Żabson To Ziomal
Żabson To Ziomal
  • 51
  • 226 045 798

Wideo

Żabson feat. Young Multi - Twister
wyświetleń 4,9MMiesiąc temu
Złota Płyta = Głowa Łysa
wyświetleń 127K7 miesięcy temu
Żabson ft. Young Multi - DADDYSHOES
wyświetleń 14M11 miesięcy temu
Żabson - GELATO
wyświetleń 470KRok temu
Żabson - DI MARIA ft. White2115
wyświetleń 4,4MRok temu
Żabson - TRAPOLLO
wyświetleń 13MRok temu
Żabson - MOJŻESZ
wyświetleń 1,1MRok temu
Żabson - INTERNET.WAV
wyświetleń 3,6MRok temu
Żabson - Bingo
wyświetleń 1,4MRok temu
Żabson - Koperta
wyświetleń 2,5MRok temu
TO ZIOMAL TOUR: START!
wyświetleń 162KRok temu
Żabson ft. Quebonafide - Mantra
wyświetleń 4,3MRok temu
Żabson - DMT
wyświetleń 19MRok temu
Żabson ft. Young Slash - Los
wyświetleń 12MRok temu
Żabson - Incepcja
wyświetleń 17MRok temu
Żabson - Księżniczki prod.KGR
wyświetleń 36M2 lat temu
Żabson - D'Angel prod.GeezyBeatz
wyświetleń 2,2M2 lat temu
Zioner /// GLITCH KIDS #1
wyświetleń 71K2 lat temu
Żabson ft. Borixon - Rich Art @KGR
wyświetleń 10M2 lat temu
Wiktoria Maciuk SHORT EDIT
wyświetleń 69K3 lat temu
Żabson - HiH reprod @TSKSOMD
wyświetleń 148K4 lat temu
Vans Kielce Summer BMX Promo
wyświetleń 42K4 lat temu
Żabson - LAN prod. PLN.BEATZ x Senn
wyświetleń 3,1M4 lat temu
Żabson - P0K0RA //// Salad RMX
wyświetleń 49K4 lat temu
Żabson - W chuju mam (prod.QBAQ)
wyświetleń 559K4 lat temu
Żabson - Spalam (1 Year Ago)
wyświetleń 57K5 lat temu
Żabson feat. Chaos - Miejskie zoo.
wyświetleń 38K6 lat temu
Żabson - Joint z cyckami w tytule
wyświetleń 91K6 lat temu
Żabson feat Kuban - Niepoważnie
wyświetleń 338K7 lat temu

Komentarze

  • underPL
    underPL Godzinę temu

    Kiedy ten koleś dłubał w nosie i zjadał swoje gile na takie twory mówiło się hiphopolo... 13 latki leją po nogawkach.

  • Fejkoweee Hahaha
    Fejkoweee Hahaha 2 godzin temu

    I to jest zabson

  • Doraso23
    Doraso23 3 godzin temu

    Nie trafia do mnie ten wyjący "new school". Tego sie nie da sluchac.

  • _ Naczos _
    _ Naczos _ 4 godzin temu

    Super kawałek

  • _ Naczos _
    _ Naczos _ 4 godzin temu

    Super kawałek

  • _ Naczos _
    _ Naczos _ 4 godzin temu

    Super kawałek

  • maks paszczyk
    maks paszczyk 5 godzin temu

    To ta od tego janusza z100zł?

  • FloX 1324
    FloX 1324 5 godzin temu

    fajne to

  • The Frex
    The Frex 5 godzin temu

    Kiedy . . . . Minecraft?

