Planeta Faktów
Planeta Faktów
  • 636
  • 788 249 058
  • 200

Wideo

Komentarze • 200

  • ultron 64
    ultron 64 Dzień temu

    mam pomysł 10 największych wpadek w milionerach

  • Bot Darek
    Bot Darek 5 dni temu

    Gratuluję 2 Milionów Subskrybentów :)

  • trolek 13247
    trolek 13247 5 dni temu

    oby kruszwil cie nie pobił w su bach

  • Ziomeczek 1997
    Ziomeczek 1997 6 dni temu

    2 Mln Subuw!

  • Andrzej Sokalski
    Andrzej Sokalski 7 dni temu

    Kolego co sądzisz na temat zarzutów Tomasza Smakołyka w twoją stronę.Mianowicie chodzi o temat zw z 10 przykazaniami.

  • d korandji
    d korandji 7 dni temu

    może odc pt. aktorzy którzy mają swój kanał na yt

  • Camcio
    Camcio 11 dni temu

    Props

  • Ziomeczek 1997
    Ziomeczek 1997 12 dni temu

    Za Chwilę Ci Wbije 2 Milionów Subskrybcji!

  • 3danaable1
    3danaable1 12 dni temu

    hejka a wiesz,że pani małgorzata psychiatra zabroniła mi całkiem mieć przyjaciół w sąsiedztwie i przez to jest mi strasznie przykro,smutno i żal oraz przeżywam ciągle i co robić?

  • PoProstuArek
    PoProstuArek 17 dni temu

    A jakby ktoś to widział to przypomne że Jacek niedługo ma 2 mln na koncie już

  • PoProstuArek
    PoProstuArek 17 dni temu

    Widze że dopiero 2 lata temu ktoś coś napisał!

  • PoProstuArek
    PoProstuArek 17 dni temu

    Halo Halo!!!!!

  • 226bwsamsung
    226bwsamsung 19 dni temu

    dlaczego czasami nie moge otworzyc filmu bo pier ze nieznany format filmu

  • Rocker The Guitar
    Rocker The Guitar Miesiąc temu

    I nic z tym acta 2 :D Jacek żyjesz !!!

  • damian rogowski
    damian rogowski Miesiąc temu

    czemu nikt nie pisze nic od dwuch lat

  • Issabell Wayne
    Issabell Wayne Miesiąc temu

    Co z tematem ACTA2?

  • Kamil Szkutnik
    Kamil Szkutnik Miesiąc temu

    Może tak nagraj coś o ACTA 2

  • Tamako Ako
    Tamako Ako Miesiąc temu

    watch?v=C66vZhd4a7A&t=

  • Lolek95 Gaming
    Lolek95 Gaming Miesiąc temu

    k

  • DiamondMaster
    DiamondMaster Miesiąc temu

    cotam

  • Nightcore King II
    Nightcore King II Miesiąc temu

    już dużo czasu minęło od publikacji większości filmów, ale dla mnie nadal kanał najlepszy

  • Maria Wojtynek
    Maria Wojtynek Miesiąc temu

    Mam dla ciebie nowy temat/pomysł na odcinek jeśli chcesz ;)

  • Piotr w
    Piotr w 2 miesięcy temu

    facet zmień napis w tle bo jest już kłamliwy

  • olek kelo
    olek kelo 2 miesięcy temu

    Planeta Faktów: Jaki kolor planety jest ci najbardziej bliski? Chcę w Minecraft zrobić sztandar z twoim logo ;)

  • Rubber Duck
    Rubber Duck 3 miesięcy temu

    czy dopiero ja teraz zauważyłem te szczałki na wszystkich miniaturkach?!

  • Jean-Baptiste Emanuel Zorg
    Jean-Baptiste Emanuel Zorg 3 miesięcy temu

    ℙ𝕠 𝕔𝕠 𝕥𝕒𝕜𝕚𝕖 𝕔𝕠ś 𝕨 𝕠𝕘ó𝕝𝕖 𝕚𝕤𝕥𝕟𝕚𝕖𝕛𝕖?… 🤮

  • Julia Gepnecka
    Julia Gepnecka 3 miesięcy temu

    Jacek świetny występ w Dzień Dobry TVN :)

  • Krucze Gniazdo
    Krucze Gniazdo 4 miesięcy temu

    Na początku fajnie mi się Ciebie oglądało. Teraz już nie. Przestałeś być kompetentny, a twoje informacje już nie pochodzą z wiarygodnych źródeł, lub po prostu sam wykorzystujesz ludzką naiwność. Szkoda że tak się zepsułeś.

  • Xsetoy
    Xsetoy 4 miesięcy temu

    obczaj mQi kanał

  • Barboszka Barboszka
    Barboszka Barboszka 4 miesięcy temu

    Gdzie mogę kupić stolik ten fajny pod laptopa taki co ty masz 😁

  • Maciej Kowalski
    Maciej Kowalski 4 miesięcy temu

    LOL

  • magiko xd
    magiko xd 4 miesięcy temu

    xd

  • macel lol
    macel lol 4 miesięcy temu

    mam kanał

  • osooo
    osooo 4 miesięcy temu

    elo

  • Ketusia
    Ketusia 5 miesięcy temu

    Zrobisz film o przeróbkach zdj.?

