PaFi
PaFi
  • 253
  • 36 302 239

Wideo

5 FILMÓW na których WIDAĆ DUCHY!
wyświetleń 12K4 dni temu
ludzie andromedy - wywiad 3/3
wyświetleń 9K6 dni temu
LUDZIE ANDROMEDY - wywiad 2/3
wyświetleń 8K8 dni temu
LUDZIE ANDROMEDY - wywiad 1/3
wyświetleń 15K9 dni temu
MYSTERY BOX Z DARK WEB | 2
wyświetleń 32K21 dzień temu
Niewyjaśnione filmy z internetu!
wyświetleń 21K28 dni temu
PRZERAŻAJĄCE NAGRANIA Z GoPro
wyświetleń 107KMiesiąc temu
Dowody na to, że syreny istnieją!
wyświetleń 97KMiesiąc temu
JELENIE ZOMBIE NAPRAWDĘ ISTNIEJĄ!
wyświetleń 27KMiesiąc temu
5 NAJBARDZIEJ TAJEMNICZYCH WYSP!
wyświetleń 17KMiesiąc temu
6 filmów, które cię przestraszą!
wyświetleń 46KMiesiąc temu
TAJEMNICZE NIEZIDENTYFIKOWANE ZWIERZĘTA!
wyświetleń 110KMiesiąc temu
PRZERAŻAJĄCE filmy nagrane w LESIE!
wyświetleń 213KMiesiąc temu
PaFi - Wakacje
wyświetleń 8KMiesiąc temu
PRAWDZIWE DUCHY uchwycone na KAMERZE!
wyświetleń 50KMiesiąc temu
5 NIESAMOWITYCH MUMII!
wyświetleń 11KMiesiąc temu
5 niewytłumaczalnych zdjęć!
wyświetleń 14KMiesiąc temu
Niewyjaśnione filmy z internetu! | 2
wyświetleń 14KMiesiąc temu
Tajemnicze zdjęcia z reddita!
wyświetleń 26KMiesiąc temu
Przerażające filmy nagrane w nocy!
wyświetleń 24KMiesiąc temu
Dzieci z prawdziwymi supermocami!
wyświetleń 167KMiesiąc temu
NIEWYJAŚNIONE filmy z internetu!
wyświetleń 60K2 miesięcy temu
Obcy przetrzymywany w niewoli!
wyświetleń 67K2 miesięcy temu
6 opuszczonych miast w Polsce!
wyświetleń 16K2 miesięcy temu
5 prawdziwych nagrań UFO!
wyświetleń 16K2 miesięcy temu
5 filmów, których nie da się wyjaśnić!
wyświetleń 74K2 miesięcy temu
Ludzie cienia uchwyceni na kamerze!
wyświetleń 17K2 miesięcy temu
Ludzie z prawdziwymi supermocami! | 4
wyświetleń 189K2 miesięcy temu
HAKER UJAWNIA PRAWDĘ O UFO! WYWIAD CZ.2
wyświetleń 40K2 miesięcy temu
HAKER UJAWNIA PRAWDĘ O UFO! WYWIAD CZ.1
wyświetleń 303K2 miesięcy temu
PARANORMALNE nagrania DUCHÓW! *straszne*
wyświetleń 105K2 miesięcy temu
SZOKUJĄCE odkrycia na GOOGLE MAPS!
wyświetleń 19K2 miesięcy temu
5 PRZERAŻAJĄCYCH starych ZDJĘĆ!
wyświetleń 38K3 miesięcy temu
Podróż po WSZECHŚWIECIE!
wyświetleń 7K3 miesięcy temu
Dlaczego KOSMICI nie odwiedzili ZIEMI?
wyświetleń 14K3 miesięcy temu
5 NAJSTRASZNIEJSZYCH FILMÓW na YOUTUBE! | 2
wyświetleń 10K3 miesięcy temu
10 CIEKAWYCH ODKRYĆ ARCHEOLOGICZNYCH
wyświetleń 9K3 miesięcy temu
CZARNOBYL | Prawdziwa historia
wyświetleń 15K3 miesięcy temu
5 NAJSTRASZNIEJSZYCH FILMÓW NA YOUTUBE!
wyświetleń 19K3 miesięcy temu
STRASZNE NAGRANIA, w które NIE UWIERZYSZ!
wyświetleń 12K3 miesięcy temu
ZAKAZANE MIEJSCA NA ZIEMI | 2
wyświetleń 12K3 miesięcy temu
STRASZNE KLAUNY UCHWYCONE NA KAMERZE!
wyświetleń 17K4 miesięcy temu
TAJEMNICA O STREFIE 51 ROZWIĄZANA!
wyświetleń 34K4 miesięcy temu
TAJEMNICZE WYSPY NA ZIEMI!
wyświetleń 27K4 miesięcy temu
PRAWDZIWE WRÓŻKI uchwycone na KAMERZE!
wyświetleń 17K4 miesięcy temu
TAJEMNICZE STWORZENIA Z GOOGLE MAPS!
wyświetleń 48K4 miesięcy temu

