ojwojtek
ojwojtek
  • Wideo 30
  • wyświetleń 15 018 477
123 KIBICÓW vs 1 PYTANIE na MŚ W KATARZE
sportbetfan.pl/ojwojtek - bonus 200%
IG: ojwojtek
[reklama] BETFAN to legalny polski bukmacher. Hazard wiąże się z ryzykiem. Gra u nielicencjonowanych podmiotów jest karana.
wyświetleń: 158 002

Wideo

WYGRALIŚMY | o Kobietach w Katarze
wyświetleń 225K7 godzin temu
DJI OSMO ACTION 3 Kupisz tu: dji-ars.pl/dji-osmo-action-3-adventure-combo.html sportbetfan.pl/ojwojtek - bonus 200%
JAKI KATAR JEST NAPRAWDĘ
wyświetleń 286K12 godzin temu
Link do lety shop: letyshops.onelink.me/HKO3/7yaf17ew sportbetfan.pl/ojwojtek - bonus 200% Wykorzystane materiały: plclip.com/video/Z7SdTv1rMvc/wideo.html
Poznałem POLSKICH Kibiców w KATARZE
wyświetleń 317K16 godzin temu
Zakład z filmu: sportbetfan.pl/ojwojtek - bonus 200% IG: ojwojtek Materiały wykorzystane: plclip.com/video/zREngjZVj1Y/wideo.html
Sprawdzam Absurdy MŚ w Katarze
wyświetleń 308K21 godzinę temu
Zakład z filmu: sportbetfan.pl/ojwojtek - bonus 200% Materiały wykorzystane w filmie: hiro.pl/krwawe-mistrzostwa-mundial-w-katarze-kontrowersje/ www.upday.com/pl/mundial-w-ogniu-krytyki-wszystkie-grzechy-kataru hiro.pl/krwawe-mistrzostwa-mundial-w-katarze-kontrowersje/ wideo plclip.com/video/vC77iWg7ksQ/wideo.html plclip.com/video/d2u1P5_np-E/wideo.html
TO ZMIENIŁO MOJE ŻYCIE
wyświetleń 533KMiesiąc temu
Żyłem jak mnich - medytując 110 godzin w 10 dni. Więcej o kursie i samej Vipassanie: www.dhamma.org/pl/schedules/schpallava
ZROBIŁEM 110,000 Kroków+ w 24h
wyświetleń 360K2 miesięcy temu
Filmy do których followupuje: @MORTALCIO ZROBIĘ 100,000 KROKÓW w 24H - FRIZ DA MI NIESPODZIANKĘ @110% POKONAŁEM MORTALCIA... 100,000 kroków w 24H? @PatecWariatec 75 km PIESZO w 24H *GONE WRONGXD* A do @czvjnik i @Karol Friz Wiśniewski nie followupuje ale wpiszę sobie w opis to może algorytm mnie obok nich wyświetli :3 Partnerem odcinka jest BETFAN - legalny polski bukmacher. Z kodem WIPBROS otr...
I Traveled Across The Europe For 0,00$
wyświetleń 1,1M2 miesięcy temu
Przejechaliśmy 2600km nie wydając na kampery, jedzenie, nocleg, a nawet Pradę. Partnerem odcinka jest BETFAN - legalny polski bukmacher. Z kodem WIPBROS otrzymujecie freebet w wysokości 60zł: sportbetfan.pl/wipbros60za30 Instagramy ojwojtek mc_rela_ Hazard wiąże się z ryzykiem. Gra u nielicencjonowanych podmiotów jest karana. We traveled 2600 km without spending on c...
PATEC ODCHODZI Z KRAKOWA
wyświetleń 464K3 miesięcy temu
88,000 kroków w wyścigu z Patecem, Ludwiczkiem i Bodziem Odcinek z perspektywą chłopaków: plclip.com/video/zOBIs2nIddU/wideo.html Kręciliśmy to przed odcinkiem Mortalcio "ZROBIĘ 100,000 KROKÓW w 24H - FRIZ DA MI NIESPODZIANKĘ" i 110% "POKONAŁEM MORTALCIA... 100,000 kroków w 24H?" i nie wiedziałem, że zostaniemy tak zbeszczeszczani przez chłopaków. Ale nie zrobiłem jeszcze ostatniego kroku... Ma...
TE DONEJTY ICH ZMROZIŁY
wyświetleń 292K4 miesięcy temu
W filmie jest wyłączone zarabianie. Możesz wesprzeć kanał klikając "wesprzyj" lub "podziękuj". plclip.com/channel/UCH-syFvxNpUB13Qve4-4liAjoin Całe wysrywy z mojej chorej głowy znajdziesz na disccordzie - discord.gg/DGVvw5ZNSP Nieważne co Cię podnieca - jeśli nie szkodzi to innym, to jest to dobre. Jeśli chcesz wziąć udział w nowych projektach to sprawdź: ojwojtek ojwo...
Wysłałem Ofertę SCAMU do 100 Influencerów
wyświetleń 2,6M5 miesięcy temu