  • Aple Drops Pro
    Aple Drops Pro 5 miesięcy temu

    😈

  • Michał PlesTM
    Michał PlesTM 5 miesięcy temu

    Chciałbym u ciebie zobaczyć 10 faktów o Zawierciu. Pliss jestem z tego miasta

  • MELA PLUTO
    MELA PLUTO 5 miesięcy temu

    Jacek jak się czułeś jak po raz pierwszy zrobiłeś kupę?

  • wik man
    wik man 5 miesięcy temu

    elo

  • SuchyGrzyb
    SuchyGrzyb 5 miesięcy temu

    jesteś najlepszym kanałem na świeće

  • Nessuno
    Nessuno 5 miesięcy temu

    Pomysł na odcinek Artysci jednego przeboju np Martika

  • Jezioro Jeleni
    Jezioro Jeleni 6 miesięcy temu

    PROSZĘ! 10 LIVEHACÓW KTÓRE UŁATWIĄ CI ŻYCIE!

  • viconek
    viconek 6 miesięcy temu

    Szkoda, że jeszcze nie wymyślili Voice of YT, bo byś nie miał konkurencji. Jak dla mnie fajne ciekawostki i poczucie humoru, bardzo przyjemnie się tego słucha, szczególnie jako relaks po pracy. Pozdrawiam:)

  • Michał the człowiek.
    Michał the człowiek. 6 miesięcy temu

    Hmmm... chyba twój kanał upada, bo zamiast wstawiać tego obiecanego filmu codziennie, wolisz zarabiać kasę na nie twoim pomyśle, StronieWartejMilion.

  • MXMichaU
    MXMichaU 6 miesięcy temu

    Jacku, co ostatnio tak mało filmów ? :/

  • Bower 307
    Bower 307 7 miesięcy temu

    Kiedy filmy? Od 2 dni ich nie ma?

  • kosirbus 3000
    kosirbus 3000 7 miesięcy temu

    konkursy rup w tej funkcji

  • Lucky2kotek LoL
    Lucky2kotek LoL 7 miesięcy temu

    TTTTTTTTTTTTTTTTT

  • Dead Channel
    Dead Channel 7 miesięcy temu

    Czy masz kanał w języku angielskim? ponieważ jestem z Ameryki

  • Gamer07
    Gamer07 7 miesięcy temu

    prosze zamknijcie ryja z tym nowym rokiem to SPAM

  • PredaDog
    PredaDog 7 miesięcy temu

    czemu stronawartamilion ma 10000 kratek a pisze 1000 000????

  • marysia kolorowa
    marysia kolorowa 7 miesięcy temu

    CZEMU NIE MA LIVE HACKÓW

  • Hela i Wiktor K
    Hela i Wiktor K 7 miesięcy temu

    ZNALAZŁEŚ SOBIĘ NOWĄ OSOBĘ DO ZRZYNANIA?????????????????????

  • Motocykle Pasją
    Motocykle Pasją 7 miesięcy temu

    Witam. Masz możliwość podania linku do przedmiotów nr 9 i nr 7 z odcinka 10 ciekawych pomysłów na prezent pod choinkę, cz. 5 ?? Z góry dziękuje za odpowiedź :) Pozdrawiam. Wesołych i zdrowych Świąt :)

  • Kajetan Warda
    Kajetan Warda 7 miesięcy temu

    Elo

  • Marcelox 123
    Marcelox 123 8 miesięcy temu

    jesteś super1!!!!!

  • marcin wyrwal
    marcin wyrwal 8 miesięcy temu

    Planeta Faktów w którym filmiku był kod zaproszenia do World of Tanks?

  • frezÍ
    frezÍ 8 miesięcy temu

    ...

  • Pawłoś
    Pawłoś 8 miesięcy temu

    gut gut

  • łukasz
    łukasz 8 miesięcy temu

    :I ?

  • Hydenn
    Hydenn 8 miesięcy temu

    Hej, czasami podawałeś tronę z totolotkiem, ale niemogę jej nigdzie znaleźć. Mógłbyś mi podesłac linka lub podpowiedzieć, który to był filmik :)? Pozdrawiam!

  • Kamil124279
    Kamil124279 8 miesięcy temu

    OK

  • Planeta Faktów
    Planeta Faktów 8 miesięcy temu

    Dzisiaj nowy film o 23:00

  • Mariusz Nowak
    Mariusz Nowak 8 miesięcy temu

    Polecam zrobić Twoich 10 najlepszych pożegnalnych akcentów :D

  • młody dedpól Bassu
    młody dedpól Bassu 8 miesięcy temu

    A może by tak odcinek o najbardziej zakręconych kalendarzach adwentowych ?

  • X WIKA X
    X WIKA X 8 miesięcy temu

    Bo się zabiję

  • X WIKA X
    X WIKA X 8 miesięcy temu

    Chcę odc z Polskim cebulactwem

  • TheDemetroxIronPlayer PL
    TheDemetroxIronPlayer PL 8 miesięcy temu

    DAJEMY BRAKUJE 2000 SUBÓW MAM NADZIEJE ŻE DOBIJEMY 1,3 SUBÓW!!!!!!! :D

  • Stefan Batoriczowski
    Stefan Batoriczowski 8 miesięcy temu

    Mistrzu czas zaktualizować informacje o Krypto bo masz stary filmik :P i te fakty Ci się zestarzały i następnym razem dokładniej zbadaj temat kolego haha XD Japonia Bitcoin pełno prawny środek płatniczy :P poczytaj o Bankach jeśli są takie dobre dla ludzi to co one w historii robiły :P dowiedź się więcej myślałem że masz otwarty umysł a może już Ciebie banki przekupiły haha :P przeanalizuj jeszcze raz ten temat sam dla siebie :p bo sam przyjedzie taki czas będziesz kupował krypto hehe Xd popatrz ile kosztowały Krypto jak nagrywałeś a ile twój złoty wzrósł na wartości w twoich kochanych bankach które zarabiały na twoim depozycie ;P pozdrawiam i to nie jest atak bardziej lekcja przebudzenia Miły StefanBatoryXd