Komentarze

  • Na powaznie
    Na powaznie Godzinę temu

    Skandale reaktywacja

  • Kazik Max
    Kazik Max 2 godzin temu

    troche to maene pafi,lubie cie ale wiecej rozmachu

  • Slavian PL
    Slavian PL 4 godzin temu

    To co on zrobił na tym dźwigu jest jedynie głupie

  • nekoAyu chan
    nekoAyu chan 4 godzin temu

    6:37 czułam się jak by ten dźwięk był z jakiegoś horroru , gdybym miała 6 lat bym się przeraziła teraz się boje a mam 26 lat 😯.

  • Radiator StraightGod PLX HobbyMakeMusicR

    No w sumie demony Elon Musk mówił prawdę przecież laleczka chucky to podobne do tego czegoś

  • KoziKOOO :D
    KoziKOOO :D 4 godzin temu

    Ale ci wyświetlenia ucięło 😮

  • bambo bambus
    bambo bambus 5 godzin temu

    Nie pisze się np. 15$ tylko $15 ale to taki mały błąd ;)

  • paweł Olejniczak
    paweł Olejniczak 5 godzin temu

    Bogowie Edenu. Wiliama Bramleya. Książka będąca owocem ponad siedmioletnich poszukiwań. Punktem wyjścia do jej powstania stało się pytanie, które zadał sobie kiedyś jej autor. Brzmiało ono z pozoru prozaicznie: Dlaczego ludzie toczą wojny? Jednak odpowiedź, jaka wyłoniła się ze zgromadzonych danych, nie była już tak prozaiczna. Jest ona wręcz niepokojąca. Okazuje się bowiem, że ludzkość poddawana jest bezustannej manipulacji przez jakąś bliżej nieokreśloną inteligencję (prawdopodobnie tę samą, która miała swój udział w jej stworzeniu), której celem jest prawdopodobnie zachowanie nad nią kontroli. Zaletą książki jest to, że autor powołuje się w niej na różne źródła, nie dzieląc ich na tak zwane "poważne" i "niepoważne", których zdecydowana większość historyków stara się nie zauważać. Autor nie stronił także od danych ufologicznych, jak i informacji zgromadzonych przez Charlesa Forta. Dzięki tak otwartemu podejściu do materiałów źródłowych autorowi udało się dokonać wielu odkrywczych spostrzeżeń.

  • Adam Mazur
    Adam Mazur 5 godzin temu

    super

  • Natalia Natalia
    Natalia Natalia 6 godzin temu

    4:57 może to alfabet braila a on chce coś powiedzieć przez to

  • Antek Rybiński
    Antek Rybiński 6 godzin temu

    Daj link do zdjęć z tymi sowami pls

  • yandere Msp
    yandere Msp 7 godzin temu

    więcej takich podobnych historii :D

  • paweł Olejniczak
    paweł Olejniczak 7 godzin temu

    Ta nuta w tle robi poważny klimat.

  • Haniutek Slime
    Haniutek Slime 7 godzin temu

    Ja jestem dziwna bo myślę ze byłam...Rosjanką o bladej cerze. Wszystko zaczelo się kiedy mialam nie cały roczek. Wtedy nie wiedzialam nic ale umialam mowic.Mowilam o rosjance ktora rozbije glowe w wieku 4 lat i będzie mieszkała w mieszkaniu 6 pokojowym. Gdu mialam niespełna 4 latka rozbilam głowe do kości.Ale nie bolało mnie to.Po zaszyciu czoła moja babcia pokazala mi pewien obrazek. To byla dziewczynka podobna do mnie z zaszytym czołem dokladnie tak samo i w tym samym miejscu co ja. Okazało się że to moja bardzo daleka zmarła krewna z rosji!!!!! Po kilku latach gdy szłam do 1 klasy przyprowadzilam sie do mieszkania 6 pokojowego!!! Teraz gdy mam już 14 lat choc wygladam na 11 mysle ze to nie jest normalne ale wtedy naprawde tak było