Więcej na: ojwojtek ojwojtek Nie zgadujcie, nie szukajcie tych ludzi, nie róbcie samosądu. Nie chciałem rozpoczynać cancel culture, wierzę, że można dać komuś nauczkę i sprawić by odpokutował bez jebania i niszczenia go. Zaufajcie Lordowi Inquadkorowi, on nie przestał sprzątać. mc_rela_ - Maciuś 0:00 Wstęp 0:34 Etap 1 - Stworzenie Firmy 1:13 Etap 2 - Wysł...
WYMIENIAM 1ZŁ NA SAMOCHÓD
wyświetleń 566K6 miesięcy temu
fundacja: fundacjapomozemykrakow/ taaaa wiem, było tego typu odcinków miliard ale jest to fajny format to se zrobiłem. czytanie tej książki serio doprowadziło mnie do dziwnego twistu i wiem, że chcę robić materiały, które w jakimś stopniu będą spełniające - jak prank z kocykiem, prank z kebabami - czyli zwyrolskie poniekąd xd zamiast tracić czas i pieniądze tylko po to by coś wrzuc...
WYSTĄPILIŚMY NA TURNIEJU WIERSZA NA SPONTANIE
wyświetleń 176K7 miesięcy temu
Discord: discord.gg/DGVvw5ZNSP (weź udział w odcinkach!) Instagramy: ojwojtek: ojwojtek ludwiczek: ludwiczek_top shymczyk: shymczyk rozalia: rozaliiaaa mcrela: its_me_uki bubuś: nikodem.wisnicki krzysiu: krzyskalasz rysiu: xrysiox Youtuby: wip bros: wipbros.pl ojwojtek: plclip.com/us...
PRZYKLEIŁEM MU WŁOSY Z **** XD
wyświetleń 122K7 miesięcy temu
Nowa nuta shymczyka wjechała na kanał ! plclip.com/video/-l7pXlCR3Hc/wideo.html Na 100k subów przejdziemy cały kraj wszerz. Discord: discord.gg/DGVvw5ZNSP (zobacz za co usunęli nam odcinek xd) Dzięki za udział w odcinku: szkola_muzyczna_garwolin Ola_tudek antoni_mitura Initium_eo Ignacymitura Michaleq_woj insta...
KTO ZBIERZE WIĘCEJ ZŁOMU ft. zdvpy & yoshi
wyświetleń 117K7 miesięcy temu
Odcinki w każdy czwartek i niedziele o godzinie 18:00 Discord: discord.gg/DGVvw5ZNSP (weź udział w odcinkach!) Podziękowania dla Pawła z kanału Orły ze złomowiska: plclip.com/channel/UCmjDeWDdbM7neRIqbKtAf5w Instagramy: Maciek: programzdupy Yoshi: yoshihitomayo Shiinah: shiianah ojwojtek: ojwojtek mcrela: its_me_uki bubuś: i...
WYSTĄPILIŚMY NA SCENIE STAND UP PO 2H PRZYGOTOWAŃ
wyświetleń 319K7 miesięcy temu
WYSTĄPILIŚMY NA SCENIE STAND UP PO 2H PRZYGOTOWAŃ
spróbowałem DEPRYWACJI SENSORYCZNEJ przez 5H
wyświetleń 263K7 miesięcy temu
spróbowałem DEPRYWACJI SENSORYCZNEJ przez 5H
PODMIENILIŚMY NAPIS NA WILLI TEAM X
wyświetleń 109K8 miesięcy temu
PODMIENILIŚMY NAPIS NA WILLI TEAM X
PIJEMY I PŁYNIEMY
wyświetleń 77K8 miesięcy temu
PIJEMY I PŁYNIEMY
NIE ZAUWAŻYLI CO IM PRZYKLEILIŚMY
wyświetleń 363K8 miesięcy temu
NIE ZAUWAŻYLI CO IM PRZYKLEILIŚMY
LINKIEWICZ ZAPROSIŁA LUDWICZKA NA RANDKĘ
wyświetleń 197K8 miesięcy temu
LINKIEWICZ ZAPROSIŁA LUDWICZKA NA RANDKĘ
ZAŁOŻYLIŚMY SIEĆ KEBABÓW PRANK
wyświetleń 508K8 miesięcy temu
ZAŁOŻYLIŚMY SIEĆ KEBABÓW PRANK
CZY UDA NAM SIĘ OSZUKAĆ WRÓŻKĘ? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
wyświetleń 343K8 miesięcy temu
CZY UDA NAM SIĘ OSZUKAĆ WRÓŻKĘ? ( ͡° ͜ ͡°)
ZBIŁ SZYBĘ I ZOSTAŁ SPRANKOWANY
wyświetleń 69K8 miesięcy temu
ZBIŁ SZYBĘ I ZOSTAŁ SPRANKOWANY
NIE WIERZYLIŚMY, ŻE MU TO ZROBIŁA
wyświetleń 101K8 miesięcy temu
NIE WIERZYLIŚMY, ŻE MU TO ZROBIŁA
GWIAZDA FILMÓW DLA DOROSŁYCH ZROBIŁA TO NA JEGO KOCYKU XD
wyświetleń 753K8 miesięcy temu
GWIAZDA FILMÓW DLA DOROSŁYCH ZROBIŁA TO NA JEGO KOCYKU XD
nowciax ucieka a nas łapie policja :c
wyświetleń 57K9 miesięcy temu
nowciax ucieka a nas łapie policja :c
wyzywam Ekipę, mrożę i prowadzę konfę
wyświetleń 74K10 miesięcy temu
wyzywam Ekipę, mrożę i prowadzę konfę
WYSTĄPIŁEM NA 100 NAJWIĘKSZYCH KANAŁACH
wyświetleń 77K10 miesięcy temu
WYSTĄPIŁEM NA 100 NAJWIĘKSZYCH KANAŁACH
JAK LEKSIU ZOSTAŁ WROBIONY
wyświetleń 85K10 miesięcy temu
JAK LEKSIU ZOSTAŁ WROBIONY