  • Crazy_Szymon
    Crazy_Szymon 6 godzin temu

    ah te wspominanko kto 2019 wrzesień

  • WP ME luke.
    WP ME luke. 6 godzin temu

    Dziarma dawaj dalej Vlogi

  • borówkaYt
    borówkaYt 6 godzin temu

    Ile poszło na ten teledysk hajsu? Jeśli mogę wiedzieć (nie chce dokładnie) tylko około

  • Borys T
    Borys T 7 godzin temu

    MYSZKA MI DZIALA AOLLALALLALLALA

  • Roblox masters
    Roblox masters 8 godzin temu

    Słuchając tego nie myślę o niczym

  • Ego sum vir patriot
    Ego sum vir patriot 8 godzin temu

    Od 1;40 to jest sztos to cofam i slocham ponownie kilka razy zajebisty fragment <3

  • Cyprian Nowakowski
    Cyprian Nowakowski 9 godzin temu

    powinniscie tu olsze dograć @Olszakumpel

  • Filip Mielnik
    Filip Mielnik 9 godzin temu

    Jestem cwelem

  • Apaku
    Apaku 9 godzin temu

    ŻABSON ZIOMAL!!!!!!!!!!!!!!

  • Marcin Bluebird
    Marcin Bluebird 9 godzin temu

    Co to za szmira ? Bananowy song

  • monika zientkiewicz
    monika zientkiewicz 9 godzin temu

    zajebista muza

  • Kabala
    Kabala 10 godzin temu

    Kiedy rodzice zostawią ci 2 dychy na weekend

  • Damian Gąsior
    Damian Gąsior 10 godzin temu

    Zabsonnnnn kocham cb

  • Patrycjusz Kluska
    Patrycjusz Kluska 10 godzin temu

    Czy tylko mi się wydaje, że Żaba jest momentami podobny do Tromby? :D

  • Sara Art
    Sara Art 11 godzin temu

    ❤️lubię wasze piosenki❤️

  • mlody leśnik
    mlody leśnik 12 godzin temu

    zapraszam do polubienia kanału rca label

  • NekoMiłosz L
    NekoMiłosz L 12 godzin temu

    Nwm czy mi się wydaje ale ta blond to chłopak ?

  • mlody leśnik
    mlody leśnik 13 godzin temu

    zapraszam do odwiedzenia kanału rca label

  • WP ME luke.
    WP ME luke. 13 godzin temu

    Jodymy po 3 miliony XD

  • MarceLee
    MarceLee 13 godzin temu

    pamiętam, że jak miałem komputer Atari to on miał takie efekty dźwiękowe...dziś taki styl "rapowania" (choć koło rapu to nie leżało), ma fanów i nazywany jest muzyką....PRZYKRE

  • Klaudia
    Klaudia 14 godzin temu

    dobra muza

  • 8_werka_8 insta
    8_werka_8 insta 14 godzin temu

    Ale wchodzi w ucho prawie jak Ona by tak chciała

  • Skylighty
    Skylighty 15 godzin temu

    jak zwykle spoko numer by był jakby nie było w nim Żabsona

  • xxxadi1989xxx
    xxxadi1989xxx 15 godzin temu

    Wygląda teraz jak człowiek, a nie jak jebany mop pani Jadzi ze szkolnego korytarza

  • vTo0othlesS
    vTo0othlesS 15 godzin temu

    Beteo ma best zwrotke osiedlowe akcje włamania na działki i ten tekst tuż za polem walki trochę nostalgia na koniec wakacji bo dużo się działo i te teksty przypominają mi wszystkie wakacje

  • Ula
    Ula 15 godzin temu

    R O X A R E M I X

  • Spryzyna YT
    Spryzyna YT 18 godzin temu

    Gdzie są pieniendze 2k19 😂!!!

  • Jackob Sixnine
    Jackob Sixnine 18 godzin temu

    Deemz na track'u dzieciaku

  • DIABLO
    DIABLO 19 godzin temu

    White rozjebał w chuuj

  • Agnieszka Walerska
    Agnieszka Walerska 19 godzin temu

    💣💣

  • Bruce Lee
    Bruce Lee Dzień temu

    Poważnie podoba się to 111 tysiącom osób? To chyba ja jestem pierdolnięty, a nie Ozdoba.

  • Kasia Romaniuk
    Kasia Romaniuk Dzień temu

    Brawo

  • souch XD
    souch XD Dzień temu

    Czy mi się wydaje ale przy white się najbardziej wczuli?

  • Wiśnia aaa
    Wiśnia aaa Dzień temu

    MultiGameplayGuy

  • Bl4z3j PL
    Bl4z3j PL Dzień temu

    Ja mieszkam 30km od żabsona

  • Kozieł
    Kozieł Dzień temu

    d angel lepsze elo taka moja opinia kc żaba

  • GhostEA_1337
    GhostEA_1337 Dzień temu

    ta ruda tylko mnie wku.... XD?

