🔥🔥 pozdro

  • Aleksandra Krzywon
    Aleksandra Krzywon 3 dni temu

    👌👌👌

  • Szymon GK
    Szymon GK 3 dni temu

    Konkretna kawalina

  • Pio zmm
    Pio zmm 3 dni temu

    Elegancko mordy !! :)

  • Marysia 666
    Marysia 666 5 dni temu

    kukon kocham cie ok?

  • Patrycja Możejko
    Patrycja Możejko 6 dni temu

    Sztos 🤜🤛

  • WikiMiki19862bg WikiMiki19862bg

    Mega nuta

  • yClay 12
    yClay 12 7 dni temu

    Ja chce testk proszę niech ktoś napisze Piękny głos masz talent zrób więcej piosenkę od XXXTENTACION

  • Nie Ważne
    Nie Ważne 10 dni temu

    Kurwa sztos człowieku!

    • ARKEZ
      ARKEZ 11 godzin temu

      Dzięki😎

  • MrGrimiReaper
    MrGrimiReaper 11 dni temu

    Dawaj załatwimy go!

  • Bayayayoko
    Bayayayoko 13 dni temu

    czy tylko dla mnie to jest idealne na pixe ? XDDDDDD

  • dsa asd
    dsa asd 14 dni temu

    Widzę że coraz mniej ludzi słucha 😒💔😔

  • StudioPathosLabel
    StudioPathosLabel 15 dni temu

    Mordo elegancko pzdr #Pathos wiem ocb elegancko przekazane leci łapa oraz sub, to jest tak prawdziwe jak ja Farcik fracik 👊🏻👊🏻👊🏻💪🏽💪🏽💪🏽

  • Konrad ;p
    Konrad ;p 16 dni temu

    ❤️

  • Daniel Dabrowski
    Daniel Dabrowski 16 dni temu

    No dobre

  • MC Kucyk
    MC Kucyk 17 dni temu

    Sztosik Kamil, pozdro

  • Madzia_synku madzia_synku

    hmm moze Kukon ft ReTo;333?

  • Anna Stosio
    Anna Stosio 21 dzień temu

    Proszę KUKON i Szpaku

  • Gabriela
    Gabriela 21 dzień temu

    Mega kawałek❤️

  • BartoloGz
    BartoloGz 22 dni temu

    Pozdro Freszu Fresz ! 🔥

  • TheDangerCat
    TheDangerCat 24 dni temu

    sztos! <3

  • matiii.
    matiii. 27 dni temu

    Taki pop to rozumiem. Elegandzko :)

  • mateusz
    mateusz 28 dni temu

    Zajebiste 👊

  • Damian Ciszewski
    Damian Ciszewski 29 dni temu

    Lepsze niż Yahoo i ADM

  • VandalSquad
    VandalSquad Miesiąc temu

    POZDRO Z MIELNA KRÓLU PARKIETU! 🤘

  • KarpiK
    KarpiK Miesiąc temu

    Nie ma już raju są zimę ściany! 🔥

  • Kasia K
    Kasia K Miesiąc temu

    Dałby mi ktoś tekst? Byłabym wdzieczna

  • Polaczyna
    Polaczyna Miesiąc temu

    Dobre kurwa

  • Krzysztof Wojciechowski

    Kozak brawo Ty

  • BeGie
    BeGie Miesiąc temu

    A i całe podjebane od Pezeta

  • bonzoble
    bonzoble Miesiąc temu

    OMFG! that was awesome!!!!! that was a journay....ty. :)

  • BeGie
    BeGie Miesiąc temu

    Seplenisz

  • chris agathasdaddy
    chris agathasdaddy Miesiąc temu

    mamy same gwiazdy w 3miescie

  • Filip 5155
    Filip 5155 Miesiąc temu

    Kozak pozdro

  • Filip 5155
    Filip 5155 Miesiąc temu

    Coraz lepiej

  • filip 123
    filip 123 Miesiąc temu

    Tylko Lechia

  • filip 123
    filip 123 Miesiąc temu

    Głupia gówno warta pierdolona arka

  • Krzysztof Świtalski
    Krzysztof Świtalski Miesiąc temu

    150 koła na klikanie replay. Człowiek stary to i palce bolą.