  • wojok wojaczek
    wojok wojaczek 8 miesięcy temu

    krude kiedy nowy odcinek juz 15.16 ?! ;/ chce komentować i dostać duzo łapek xD

  • Alicja Oldyńska
    Alicja Oldyńska 8 miesięcy temu

    Jacek oglądam Cię odkąd miałeś 15k subskrybcji... Wiem, że powoli się szybko suby nie leciały na ciętych ripostach/10 rzeczy które najprawdopodobniej robisz (Tutaj nie pamiętam nazwy dokładnie) Pamiętam te twoje pociski.. Zmieniłeś z 5 razy nazwe? Pamiętam, że zastanawiałeś się nad zmienieniem nazwy na twoje prawdziwe nazwisko... :<. Narpierw JacekVlog. Potem Jacek Markiewicz... Następnie JM... Później znowu Jacek Markiewicz. Szkoda, że nie ma tamtych starych filmów.. Pamiętam jak grałeś na małej (gitarze?) nie znam się ale to było zajebiste w twoich ciętych ripostach... Wielkie propsy, że teraz tak się wybijasz. Ale szkoda, że tamte odcinki zniknęły... Mógłbym poprosić o link do ciętych ripost z CDA?

  • X WIKA X
    X WIKA X 8 miesięcy temu

    PRZECZYTAJCIE OD TYŁU : MARS ;)

  • X WIKA X
    X WIKA X 8 miesięcy temu

    Gdzie odcinek ? ja się pytam ???

  • marta
    marta 9 miesięcy temu

    DAWAJ SERE Xd :D

  • mat mat EN57
    mat mat EN57 9 miesięcy temu

    Planeta Jacków zrób odcinek pt "10 dowodów na to że Jesień to Stan Umysłu"

  • Michał Majka
    Michał Majka 9 miesięcy temu

    .

  • karciarze 20
    karciarze 20 9 miesięcy temu

    kiedy nowy film

  • Hela i Wiktor K
    Hela i Wiktor K 9 miesięcy temu

    NIE JEST ORGINALNY

  • Adam Danielewicz
    Adam Danielewicz 9 miesięcy temu

    hej

  • Antek Bojarski
    Antek Bojarski 9 miesięcy temu

    lol ! znasz jakiś ko Igor Kępiński On nie ma filmików no!

  • Roman Borys
    Roman Borys 9 miesięcy temu

    SHGURR

  • Roman Borys
    Roman Borys 9 miesięcy temu

    M-1

  • ToorcikCzekoladowyMSP Xd
    ToorcikCzekoladowyMSP Xd 9 miesięcy temu

    wypad z youtuba

  • ToorcikCzekoladowyMSP Xd
    ToorcikCzekoladowyMSP Xd 9 miesięcy temu

    ty jesteś plagiatorem powinieneś się wstydzić kto jest za mną daje łapę w góre

  • noSKILLdePLL
    noSKILLdePLL 9 miesięcy temu

    aha

  • NieZnajoma
    NieZnajoma 9 miesięcy temu

    gdzie odcinek

  • Mateusz Bloch
    Mateusz Bloch 9 miesięcy temu

    Dlaczego ostatnimi czasy okłamujesz swoich widzów dodając filmiki co kilka dni, kiedy na głównej jest informacja że codziennie o 15 ;/ Przestaje mi się to podobać. Zawodzisz ponad milion swoich subskrybentów ;/

  • Nina Lisowska
    Nina Lisowska 9 miesięcy temu

    Hej może film 10 ciekawostek o Zbigniewie Stonodze?

  • Vanczii Games
    Vanczii Games 10 miesięcy temu

    Wybiło ponad milion. Pokażeż kiedyś twarz czy wolisz być tajemniczy? :)

  • Tomasz Krysman
    Tomasz Krysman 10 miesięcy temu

    a może byś dał ranking albo 10 kreatywnych reklam na tramwajach lub metrze lub coś w tym stylu bo ja jestem miłośnikiem transportu szynowego