  • AnixaMSP
    AnixaMSP 8 godzin temu

    Ja miałam wiele świadomych snow , i tutaj jest pytanie. Czy świadomy sen zalicza się do np. Tego gdy trochę widzicie jak spadacie i odczuwacie jakbyście spadali czyli ruszacie się trochę po łóżku że np. Troszeczkę odbijam się od łóżka automatycznie. Miałam też tak, że spadam i czułam to a nagle się przestraszyłam I otworzyłam oczy i odskoczylam ze strachu od łóżka... ☹️ Proszę o pomoc, napiszcie czy to świadome sny a jak nie to co to jest?

  • Antygawenda
    Antygawenda 8 godzin temu

    Ja to się bałem czy psone złapie grę.

  • DubLikePanda
    DubLikePanda 9 godzin temu

    Najgorsze i tak było jak Blue screen wyskakiwal i był taki dziwny dzwiek

  • PrOduKcejSzyn
    PrOduKcejSzyn 11 godzin temu

    popraw swoją dykcję "szczelanin", "szczelanina", "zaszczelono" "zaczymany" gubisz TRZ

  • Alicja Gregorek
    Alicja Gregorek 12 godzin temu

    Tak to lis

  • kubaxd kubaxd
    kubaxd kubaxd 14 godzin temu

    wilkołak a wampir różnica

  • Gracjan Stępień
    Gracjan Stępień 14 godzin temu

    Ja tam jeszcze nie pracuje tylko chodzę do szkoły jakby sie zaczelo trzesienie ziemi w szkole to wyszedl bym pierwszy ;0

  • Justyna Kokot
    Justyna Kokot 14 godzin temu

    Wolę filmiki te straszne a ten to jak bajka o pierścionku Arabelli

  • Marek Basik
    Marek Basik 15 godzin temu

    2:40 nie

  • Karolina Estera
    Karolina Estera 15 godzin temu

    Nie wiem jak dokopałeś się do tak cennego materiału ale wielki szacun odemnie dla Ciebie oby obejrzało go jak najwięcej ludzi. Bardzo mnie ciekawi z którego roku jest ten wywiad?

  • Jopel Gonec
    Jopel Gonec 17 godzin temu

    Takie pytanko od kiedy w brytani są dolary?

  • Adam Skorlinski
    Adam Skorlinski 17 godzin temu

    Powiem Ci teraz co mój młodszy brat znalazł w morzu i to do tego BAŁTYCKIM!!!! To było tak: Kompaliśmy się w morzu, ale woda była zimna więc poszłam się poopalać. Po chwili słyszałam wrzaski mojego brata że coś znalazł. Okazało się że była to ludzka kość zachowane w świetnym stanie. Była cała w smole czy czymś innym i śmierdziała spalenizną. Moja teoria jest taka: ta kość pochodzi z czasów wojny Kiedy zatopiono pociskiem statek. Jeśli masz inną teorię PaFi to odpowiedz. Mam na imię Martyna.

  • Matrix K
    Matrix K 19 godzin temu

    2:09 Dla mnie to zmutowany golec😂

  • MAT- -RIX
    MAT- -RIX 20 godzin temu

    3 lata temu w Anglii koleś kupił dom i przed drzwiami była wycieraczka do butów i co się okazało była to wycieraczka z rodów książęcych została wyceniona na 360k£ było bardzo głośno o tym masakra jaki fart a ludzie wcześniej nie wiedzieli ci posiadali

  • Kasia M
    Kasia M Dzień temu

    Przypominam ze wkrajach głęboko wierzących ludzie odgrywają smierc na krzyżu i tak jest w tym przypadku .

  • Tenshin
    Tenshin Dzień temu

    jak byłem mały to bałem sie gostka z kfc ( tej białej twarzy xd )

  • Urszula Gromadzka
    Urszula Gromadzka Dzień temu

    Nie lubie ludzi ktorzy przez przypadek cos znalazly w win Deos bo lataly w kosmos i jeszcze na tym robia kase

  • Urszula Gromadzka
    Urszula Gromadzka Dzień temu

    Nazar wer sind die mickin i zlodzieje nazwisk i kto jest amerikan propaganda TV i Internet kto jest i byl prezydentem usa? I pracuja w rzadzie NASA meckin

  • Anna
    Anna Dzień temu

    Ta kobieta ma czerwone ciuchy...