  • bryndzel
    bryndzel Miesiąc temu

    kukon wozonka na klipie, a chyba uciekl z chemioterapi leszczyk

  • carlos morata
    carlos morata Miesiąc temu

    KURWA RANDEK MI SIE ZACHCIALO HAHAHAHAHA ALE JEBLEM SMIECHEM!!! KOZAK

  • FMM
    FMM Miesiąc temu

    MEGA R.A.P

  • igor xx
    igor xx Miesiąc temu

    Seba posłucaj chilwagon @ fajna piosenka 😘😘

  • Ma Ti
    Ma Ti Miesiąc temu

    Tragedia 😂😂😂

  • Maarek S
    Maarek S Miesiąc temu

    Spoooko.

  • RAPNAU
    RAPNAU Miesiąc temu

    jest energia

  • Christopher Delacour
    Christopher Delacour Miesiąc temu

    Prawie jak Eminem... 😂😎

  • Pale weed Bo mam Depresje

    Słucham od dawna

  • Pale weed Bo mam Depresje

    Cały pokój błyszczy sypany kryształem

  • Klaudia ZERKA
    Klaudia ZERKA Miesiąc temu

    Łapie za serducho bro💙

  • doris ,
    doris , Miesiąc temu

    Fajny klip

  • RapEvening Podsumowanie Tygodnia

    Bardzo fajne!

  • Śpiący
    Śpiący Miesiąc temu

    Propsuje

    • ARKEZ
      ARKEZ Miesiąc temu

      Dzięki!!!

  • ZKRZ
    ZKRZ Miesiąc temu

    Fajne bardzo

    • ZKRZ
      ZKRZ Miesiąc temu

      @ARKEZ już nie działam w tej branży niestety

    • ARKEZ
      ARKEZ Miesiąc temu

      Trzeba zrobić coś fajnego razem znowu dawidku.

  • CZN RIP
    CZN RIP Miesiąc temu

    Konkret numer, bez opierdalania. 5

  • ARKEZ
    ARKEZ Miesiąc temu

    Zróbcie tu ogień to wszystko dzięki panu Łukaszowi!!! Pozdro soul records ❤

  • Rap Idylla
    Rap Idylla Miesiąc temu

    Co to kurwa ma byc hahahaha ty pajacu co to za pomysł z takim gównem podjebanym do neta hahaha Rogal jest tylko jeden ty kurwo, usuń to kurwa w pizdu bo dla prawdziwego Rogala reputację niszczysz debilu, "go go dupy zbite jak ta lala, ładnie kurwa tańczysz pewnie lepiej opierdalasz" hahah jazda stąd frytek Elo 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕

    • Gruby_Usch
      Gruby_Usch 3 dni temu

      Dobrze,że z moją ksywą niema nikogo na scenie,bo przyjebał by się taki hejter. Nie popatrzą popierdoleńce,że chłopaczyna może mieć ksywe od piaskownicy,która wzięła się na przykład od imienia. Hejt zawsze był i zawsze będzie to taki rodzaj bezpłatnej promocji...

  • Largonia
    Largonia Miesiąc temu

    Płyne pod prąd 🔥🔥🔥

  • norbert nenes
    norbert nenes Miesiąc temu

    Najgorszy skład menel małolata na wypasie zygam. Buczer jak mogłeś Dwie R ósemki a bemxa palisz mustangiem którego w huj jest żenada jaki i żenada z sobota myślałem że normalnie pojebany jesteś ale myliłem sie

  • Maciek Maciek
    Maciek Maciek Miesiąc temu

    serio skarbie byłaś piękna

  • NoNXKO
    NoNXKO Miesiąc temu

    Props

  • Vrox
    Vrox Miesiąc temu

    Kozak!

  • Paulina Szymków
    Paulina Szymków Miesiąc temu

    O kurwa .. jakie to zajebiste 💗💗

  • Voduu Blend
    Voduu Blend Miesiąc temu

    Dlaczego placze jak nie ma cie blisko... ?! Zajebista robota byku lecisz z tematem

    • ARKEZ
      ARKEZ Miesiąc temu

      Pozdro !!!