  • dangerous angel
    dangerous angel Dzień temu

    twister zaby > twister lód

  • ruski pasztet
    ruski pasztet Dzień temu

    Zajebista nuta

  • davidos komandos
    davidos komandos Dzień temu

    Ta ruda. Dziwne ruchy ma

  • WPG brawl Meczyki XD

    Żabsona najlepsza piosenka w ogóle tocoś morzna nazwać pioseką.amnie to dziwi że tyto nadal czytasz mój komentarz

  • Burza.
    Burza. Dzień temu

    Ruda to cringe XD

  • Alicja Kurzyk
    Alicja Kurzyk Dzień temu

    Czekam na więcej takich rapów 😎👌👍

  • nexxelo nw
    nexxelo nw Dzień temu

    Żabson gdzie kupiłeś te okulary

  • Ania Maliszewska
    Ania Maliszewska Dzień temu

    gwałcę replay

  • Nemeczek Neme
    Nemeczek Neme Dzień temu

    Kocham ciebie Gabrysia Rutkowska

  • J_cob
    J_cob Dzień temu

    *Nadal Mam Ciarki!!!*

  • Józ
    Józ Dzień temu

    ale banger

  • Filip Krzemiński
    Filip Krzemiński Dzień temu

    To jest 1 klasa

  • Wiktor Niewiadomski
    Wiktor Niewiadomski Dzień temu

    Żabsony najlepsze

  • JałokimMekq_ #BEBE
    JałokimMekq_ #BEBE Dzień temu

    0:54-0:58❤️

  • Sławek Mrowiec
    Sławek Mrowiec Dzień temu

    AJ loff żabsonnnnn😍😍😍

  • jakub kordek
    jakub kordek Dzień temu

    Ale bym tą Dziarme cimcirimci :D

  • TrueskavkaPL
    TrueskavkaPL Dzień temu

    ma ktoś insta tej rudej? :)

  • 8_werka_8 insta
    8_werka_8 insta Dzień temu

    Czy tylko mi się wydaje że głos tej dziewczyny to Margaret albo sarsa xD?

  • Kamileq
    Kamileq Dzień temu

    0:58 Co to za Koszula ?

  • Dawid Nowiński
    Dawid Nowiński Dzień temu

    Mam kanał na PLclip nagrywam odcinki fortnita dajcie łapkę i suba

  • aleksandra_ ola9
    aleksandra_ ola9 Dzień temu

    White 🔥😎🔥

  • Januszv2xd !
    Januszv2xd ! Dzień temu

    Ktoś wytłumaczy jak ten pan ma więcej wyświetleń od young igiego??? 😅😂.

  • Giv
    Giv Dzień temu

    Ta ruda przypomina mi Smigola z władca pierścieni.

    • Lord Of Asgard
      Lord Of Asgard 4 godzin temu

      @Giv A ty wiesz że znam wszystkie części ,,Władcy Pierścienia"?

    • Giv
      Giv 4 godzin temu

      @Lord Of Asgard Jajco.

    • Lord Of Asgard
      Lord Of Asgard Dzień temu

      Cooo?

  • Maciej Tobojka
    Maciej Tobojka Dzień temu

    Em pamiętam jak niedawno się White z żabą wyzywał

  • EnduroStoPro
    EnduroStoPro Dzień temu

    ale DZIARMA ma flow ja pierdole

  • Mike Carpenter
    Mike Carpenter Dzień temu

    Jaki duet chcielibyście usłyszeć: Young Multi X Kamerzysta ReTo X Popek Taco Hemingway X Szpaku Malik Montana X Smolasty Kartky X Jan-Rapowanie

  • komiczny gachatuber
    komiczny gachatuber Dzień temu

    Zanim obejrzysz polecam jednego skręta RADA

  • NC Lovers
    NC Lovers Dzień temu

    Ja pokaże Ci jak być (bity pala jak Fred flinston) a nie mieć 😂🙈

  • cαsεү υωυ
    cαsεү υωυ Dzień temu

    Żabson masz zajebisty głos

  • co.ta. gosia
    co.ta. gosia Dzień temu

    Jest i nasz EOP! Super chłopaki!!!😁

  • Damien Wilkins
    Damien Wilkins Dzień temu

    I like how they sing polish the whole time than all of a sudden in English they go who’s your dadttty 😂😂😂

  • JKZ studios
    JKZ studios Dzień temu

    Po obejrzeniu tego klipu musiałem pójść do psychologa

  • patryk producent
    patryk producent Dzień temu

    Gdzie był kręcony teledysk?