Komentarze

  • Phantom TV
    Phantom TV 35 minut temu

    po co takie zjebane clickbaitowe miniatury ? przeciez w filmie nie bylo ze wardega pisze... co za zjeb

  • koko
    koko 50 minut temu

    2:26 ładny nastuk

  • Patryk Szczygłowski
    Patryk Szczygłowski Godzinę temu

    oj, nie tlumacz sie, bo Ci nie uwierzymy!

  • Machnik Marian
    Machnik Marian 3 godzin temu

    Walczą ze Wszytkim ! Ale dlamnie Facet w SUKIENCE ,TO PEDAŁ !!!!!!

  • Konrad
    Konrad  4 godzin temu

    1:40 gdzie ta Kolumbia? 🤣

  • CMZ raaQ
    CMZ raaQ 4 godzin temu

    Misiek a kiedy druga część ?

  • Krzysztof
    Krzysztof 11 godzin temu

    3:22 Luis Nani

  • Marcin Najman
    Marcin Najman 12 godzin temu

    Czekam na kolejny trip z niecierpliwością

  • Cryingsatans
    Cryingsatans 13 godzin temu

    Ej serio poczytałam komentarze i tacy super Polacy to oglądają ze chyba nikt nie zauważył ze Wojtek przez cały czas ma na twarzy flagę Indonezji a nie polski XDDD

  • Cryingsatans
    Cryingsatans 13 godzin temu

    Najważniejsze pytanie, Wojtek dlaczego masz na policzkach flagę Indonezji namalowaną, a nie polski? XDD to miał być jakiś żart czy o co tu chodzi

  • karol kozieł
    karol kozieł 13 godzin temu

    Znaleźć nie znaleść XD

  • thomas mazur
    thomas mazur 13 godzin temu

    Te dupeczki w ktorej minucie sie wypowiadaja?