  • Klara Horoń
    Klara Horoń 10 miesięcy temu

    Dlaczego nie ma kanału wyznania do wysłuchania 😭🙍

  • Raiuuko
    Raiuuko 10 miesięcy temu

    usuń kanał prosze

  • Dawid Pawlak
    Dawid Pawlak 10 miesięcy temu

    lubię ten kanał

  • Alicja Piatkowska
    Alicja Piatkowska 10 miesięcy temu

    [20:34:23] Piotr Wroński: fajnie ze mnie iklamalyscie [20:34:36] Wikozaur: ??? [20:34:50] Wikozaur: ja jestem na telefonie [20:34:50] Piotr Wroński: widze ze gracie [20:34:57] Wikozaur: i nie gramy [20:35:18] Piotr Wroński: mi pokazuje ze gracie [20:35:37] Wikozaur: nie [20:35:42] Wikozaur: ala juz spi [20:35:52] Wikozaur: a ja leze na podlodze [20:35:53] Piotr Wroński: teraz nie [20:36:18] Wikozaur: *sory chcialam napisac na suficie [20:36:43] Wikozaur: a ty co robisz? [20:36:59] Wikozaur: opalasz sie na swietle ksiezyca? [20:37:14] Piotr Wroński: ? [20:38:12] Wikozaur: no tak jakos wyszlo ze grawitacja u mnie w pokoju nie dziala [20:38:25] Piotr Wroński: acha [20:38:29] Wikozaur: XD [20:39:02] Wikozaur: a tak na serio to siedze na scianie [20:39:20] Piotr Wroński: acha [20:39:33] Wikozaur: nie wnikaj [20:39:50] Piotr Wroński: okej [20:40:10] Wikozaur: bo u mnie grawitacja nawala [20:40:20] Piotr Wroński: acha [20:40:34] Wikozaur: a u ciebie dziala [20:40:35] Wikozaur: ? [20:40:53] Piotr Wroński: cos klamies [20:41:12] Piotr Wroński: jestes online na rodblox [20:41:24] Wikozaur: nie [20:41:33] Wikozaur: siedze na scianie [20:41:46] Piotr Wroński: no napewno [20:41:55] Wikozaur: no [20:42:04] Piotr Wroński: niby jak [20:42:17] Wikozaur: no mowilam ze mi grawitacja nawala [20:42:28] Piotr Wroński: no napewno [20:42:32] Wikozaur: no tak [20:42:36] Piotr Wroński: hyba w grze [20:42:50] Wikozaur: nie widzialas prognozy pogody? [20:43:11] Piotr Wroński: musisz tak klamac [20:43:15] Wikozaur: mowili ze grawitacja w stalowej woli bedzie nikla [20:43:21] Wikozaur: ale to prawd [20:43:26] Wikozaur: *prawda [20:43:31] Piotr Wroński: ychy [20:43:56] Wikozaur: serio [20:44:11] Piotr Wroński: no napewno [20:44:33] Wikozaur: no naprzyklad moja kanapka wlasnie sobie lata po pokoju i mam problem bo nie moge jej zlapac [20:44:37] ** Nieodebrana rozmowa z Piotr Wroński. ** [20:45:01] Piotr Wroński: ycy [20:45:06] Piotr Wroński: na pewno [20:45:08] Wikozaur: no i jestem glodna ;( [20:45:34] Piotr Wroński: to zadzwon i pokarz [20:45:52] Wikozaur: no niby jak skoro mi kamera nie dziala [20:46:06] Piotr Wroński: napewno [20:46:08] Wikozaur: no [20:46:30] Piotr Wroński: to zrup zdjecie i wyslij na telefonie [20:46:47] Wikozaur: bo mi telefonn kiedy lecial po pokoju walna w pralke [20:47:46] Piotr Wroński: to znaczy jestes na laptopie [20:48:08] Wikozaur: nie bo moj laptop kiedy sie rozlaczylam to wlecial do kibla [20:48:27] Wikozaur: ;( [20:48:45] Wikozaur: (wfh) = RIP [20:48:48] Piotr Wroński: to zemnom w jaki sposub rozmawiasz muhaha ? [20:48:59] Wikozaur: na telefonie [20:49:19] Piotr Wroński: to zrup nim zdjencie i mi je wyslij [20:50:05] Wikozaur: no debilulululu przeciez telefon mi wlana w pralke i nie dziala mi aparat [20:50:13] Wikozaur: *walna [20:50:25] Piotr Wroński: no napewno [20:50:29] Wikozaur: no tak [20:50:34] Piotr Wroński: to zrup aparatem [20:50:44] Wikozaur: nie mam [20:50:53] Piotr Wroński: to masz problem [20:51:11] Wikozaur: to ty masz prblem bo nie udowodnisz ze klamie [20:52:10] Piotr Wroński: mucaha '' bo nie udowodnisz ze klamie,, [20:52:28] Wikozaur: co [20:52:45] Piotr Wroński: cytuje co napisalas [20:53:38] Wikozaur: no ale to nie moja wina ze w stalowej nawla grawitacja a u ciebie dziala? [20:53:57] Piotr Wroński: tak jak na calym swiecie [20:54:03] Wikozaur: nie [20:54:18] Piotr Wroński: na planecie ziemia [20:54:55] Wikozaur: w stalowej i we szkocji, francji nie dziala [20:55:25] Piotr Wroński: jestes online na rodblox wieanc ci nie wieze [20:55:42] Wikozaur: I odwieczna prawda jest taka, że są osoby, których nie uszczęśliwi nawet gwiazdka z nieba, podczas gdy inne będą cieszyły się z patyka umazanego gównem. [20:55:51] Wikozaur: a na roblox mnie nie ma [20:56:05] Wikozaur: :D [20:56:14] Piotr Wroński: co ty piszesz??!!!?!?!??!!??!?!???! [20:56:47] Piotr Wroński: zadzwonisz [20:57:09] Wikozaur: Jedno z największych kłamstw polega na wmawianiu sobie, że to co robimy w jednym momencie definiuje to co będziemy robić kiedyś. [20:57:42] Piotr Wroński: acha [20:57:48] Piotr Wroński: zadzwonisz [20:58:03] Wikozaur: nie moge bo mama kaze mi isc spac [20:58:11] Wikozaur: i nie moge gadac glosno [20:58:23] Piotr Wroński: acha [20:59:10] Piotr Wroński: to jak oddyhasz o ile powinna wylatywac woda z kibla [20:59:50] Wikozaur: o nie musze konczyc w moim pokoju pojawila sie czarna dziura i wylatuja z niej grube krowy umazane rozowa trawa ktora jest pokryta naszym ukaldem slonecznym :O [21:00:10] Piotr Wroński: acha [21:01:23] Piotr Wroński: dbranoc