  • Joanna Piszczek
    Joanna Piszczek Dzień temu

    Byliśmy jesteśmy j będziemy robią mi w bambuko A luźniej sami będziemy się kręcić jak lody w algidzie....heeee

  • Sylwester Kosmala
    Sylwester Kosmala Dzień temu

    Jak zwykle głupoty

  • Nyguss
    Nyguss Dzień temu

    Szkoda że nie masz serji nagrania z SJCAM mam ciekawy film.

  • tolek
    tolek Dzień temu

    Po co ta glupia muzyczka wywolujaca strach?

  • Aleksandra
    Aleksandra Dzień temu

    Ten Rekin Wypił RedBulla 😂

  • Ivejustwatchedit
    Ivejustwatchedit Dzień temu

    Na naszą planetę gdyby mieli ją odwiedzić, to na pewno nie przyleciałby jeden , a wielu. To po pierwsze, poza tym taka wizyta to nie była by przyjacielska, tylko chęć podbicia i kolonizacji , nadeszła by era przemocy i wizja podporządkowania. Nie po to przylecieli by do nas , żeby uścisnąć dłoń , pogadać i odlecieć , mówiąc, bywajcie , miło było was poznać.

  • Dariusz Foint
    Dariusz Foint Dzień temu

    Opowiadam na swoim kanale o prawdziwych historiach duchowych. Są nieco inne niż to co widać na takich nagraniach. Ciekawe dlaczego tak jest... zapraszam na mój kanał. Poznaj historie duchowe osób po wypadkach. Pozdrawiam

  • byMarekZet
    byMarekZet Dzień temu

    6:10 "52 giga herce to jeden z najniższych tonów jakie może rejestrować ucho ludzkie" - tego to nawet nietoperz nie usłyszy, to wyżej niż fala w mikrofalówce.

  • Oskar Koskar
    Oskar Koskar Dzień temu

    I te ciemne durnie niżej w komentarzach Przekaz najważniejszy a nie czy film jest prawdziwy

  • FORMOZA
    FORMOZA Dzień temu

    Kobieta niby mająca komórkę,ma poprostu zwykłe małe radio.Były bardzo popularne i modne w tamtych czasach.Widziałam to na filmach.

  • Elliottek - Brawl Stars

    Znowu mój ulubiony youtuber coś nagrał :D

  • Grzechu Pasieka
    Grzechu Pasieka Dzień temu

    7:25 wooo kur#@ ja to obejżałem i sie zesrałem a co dopiero to przeżyć xddd

  • Pysio Pysiowski
    Pysio Pysiowski Dzień temu

    Jak sie nazywa piosenka od 2.36

  • thespacemen
    thespacemen Dzień temu

    Ten łoś to samica

  • lol lol
    lol lol Dzień temu

    3:00 jakie stowrzenie autor kupił nowego passata z Niemiec sprowadził i somsiad przyszedł mu obrysować bo przecież skąd on miał na to pinążki

  • Urszula Gromadzka
    Urszula Gromadzka Dzień temu

    Nevada wade

  • Han Ia
    Han Ia Dzień temu

    😵😵😵😵😵😵😵

  • ogolony odbyt
    ogolony odbyt Dzień temu

    czy tylko ja tam widzę prawie przeźroczystą postać 2.:40 nwm bo ja widzę

  • Kasia Brzezina
    Kasia Brzezina Dzień temu

    ja mam zegarek wyglada na zloty falszywe kamyki wyglada na drogi a dwie dychy dalam juz sie wyciera to zloto, pozory myla tu tez brodny nie swiecil sie a jednak cenny, nawazniejsze jest to ze pomimo wygladu i tej wierdzy na pocz stal sie dla niej cenny chyba najcenniejszy bo ciagle go nosila

  • Maks Jabłoński
    Maks Jabłoński Dzień temu

    Mega film

  • lol lol
    lol lol Dzień temu

    7:49 ja bym podbiegł do tego gówna i mu z Kopa wyjebał a nie uciekał niech wie kto tu rządzi a jakbym miał coś to siekiera bym wyjebał i by się jege życie skończyło i zwłoki do telewizji i hajs do końca życia a nie

  • Teo Sosna
    Teo Sosna Dzień temu

    Hmmm...