  • Sagu
    Sagu Miesiąc temu

    ~ barber tyka wąsa~ 2015 kizo

  • Tyemk Michałeg
    Tyemk Michałeg Miesiąc temu

    Ale gowno

    • Tyemk Michałeg
      Tyemk Michałeg Miesiąc temu

      Sukces to nie wyświetlenia dziecko, sukces to nie granie koncertów, lil pump gra koncerty, ma pieniądze, ale jest analfabetą wiedzacym jak wlać lean do kubka, ale nie koniecznie jak napisać coś więcej niż "rucham suki, kupie buty" życzę rychłego dorosniecia, bez pozdro

    • Tyemk Michałeg
      Tyemk Michałeg Miesiąc temu

      Nie muszę, moje tracki Cie dissują xD jak wyklepie studio to usłyszysz aż nadmiar haha

    • ARKEZ
      ARKEZ Miesiąc temu

      Hahaha dlaczego ja odrazu wiedziałem ze to ty dawaj dissy w internet xD

  • marzena12345678 _9
    marzena12345678 _9 Miesiąc temu

    Fajny bengerek

  • Paweł Szymonski
    Paweł Szymonski Miesiąc temu

    ponadczasowy artysta!!!..SZACUN...adolf miał haryzme Ty masz flouuuuu....!!!

  • RapEvening Podsumowanie Tygodnia

    Kozackie!

  • trap_typieee
    trap_typieee Miesiąc temu

    Dobre!!

  • Rapan R.A.P
    Rapan R.A.P Miesiąc temu

    Rozjebales 🤙

    • Rapan R.A.P
      Rapan R.A.P Miesiąc temu

      G1ERAS Ile ty masz lat

    • G1ERAS
      G1ERAS Miesiąc temu

      @Rapan R.A.P dokładnie tak!

    • Rapan R.A.P
      Rapan R.A.P Miesiąc temu

      G1ERAS jestem młody tylko Raz 🤙

    • G1ERAS
      G1ERAS Miesiąc temu

      👊

  • KUMEK
    KUMEK Miesiąc temu

    2:08

  • Patrycja Moryc
    Patrycja Moryc Miesiąc temu

    KTO W 2K19 LAPKA W GORE A KTO NIE DA TEN BURAK

  • Wiktoria Baryła
    Wiktoria Baryła Miesiąc temu

    Mega kozak nuta #teammortalcio

  • Mosiu Mosiek
    Mosiu Mosiek Miesiąc temu

    System rozjebany

  • Samuray
    Samuray Miesiąc temu

    Ahhh te czasy Kizo bez wąsa XDDD

  • MŁSK
    MŁSK Miesiąc temu

    Zaskoczyłeś Gieras 👊

  • KV3A
    KV3A Miesiąc temu

    Kocur zycze szczescia w karierze😀

  • Sade aali janta
    Sade aali janta Miesiąc temu

    Super bro bro mera chhenel v subscribe kro Naale pardanmantri veer daa song upload kro

  • M9N9
    M9N9 Miesiąc temu

    Hakuna Matata, jak ten track dobrze brzmi 👊

    • M9N9
      M9N9 Miesiąc temu

      @G1ERAS 6 Dni i dalej buja

    • G1ERAS
      G1ERAS Miesiąc temu

      Jest ok :) :D ?

  • neuron
    neuron Miesiąc temu

    :)

  • team A&P
    team A&P Miesiąc temu

    Super ❤❤

  • ni kt
    ni kt Miesiąc temu

    Super jaram się tobą od prawie roku i ciągle uważam że nikt cię nie pokona jesteś super Kuba ☻☻

  • God's Son
    God's Son Miesiąc temu

    Buja i ma treść.

  • Bambi Box
    Bambi Box Miesiąc temu

    Kizo rozjebał <3 No props ogromny <3 Cudo

  • Dani Official
    Dani Official Miesiąc temu

    Na dola

  • Dani Official
    Dani Official Miesiąc temu

    Remik

  • mixchvsj
    mixchvsj Miesiąc temu

    Fajne