  • Alicja Piatkowska
    Alicja Piatkowska 10 miesięcy temu

    [20:34:23] Piotr Wroński: fajnie ze mnie iklamalyscie [20:34:36] Wikozaur: ??? [20:34:50] Wikozaur: ja jestem na telefonie [20:34:50] Piotr Wroński: widze ze gracie [20:34:57] Wikozaur: i nie gramy [20:35:18] Piotr Wroński: mi pokazuje ze gracie [20:35:37] Wikozaur: nie [20:35:42] Wikozaur: ala juz spi [20:35:52] Wikozaur: a ja leze na podlodze [20:35:53] Piotr Wroński: teraz nie [20:36:18] Wikozaur: *sory chcialam napisac na suficie [20:36:43] Wikozaur: a ty co robisz? [20:36:59] Wikozaur: opalasz sie na swietle ksiezyca? [20:37:14] Piotr Wroński: ? [20:38:12] Wikozaur: no tak jakos wyszlo ze grawitacja u mnie w pokoju nie dziala [20:38:25] Piotr Wroński: acha [20:38:29] Wikozaur: XD [20:39:02] Wikozaur: a tak na serio to siedze na scianie [20:39:20] Piotr Wroński: acha [20:39:33] Wikozaur: nie wnikaj [20:39:50] Piotr Wroński: okej [20:40:10] Wikozaur: bo u mnie grawitacja nawala [20:40:20] Piotr Wroński: acha [20:40:34] Wikozaur: a u ciebie dziala [20:40:35] Wikozaur: ? [20:40:53] Piotr Wroński: cos klamies [20:41:12] Piotr Wroński: jestes online na rodblox [20:41:24] Wikozaur: nie [20:41:33] Wikozaur: siedze na scianie [20:41:46] Piotr Wroński: no napewno [20:41:55] Wikozaur: no [20:42:04] Piotr Wroński: niby jak [20:42:17] Wikozaur: no mowilam ze mi grawitacja nawala [20:42:28] Piotr Wroński: no napewno [20:42:32] Wikozaur: no tak [20:42:36] Piotr Wroński: hyba w grze [20:42:50] Wikozaur: nie widzialas prognozy pogody? [20:43:11] Piotr Wroński: musisz tak klamac [20:43:15] Wikozaur: mowili ze grawitacja w stalowej woli bedzie nikla [20:43:21] Wikozaur: ale to prawd [20:43:26] Wikozaur: *prawda [20:43:31] Piotr Wroński: ychy [20:43:56] Wikozaur: serio [20:44:11] Piotr Wroński: no napewno [20:44:33] Wikozaur: no naprzyklad moja kanapka wlasnie sobie lata po pokoju i mam problem bo nie moge jej zlapac [20:44:37] ** Nieodebrana rozmowa z Piotr Wroński. ** [20:45:01] Piotr Wroński: ycy [20:45:06] Piotr Wroński: na pewno [20:45:08] Wikozaur: no i jestem glodna ;( [20:45:34] Piotr Wroński: to zadzwon i pokarz [20:45:52] Wikozaur: no niby jak skoro mi kamera nie dziala [20:46:06] Piotr Wroński: napewno [20:46:08] Wikozaur: no [20:46:30] Piotr Wroński: to zrup zdjecie i wyslij na telefonie [20:46:47] Wikozaur: bo mi telefonn kiedy lecial po pokoju walna w pralke [20:47:46] Piotr Wroński: to znaczy jestes na laptopie [20:48:08] Wikozaur: nie bo moj laptop kiedy sie rozlaczylam to wlecial do kibla [20:48:27] Wikozaur: ;( [20:48:45] Wikozaur: (wfh) = RIP [20:48:48] Piotr Wroński: to zemnom w jaki sposub rozmawiasz muhaha ? [20:48:59] Wikozaur: na telefonie [20:49:19] Piotr Wroński: to zrup nim zdjencie i mi je wyslij [20:50:05] Wikozaur: no debilulululu przeciez telefon mi wlana w pralke i nie dziala mi aparat [20:50:13] Wikozaur: *walna [20:50:25] Piotr Wroński: no napewno [20:50:29] Wikozaur: no tak [20:50:34] Piotr Wroński: to zrup aparatem [20:50:44] Wikozaur: nie mam [20:50:53] Piotr Wroński: to masz problem [20:51:11] Wikozaur: to ty masz prblem bo nie udowodnisz ze klamie [20:52:10] Piotr Wroński: mucaha '' bo nie udowodnisz ze klamie,, [20:52:28] Wikozaur: co [20:52:45] Piotr Wroński: cytuje co napisalas [20:53:38] Wikozaur: no ale to nie moja wina ze w stalowej nawla grawitacja a u ciebie dziala? [20:53:57] Piotr Wroński: tak jak na calym swiecie [20:54:03] Wikozaur: nie [20:54:18] Piotr Wroński: na planecie ziemia [20:54:55] Wikozaur: w stalowej i we szkocji, francji nie dziala [20:55:25] Piotr Wroński: jestes online na rodblox wieanc ci nie wieze [20:55:42] Wikozaur: I odwieczna prawda jest taka, że są osoby, których nie uszczęśliwi nawet gwiazdka z nieba, podczas gdy inne będą cieszyły się z patyka umazanego gównem. [20:55:51] Wikozaur: a na roblox mnie nie ma [20:56:05] Wikozaur: :D [20:56:14] Piotr Wroński: co ty piszesz??!!!?!?!??!!??!?!???! [20:56:47] Piotr Wroński: zadzwonisz [20:57:09] Wikozaur: Jedno z największych kłamstw polega na wmawianiu sobie, że to co robimy w jednym momencie definiuje to co będziemy robić kiedyś. [20:57:42] Piotr Wroński: acha [20:57:48] Piotr Wroński: zadzwonisz [20:58:03] Wikozaur: nie moge bo mama kaze mi isc spac [20:58:11] Wikozaur: i nie moge gadac glosno [20:58:23] Piotr Wroński: acha [20:59:10] Piotr Wroński: to jak oddyhasz o ile powinna wylatywac woda z kibla [20:59:50] Wikozaur: o nie musze konczyc w moim pokoju pojawila sie czarna dziura i wylatuja z niej grube krowy umazane rozowa trawa ktora jest pokryta naszym ukaldem slonecznym :O [21:00:10] Piotr Wroński: acha [21:01:23] Piotr Wroński: dbranoc