  • Dygo
    Dygo Dzień temu

    Spoko film

  • SN4KER
    SN4KER Dzień temu

    ja pierdole widac jak sie znacie na zwierzetach 2:23 to jest łania, 3:24 rowniez łania, 5:04 tez łania

  • Epickie Shoty
    Epickie Shoty Dzień temu

    Spoko odcinek

  • CechUś z
    CechUś z Dzień temu

    1:50 wieloryby :p

  • Renata Mrożek
    Renata Mrożek Dzień temu

    Tacy fajni kosmici niech wyjdą z tego ciemnego pokoju na miasto.😄🙃👽

  • KRYSTYNA Matusiak
    KRYSTYNA Matusiak Dzień temu

    A dziękuję dobrze. Super filmik pozdrawiam serdecznie

  • SirJovi
    SirJovi Dzień temu

    Jakieś źródło ? Czy wymyślone na potrzebę filmu ? ;)

  • tronicali
    tronicali Dzień temu

    ja tak xd

  • The LOI Studio po polsku

    Wreszcie jakaś mniej straszna historia :)

  • Klaudia Trojnar
    Klaudia Trojnar Dzień temu

    na 3 filmie The Rake

  • Mariola Wadecka
    Mariola Wadecka Dzień temu

    Bajka dla dorosłych....🤪

  • NEYOVSKY TV
    NEYOVSKY TV Dzień temu

    Dolarów w angli? Coś tu nie gra!Raczej £

  • Norbert Strzelczyk
    Norbert Strzelczyk Dzień temu

    Kiedyś kupiłem kalesony i były dziurawe

  • R3FU-FXX
    R3FU-FXX Dzień temu

    Kiedyś kupiłem na targu bakugany za 20 ziko i sprzedałem za 150 elo

  • Ewa Warzecha
    Ewa Warzecha Dzień temu

    N

  • Michał Bakier
    Michał Bakier Dzień temu

    Dasz serce?

  • PiastX
    PiastX Dzień temu

    W czym montujesz ?

  • DTG_ BlackS
    DTG_ BlackS Dzień temu

    Siemanko dopiero zaczynam oglądać ale wiem że będzie fajny 😉

  • PaFi
    PaFi Dzień temu

    Jak tam dzionek mija?

  • Frankle 2007
    Frankle 2007 Dzień temu

    Pierwszy ❤️

  • skrzacik565
    skrzacik565 Dzień temu

    Mam naukowe wyjaśnienie i brzmi ono następująco " to był cień "

  • DominX23
    DominX23 Dzień temu

    PaFi najbardziej pamiętam ps2

  • elo benc xD
    elo benc xD Dzień temu

    kolsosem xd chyba kosmosem

  • Piotr Grabkowski
    Piotr Grabkowski Dzień temu

    fim 3:47, coś takiego dzieje u mojego kolegi, tyle że na większą skale. Opiszę co wiem. Kiedy mieszkali tam jego dziadkowie cała rodzina wiedziała o "duchu" który swoją obecność okazywał bardzo łagodnie np. czuło się obecność i widziało jak "niewidzialna siła " siada na kanapie, która się ugina pod ciężarem, odsuwające się krzesła przy stole, poruszająca się piłeczka po pokoju jakby się nią kot bawił i temu podobne. Wszystko się zmieniło kiedy dziadek Kolegi umarł i on dostał w spadku to mieszkanie, mieszkał tam jakiś czas i wszystko było dobrze, w między czasie poznał dziewczyne i od tego czasu wszystko się zmieniło, wpadli, więc się z nią ożenił i zrobił gruntowny remont mieszkania, w momencie kiedy zamieszkali razem, wszystko zwariowało. Mieszkanie było ciągle zdemolowane, Emila nie raz została uderzona drobnymi przedmiotami jakby ktoś w nią rzucał, kiedy próbowali to nagrywać, urządzenia były niszczone, raz telefon wyrwało Emili z rąk i rozbiło z dużą siłą o podłogę. Kiedy są razem w domu coś zrzuca przedmioty z półek na podłogę, aha i raz duży ciężki mosiężny świecznik po dziadku przeleciał prze całe mieszkanie . Kumpel pracuje w hurtowni motoryzacyjnej i raz kiedy wiózł części do klienta koło swojego domu zobaczył postać stojącą w oknie, myślał że to Emila wcześniej z pracy wróciła, więc zajechał na chwilę, w mieszkaniu nikogo nie było a one był zdemolowane. Tego było dużo więcej . Więcej nie wytrzymali stresu i przeprowadzili się do rodziców. Od tego momentu w mieszkaniu jest spokój.