  • Hubert R
    Hubert R 14 godzin temu

    Dobry kontent robisz, Czy jest możliwość żebyś napisy polskie wrzucał dla osób niesłyszących, głuchomienych taką dodatkową opcje bo moi rodzice nie słyszą, trochę napisów wrzuciłeś ale musiałem odrywać oko z ekranu na miganie. Jak nie zrozumiem to pewnie za dużo siedzenia przed kompem. Ale jakbyś miał takie możliwości to fajnie by było dla mnie widza który ogląda Cię od 3 miechów nie wiem od kiedy ale podoba mi i mojemu środowisku to co robisz , chciałbym żeby mój stary też czaił co się dzieje bo nie słyszy. A na pewno jest więcej takich osób. A te reklamy kuchenne mnie gnioto pod odpadam film z lapka klade sie i nie chce mi wstawac klinąć skip, zlituj sie :D xd

    • Hubert R
      Hubert R 2 godzin temu

      @Cryingsatans nie będe oglądał i tyle to tylko parę kliknieć.NIe żadnych reklam ale jak ktoś ledwo chodzi i odpala film kładzie sięa tu reklama dłuższa od samego filmy to troche nie miło.... już wolę oglądach KuchniaTV niż wracać tu

    • Cryingsatans
      Cryingsatans 12 godzin temu

      Po pierwsze to napisy możesz sam sobie dodać, ułatwisz w ten sposób życie sobie jednoczesnie innym. Po drugie Wojtek ma się nad tobą zlitować ze względu na jakieś reklamy kuchenne? Wtf. PLcliprzy nie wybierają sobie jaka reklama w danym momencie się wyświetli, PLclip to dobiera pod ciebie, a oczekiwanie od youtubera żeby nie było żadnych reklam w materiale jest mega słabe, bo to jest jego możliwość na zarobek Ty oglądasz film za który nic nie płacisz - oglądasz reklamę aby twórca tez coś z tego miał. bruh

  • Szymon Rzeszowski
    Szymon Rzeszowski 16 godzin temu

    Czemu miałeś flagę na odwrót namalowane?

  • Mentalista es
    Mentalista es 17 godzin temu

    fajnie że ten gość jest z nami, i udaje się mu. na czym wy się w wip brosach wybiliście ? (wiem że zacząłeś niedawno znowu od zera) ekipa była dla was taką katapultą czy było coś innego gdzie ludzie was zauważyli

    • Mentalista es
      Mentalista es 15 godzin temu

      @ojwojtek mam nadzieje że wleci jakaś mocna nutka na święta, narazie najlepszą chyba była kwarantanna :) teledyski mieliście zawsze 10/10

    • ojwojtek
      ojwojtek 16 godzin temu

      filmy komediowe, muza, potem podcast. ekipa niekoniecznie była katapultą bo jak z nimi coś nagraliśmy to mieliśmy już powyżej 1mln subów

  • MrSax0o
    MrSax0o 17 godzin temu

    Co to za barwy na twoich policzkach?

    • ojwojtek
      ojwojtek 16 godzin temu

      miałem taką pomadkę dwukolorową i nie zauważyłem którą się maznąłem xD

  • Stun_Adam_Dash Armia Polska

    Ja pierdole , ale filipinki ladne to juz wiem za jakie sie zabierac hehe 😉

  • Omega
    Omega 17 godzin temu

    Szkoda że ludzie szybko zapominają. Ale wystarczy trochę pudru i z każdego potwora zrobisz piękność. Tobie gratuluję miana pudru według mnie.

  • Kłocuszek
    Kłocuszek 17 godzin temu

    wojtek wpierdalający się do losowego araba i mlaszczący w jego domu to klasyczny wojtek

  • Freepy
    Freepy 18 godzin temu

    Wojtek po prostu kibicuje Indonezji haha

  • Borsuczeq
    Borsuczeq 19 godzin temu

    Ja oceniam 5 nie ma emocji

  • Sobota
    Sobota 19 godzin temu

    kocham tą serie o katarze

  • Piotr Templer
    Piotr Templer 19 godzin temu

    2:53 czy ty chciałeś tu powiedzieć poczilować bombe??? XDDD

  • w_halei
    w_halei 20 godzin temu

    Jak zawsze bardzo fajny materiał miło popatrzec i posłuchac. POZDRO

  • Szczepan Lepianka
    Szczepan Lepianka 20 godzin temu

    już koniec?