  • Jarecki12
    Jarecki12 10 miesięcy temu

    Czy będzie jeszcze seria: sobowtóry polskich youtuberów ?

  • Acon
    Acon 10 miesięcy temu

    *Siema Jacek pozdrowisz??? XD*

  • Sebastian Ściera
    Sebastian Ściera 10 miesięcy temu

    kiedy newsy ?

  • Robloxiam
    Robloxiam 10 miesięcy temu

    lubie cie

  • Kacper Kiełbasa
    Kacper Kiełbasa 10 miesięcy temu

    kto sub za sub!!

  • aiwilO
    aiwilO 10 miesięcy temu

    kiedy nowy film o najciekawszych niusach tygodnia

  • KarmeleQ HD
    KarmeleQ HD 11 miesięcy temu

    a dzisiaj o ktorej odc

  • zbieram na przycisk na youtuba bo jestem idiotą

    Dlaczego na głównym kanale reklamujesz wszystkie kanały poza Cięty Vlog - archiwum

  • cezary poniatowski
    cezary poniatowski 11 miesięcy temu

    cześć subuję cię

  • Nuteleq
    Nuteleq 11 miesięcy temu

    czemu nikt nic nie pisze?

  • Jedras 25
    Jedras 25 11 miesięcy temu

    Nagraj część trzecią o cebulactwie

  • Ania_b
    Ania_b 11 miesięcy temu

    Nagrasz 10 lifehackow do szkoly?

  • KriktinuS Bartosz
    KriktinuS Bartosz 11 miesięcy temu

    Ten kanał zaczyna schodzić na psy... Kiedyś to były fajne i wyróżniające się ciekawostki a teraz to już tylko jakieś pospolite ścierwo. Widziałem wszystkie twoje filmy i mogę stwierdzić, że tematy coraz bardziej mają się nie wyróżniać i być pospolitością jak na wszystkich kanałach. szkoda

  • karolina komasara
    karolina komasara 11 miesięcy temu

    kiedy film ?

  • MordineX MC
    MordineX MC 11 miesięcy temu

    sory ale tak jest

  • Rekinozjad
    Rekinozjad 11 miesięcy temu

    WOLNOŚĆ DLA REKINÓW

  • MordineX MC
    MordineX MC 11 miesięcy temu

    elo

  • Kacper Ab
    Kacper Ab 11 miesięcy temu

    zrobiłeś jakiś czas temu odcinek o naruto więc czy dla równowagi mógłbyś zrobić odcinek o dragon bolu?

  • Karolina Placzek

    pytanko, a co z konkursem o najlepszy akcent[kto wygral]?

  • adison 1908
    adison 1908 Rok temu

    zrób film o najpopularniejszych filmach na youtubie

  • Przeciwnik Tłumu.

    Psst, psst, Panie Jacku, czy jest możliwość lotu na tą odległą PlanetęFaktów w Galaktyce Ciekawostek 2x dziennie, a nie tylko raz? *Czy zwiększyłbyś ilość dziennych video/zrobił kiedyś jakiś maraton?*

  • niezwyczajny
    niezwyczajny Rok temu

    hejo

  • Mateusz Skibiński

    super kanał pozdro

  • KroTix Tv
    KroTix Tv Rok temu

    Kto Sub Za Sub ?

  • sebu111 :D
    sebu111 :D Rok temu

    chce tu być :D

  • Gamer07
    Gamer07 Rok temu

    2 dni nie ma filmu a pisał że będzie codziennie

  • StarTv
    StarTv Rok temu

    jest milion subów

  • KIDMAN
    KIDMAN Rok temu

    dodaj film 10 faktów o ZHP których mogłeś nie znać

  • KIERZNOCH PERFECT

    Gratuluję 1000000 subów!

  • XaeroPL
    XaeroPL Rok temu

    Nwm czy wiesz, ale masz już 1 milion subskrybcji... Może zrobisz z tej okazji jakiś special?