  • Von Plumke
    Von Plumke Dzień temu

    w USA jest nowy stan juntol( 2:47 )...od kiedy? w sklepie używanym ( 4:23 )???? ...seme krzesło?...może warto byłoby jednak pójść do szkoły ....co za szmira

  • już nic tu nie ma
    już nic tu nie ma Dzień temu

    Wiem data.świetny film,więcej filmów o takich tematach💜🌸

  • Łukasz Ratajczak
    Łukasz Ratajczak Dzień temu

    Fajne super film

  • Falo K
    Falo K Dzień temu

    "... raczej banalne, boją się o swoje rodziny..." 😂😂 no tak, cóż może być bardziej banalnego, niż zdrowie i życie członków rodziny hahhha bravo 😁😁

  • PokeGuypro
    PokeGuypro Dzień temu

    To wielkie stwirzenie to dlugoszpar

  • Polskie Dreszcze
    Polskie Dreszcze 2 dni temu

    Ja najbardziej bałem się "Zulu Guli" i murzyna z teledysku "7 seconds away".

  • Greta Long
    Greta Long 2 dni temu

    Ja nigdy nie miałam konsoli XD

  • zbyszko223
    zbyszko223 2 dni temu

    Najlepsze na koniec

  • Brotmir
    Brotmir 2 dni temu

    Zobaczcie od 10:17, ewidentnie i wyraźnie widać oczy reptilianina. Jak puścicie w prędkości 0.25 to jest mega strasznie! W ogóle ten fragment po 10:15 jest jakiś dziwny, jakby ktoś ścinę zrobił, zmienia się trochę jego ułożenie a potem widać wspomniane oczy.

  • Jędrzej Koriat
    Jędrzej Koriat 2 dni temu

    to niezle niewyjasnione jak ten pierwszy rekin to w yjasnionoy przeciez podobno:DD

  • Jędrzej Koriat
    Jędrzej Koriat 2 dni temu

    spierdalaj :DDD

  • Don't starve - Unboxing [PL]

    Brrr straszne

  • Spi Rit
    Spi Rit 2 dni temu

    Mamy się bać?..???

  • Linosz
    Linosz 2 dni temu

    Dla mnie muzyczka z ps 4 jest taka nieswoja...

  • Dygo
    Dygo 2 dni temu

    Sztos

  • Martin Hhh
    Martin Hhh 2 dni temu

    Daje znac w komentarzu 》》 mam wyjebane. A na serio mysle ze cos tam musi byc widac to na pierwszym epizodzie

  • Per Pan
    Per Pan 2 dni temu

    XD

  • Gregory Gregory
    Gregory Gregory 2 dni temu

    Ten chłopiec 3 lata został zabity siekierą a nie że sam sie nią zabił. Rozpoznał sprawcę i opowiedział co i jak sie stało po czym sprawca przyznał sie do winy

  • LENA HRENIK
    LENA HRENIK 2 dni temu

    Przepraszam za ten komentarz ale obejrzałem ten filmik Jest to prawie wymiotowałam Jezu weź prawie popłakałam Tak wiem jak nie dla mnie zły Nie Jestem pełnoletnia

  • Gregory Gregory
    Gregory Gregory 2 dni temu

    Po 6tym roku życia oni nie zapominają tylko nowe doznania wspomnienia i wiadomosci poprostu nadpisują dane miejsce w pamięci zamazując te stare wspomnienia. Działa to na tej zasadzie jak z dyskiem twardym po formacie czy usunięciu partycji można odzyskać 100% danych jednak gdy miejsce zostanie nadpisane już nie no może 1%szans.

  • Michał Marszałek
    Michał Marszałek 2 dni temu

    2:12 to często spotykany w przyrodzie, zwłaszcza wiejskiej i w okresie weekendów... okaz tak zwanego SPIER.DOLEŃCA łac. pijakus-zjebustotalis.