  • Xxx Ana
    Xxx Ana 20 godzin temu

    Ekstra ❤

  • Bartosz Radwan
    Bartosz Radwan 20 godzin temu

    Możesz popytać ludzi ile wydali na ten wyjazd

  • Mateusz Mateo
    Mateusz Mateo 20 godzin temu

    Wojtas kiedy trip po Azji lub Ameryce Południowej? Super film!

  • michał Klimczak
    michał Klimczak 21 godzinę temu

    <3

  • Hania Stawowczyk
    Hania Stawowczyk 21 godzinę temu

    Czy tylko ja zauważyłam że źle flagę ma?

  • MK
    MK 21 godzinę temu

    Pod koniec serii zrob podsumowanie. Cena , organizacja , ludzie i wszystko co się da

  • Adrian Lech
    Adrian Lech 21 godzinę temu

    Oni tam coś chyba cpają

  • Marco Łódź
    Marco Łódź 22 godzin temu

    TVP tego nie pokarze.

  • marek walczak
    marek walczak 22 godzin temu

    bedzie seria z mś 2026??

  • Thomy
    Thomy 22 godzin temu

    Jestem ciekaw czy po powrocie nagrasz odc ile ci zapłacili za wylot opłacanie hotelu i za głoszenie nie prawdy o tym kraju, w którym przez niewolnicze warunki pracy zgineła masa osób. Jesteś śmieciem robiąc to dla kasy....

    • ojwojtek
      ojwojtek 21 godzinę temu

      Twoje słowa świadczą o Tobie stary - i to jak ślepo wierzysz w rzeczy ich nie weryfikując…. Ile to już komentarzy dostałem, że mi Katar zapłacił bo ludzie potrafią tylko powtarzać jakieś pierdy i udają, że wiedzą więcej ode mnie samego.

  • LotarFreestyle
    LotarFreestyle 22 godzin temu

    Super przyjemnie się ogląda Twoje materiały. Tak trzymaj!

  • 12 Piotr G.
    12 Piotr G. 22 godzin temu

    4.5 nie ma piwa 💀

  • zimna woda
    zimna woda 22 godzin temu

    PROSZE DLUZSZS ODCINKI I CZESCIEJ

  • Niko
    Niko 22 godzin temu

    Super film! Fajnie że pokazujesz różne strony tego Kraju 🤍

  • DenLay
    DenLay 22 godzin temu

    alternatywyny tytuł: nie ma piwska ocena 9

  • Mikołaj Ban
    Mikołaj Ban 22 godzin temu

    Ludzie umierali przy budowie stadionów!

  • Piotr Nowak
    Piotr Nowak 22 godzin temu

    napracowałeś się przy tym materiale

  • Karol 2101
    Karol 2101 22 godzin temu

    Super Wojtek że w tym wszystkim co robisz jesteś sobą 🖐️ tak trzymaj mistrzu👍

  • nem
    nem 22 godzin temu

    1:15 znaleść? XD

  • Filip QWERTY
    Filip QWERTY 22 godzin temu

    Ile zginęło robotników przy organizacji ale wiadomo lbgt mają gorzej

  • baliniak
    baliniak 23 godzin temu

    Jakbym tam był i czułbym się tam idealnie i byłby to idealnie zorganizowany turniej przez Katar to nigdy w życiu nie dałbym więcej niż 1/10 za to że przez te ich skurwione prawo zginęło tyle ludzi tylko po to żeby sobie ludziki mogły na stadionach które nie będą później używane, meczyki pooglądać. TFU

  • MorsVincit
    MorsVincit 23 godzin temu

    Kolejny zajebisty film, Ojwojtku !!!! Jesteś gigachadem !!!

  • Kacper Kania
    Kacper Kania 23 godzin temu

    czemu on ma tylko 170k subów?? tylke kanałów robi takie bagno i mają po miliony

  • VirionVill
    VirionVill Dzień temu

    Robisz dobrą pracę stary.

  • Marus
    Marus Dzień temu

    Nie ma to jak wrócic z MŚ przed najciekawszym meczem 🤣😂