  • maciosek25
    maciosek25 Rok temu

    noto gdzie ten film jest już po 16-stej

  • sans 544
    sans 544 Rok temu

    znam twojom twarz

  • Bini
    Bini Rok temu

    a ja wole planete faktow

  • Pan Kebabik
    Pan Kebabik Rok temu

    wow ale tu dawno ktoś pisał

  • Cloaker The Wolf Kicker

    Wbiłeś 1 m! może jestem puźno ale gratulacje! :3

  • Gamer07
    Gamer07 Rok temu

    nie ma filma!!!

  • Nexe
    Nexe Rok temu

    Dzień bez filmu jacek kończysz się Kappa

  • Bower 307
    Bower 307 Rok temu

    Gratki MILIONA!

  • Miki12Miki
    Miki12Miki Rok temu

    TO JEST ZAJEBISTE

  • Mieszko Biernacki

    może specjal na milion subów

  • czarusor1
    czarusor1 Rok temu

    Nagrywasz BARDZO fajne filmy!!! Pozdrawiam i życzę wszystkim udanych wakacji :)

  • Pro Vit
    Pro Vit Rok temu

    wiem z okazji 1 000 000 subów niech jacek przez 10 dni daje po 10 odcinków dziennie :D kto za tym niech da like

  • Pro Vit
    Pro Vit Rok temu

    no wrzuć specjał na milion subów

  • PeRon
    PeRon Rok temu

    Uwielbiam ten kanał gorąco polecam :).

  • Vanczii Games
    Vanczii Games Rok temu

    Wybiło milion :)) . Pokażesz nam twarz =^-^= ?

  • Pro Vit
    Pro Vit Rok temu

    a bo to jakiś sklep jest ok niedosłyszałem

  • Pro Vit
    Pro Vit Rok temu

    mam pytanie jacku: dlaczego współpracujesz z jakimś angielskim kanałem gearbest lady czy to twoja znajoma czy jakaś firma co jej nie kojarzę a może na zły kanał wszedłem i zły zasubskrybowałem ?

  • LuckinOfficialTracks

    kiedy śmieszne odpowiedzi z kartkówek?

  • Aurelia Muszynska

    mam pomysł na odc: 10 najgorszych współlokatorów :)

  • Bini
    Bini Rok temu

    PLANETO KAJ JEST ODCINEK JEST 18:24 I NIMO ODCINKA #FOCH

  • Jakub Kupis
    Jakub Kupis Rok temu

    Zrób coś z okazji 1 mln subskrybcji ! Pliss

  • Bernard Roszkowski

    Kiedy filmik już 17:30 i nie ma

  • Dominik Kowalski

    1 000 000 Subskrybcji. Będzie kiedyś 5 000 000? :D

  • TTTtobor
    TTTtobor Rok temu

    ach jacek pamiętam jak jeszcze był JacekVlog :> a teraz już prawie milion subów :DDD

  • Asha
    Asha Rok temu

    Coś ostatnio filmy pojawiają się pare godzin po 15:00 czy to jakaś specjalna zmiana czy problemy techniczne ?

  • gabriela wika
    gabriela wika Rok temu

    Spóźniłeś się . Jest środa , 15:03 a ty nadal nie wstawiłeś nowego filmiku . Jak ja nie cierpię czekania 3 minut !!!

  • Alicja Pach
    Alicja Pach Rok temu

    nieregularnie wstawiasz te filmy :( a ja czekam..

  • jozek ciekawy
    jozek ciekawy Rok temu

    z kometarzy sie dowiedzialem jak masz na imie, podobno Jacek!. klaniam sie nisko. od niedawna mam konto na yb i nie tylko, od tygodnia mam tel dotykowy tzn. kure nawet nie wiem jak sie pisze i mam to gdzies. smartfona, Nie to zeby mnie na to nie bylo stac lub zyje w zacofanym srodowisku tylko chcialem jak najbardziej zachowac prywatnosc, doszedlem do wniosku ze to juz nie te czasy. pisze o tym zebys-zebyscie choc troche zrozumieli mnie. ogladam twoj kanal-kanaly od dawna bo robisz cos naprawde zajebistego, cos co chce sie ogladac. ROb to bo naprawde to potrafisz!! chyba od 2 lub 3 filmiku jestem ciekawy z kad czerpiesz info na te wszystkie filmy? napewno poswiecasz temu duzo czasu ale warto!!!,niewazne, chodzi mi o co innego. dzisiaj pierwszy raz przeczytalem kometarze pod jednym z filmikow bo chcialem sie wypowiedziec. I KURWA ROZJEBALO MI ŁEB. nie wiem jak jest pod innymi filmami ale te kometarze sa jak ze szkoly podstawowej. pamietam jak to bylo bo mam 28 lat. czlowiek-dziecko chce sie wyroznic i ma 3 wyjscia. fizycznie, inteligencja lub głupawka i widze tu tych trzecich. musialem o tym napiszac poniewaz jestem w SZOKU. Nie gniewaj sie na mnie musialem to z siebie wydusic bo to chyba, raczej napewno moj 3 kometarz w internecie. tak na koniec wiem ze robie bledy w pisowni, wiem ze nie masz wpływu na te kometarze i fanow, zycze ci ich jak nawiecej. no i na koniec sedecznie Cie pozdrawiam 3maj sie i nie zwarjuj. PIONA

  • Janusz X
    Janusz X Rok temu

    Jacku pokażesz twarz na milion subskrypcji? :3

    • Matix
      Matix Rok temu

      jest jego twarz na ciętym vlogu

  • fORTiS
    fORTiS Rok temu

    zrób 10 najlepszych filmów ciętyvlog

  • fORTiS
    fORTiS Rok temu

    CHCEMY STAREGO JACKA!!! JACKA CIĘTEGO!!!