  • PL_BYKU_42 3
    PL_BYKU_42 3 Dzień temu

    Kto po wczorajszym meczu z PSG?

  • matrix matrix
    matrix matrix Dzień temu

    Multiego dawno nie widziałem a patrząc po takim długim czasie na jego oczy widać że ćpał

  • ADRIÁN ČERVEŇÁK
    ADRIÁN ČERVEŇÁK Dzień temu

    🔥🔥🔥

  • Giv
    Giv 2 dni temu

    Dobre.

  • Weremek 2
    Weremek 2 2 dni temu

    nice

  • Graj mi fanfary
    Graj mi fanfary 2 dni temu

    shit w chuj

  • LolekOfficial
    LolekOfficial 2 dni temu

    zabson to kucur elo

  • Michał Pazdan
    Michał Pazdan 2 dni temu

    Niby spoko nuta a jednak czuje cringe...

  • Felippe
    Felippe 2 dni temu

    Ale do tego musi się zajebiscie Banglać w Klubach

  • kjux 22
    kjux 22 2 dni temu

    Teledysk w chuj sztos piosenka tak samo 😍❤️🔥

  • lotnifpl Łuczak
    lotnifpl Łuczak 2 dni temu

    żabson to cwelisko

  • Mati13
    Mati13 2 dni temu

    PSG 2-0 REAL 2 BRAMKI DI MARIA

  • TheDrewno PL
    TheDrewno PL 2 dni temu

    Bije ją po ryju pałą jak jakiś Fred Flinstoneeee !

  • Gayato
    Gayato 2 dni temu

    kto po meczu

  • blres
    blres 2 dni temu

    Nk da namiary na rudą, kc dziewczyno

  • GOOD FOX
    GOOD FOX 2 dni temu

    Ma ktoś ig tej rudej?

  • Oliwier Lukaszewicz

    Kto po meczu psg z realem xd

  • wygryweq
    wygryweq 2 dni temu

    Jakie to jest hujoweeeeeeeeeeeeeeee Sory

  • mikvS_ 1337
    mikvS_ 1337 2 dni temu

    Usun to ryda malpe z tad plis

    • mikvS_ 1337
      mikvS_ 1337 Dzień temu

      @Sebastiansobie TM mowi noname ktorynie ma kolegow i pisze w konentarzach by byc lepszym

    • Sebastiansobie TM
      Sebastiansobie TM 2 dni temu

      Mówi to szczur z 6ix9nine na prof

  • Michael честь
    Michael честь 2 dni temu

    najlepsza nuta

  • Patryk kuś
    Patryk kuś 2 dni temu

    Prze chujnia zbeszczescili pezecika wogole porownywajac go do tego nie da sie sluchac kurwa

    • Patryk kuś
      Patryk kuś Dzień temu

      Wole byc patusem niz pizdą bez wartosci

    • Patryk kuś
      Patryk kuś Dzień temu

      @konus-1993 allow it big man I make p's while you're sat at your yard wankin to cam girls , fucking wasteman

    • konus-1993
      konus-1993 Dzień temu

      Tak jak myślałem Patus.

    • Patryk kuś
      Patryk kuś Dzień temu

      Wypierdalac to mozesz na dwor a nie napierdalac w gry na kompie jak lamus, poza tym to naucz sie tempa kurwo jakiegos innego jezyka pierwsze a potem krytykuj, żuj jaja i biesz butle gazową na przysiad łajzo zwal se konia mordą.

    • konus-1993
      konus-1993 Dzień temu

      To wypierdalaj i naucz się składać zdania