  • Janusz
    Janusz Rok temu

    kiedy ten film już nie ma od 3 dni!

  • Paula the Bear
    Paula the Bear Rok temu

    Kiedy film?

  • Piżmo Tv
    Piżmo Tv Rok temu

    czemu niebyło wczoraj filmu o 15

  • Oliver Zdanowicz

    odcinek

  • Oliver Zdanowicz

    odcinek proszę xd kappa

  • CUKSIA
    CUKSIA Rok temu

    Twój głos jest cudowny <3

  • Kasia
    Kasia Rok temu

    Jeden z najgorszych kanałów, z pożałowania godnymi ciekawostkami, jaki przyszło mi niestety odwiedzić

  • Toster chlebowy
    Toster chlebowy Rok temu

    Gdzie fakty ? 😢

  • polo 7
    polo 7 Rok temu

    MEGA FILMY REALLY

  • Świt
    Świt Rok temu

    Kiedy nowy film już 17

  • ColoringBike 74
    ColoringBike 74 Rok temu

    ale zbagowany film

  • najsak
    najsak Rok temu

    siemo

  • Madzia Brzydkie Kociatko

    Gadałam ostatnio z koleżanką z innej klasy i ona mówi, że dostała uwagę na muzyce (uwaga, cytuję) "Weronika śpiewała na lekcji muzyki." No, może śpiewała gang albani, ale nadal... Z tego co mówiła, to jej rodzice nieźle się uśmiali. ^^

  • Ciasteczkowy Potwór

    Może top 10 artykułów z Faktu?

  • Krokodyl1235
    Krokodyl1235 Rok temu

    odcinki o15 miały być jest 20 (chyba że w piątki tylko o 21)

  • Michowsky
    Michowsky Rok temu

    jacuś żyjesz???

  • zbyszek73 perdjon

    jest 17 00

  • mianko1
    mianko1 Rok temu

    umarłeś? wczoraj bez odcinka

  • Trolleq !!!
    Trolleq !!! Rok temu

    kiedy film?

  • Blooobeek
    Blooobeek Rok temu

    weź zrób jakiegoś streama

  • akharta8 akharta8

    dobra papuga dobra . . heh heh

  • ola ola
    ola ola Rok temu

    Ej a ten filmik z kowerem MAGIC! - Rude to jest jeszcze na yt czy usunęli? xd

  • Pro Vit
    Pro Vit Rok temu

    weź nie nagrywaj 2 w piątki tylko jeden ten, a drugi z newsów tygodnia

  • Daniel Golaszewski

    najbardziej niebezpieczne drogi do szkoly

  • Jagoda Wawrzyniak

    Ej ,a może na milion subów pokażesz twarz co?

    • Pro Vit
      Pro Vit Rok temu

      wpisz w google grafika jacek makarewicz to ci jakaś postać wyjdzie ale kto wie czy to on

  • Dawid
    Dawid Rok temu

    gdzie jest film jest juz 16. 7

  • FletchGTM
    FletchGTM Rok temu

    Mam pytanie. Co się stało z filmem "10 szokujących rzeczy, które wydarzyły się na cmentarzu"?

  • LiluniaLove
    LiluniaLove Rok temu

    Gdzie odcinek?

  • Filip Mazurek
    Filip Mazurek Rok temu

    GDZIE NOWY ODCINEK

  • patyk do gnoju
    patyk do gnoju Rok temu

    odc nowy kiedy bo jest 15:10 a odc nie ma :(

  • Dumcia 13
    Dumcia 13 Rok temu

    Jacek, mam taką rozkminę *gdzie pojechać na wakacje?* czy mógłbyś zrobić film "10 miejsc do najlepiej spędzonych wakacji" lub co w ten deseń. (Ja oczywiście nie zmuszam, po prostu bardzo by mi to pomogło, i uznałam że twój kanał nadaje się do tego idealnie, ale rób jak chcesz)

  • Monika Debska
    Monika Debska Rok temu

    następnym razem coś na śmigus-dyngus !!!!!!!!!

    • KONRAD KONDZIO
      KONRAD KONDZIO Rok temu

      On nie zwraca uwagi na tradycje, wszystko robi po swojemu.

  • Patryk Juchacz
    Patryk Juchacz Rok temu

    Dodaj jakąś animację do kanał Polish Sausage pliss

  • set pl
    set pl Rok temu

    Zrób odcinek 10 rzeczy które dowodzą że Rosja to stan umysłu

  • fangirl ink sansa

    ostatnia troche cie spuzniaż(lawet o kilka godz) i czekam i czekam i 0 18 fillmik XD

  • xlimGaming
    xlimGaming Rok temu

    Your videos seems awesome.. but i cant understand shit ._.

  • Sylwester Milczarek

    czemu nie ma odcinka?

  • Limonka Zielona
    Limonka Zielona Rok temu

    Dlaczego Jacek teraz nie nagrywa codziennie? ;(

  • yakub
    yakub Rok temu

    Gdzie filmy?!

  • ProTher
    ProTher Rok temu

    Gdzie F'ilm!

  • AlpacaChan
    AlpacaChan Rok temu

    Dlaczego nie ma dziś filmu?

  • VirtualKing82
    VirtualKing82 Rok temu

    uwielbiam cie

  • arianatorbae
    arianatorbae Rok temu

    Będzie dzisiaj film?