GHETTO MUSIC
GHETTO MUSIC
  • 243
  • 119 629 586

Wideo

#UNDERDOGTOUR
wyświetleń 1,5K21 godzinę temu
Kacper HTA - Puta madre prod Gibbs
wyświetleń 203K19 dni temu
Kacper HTA - Ambicja prod. Druid
wyświetleń 380KMiesiąc temu
Kacper HTA - Rentgen prod Gibbs
wyświetleń 274KMiesiąc temu
Kacper HTA - Underdog prod Gibbs
wyświetleń 601KMiesiąc temu
Kacper HTA feat. Gibbs - Mrok
wyświetleń 798KMiesiąc temu
Kacper HTA - Winda prod. Hanto
wyświetleń 662K2 miesięcy temu
Eksperyment Społeczny CannabisHouse
wyświetleń 8K3 miesięcy temu
Kacper x Gibbs - PUSTKA
wyświetleń 1,4M5 miesięcy temu
Kacper x Gibbs - ILUZJA Remix
wyświetleń 76K5 miesięcy temu
MAKING OFF
wyświetleń 16K7 miesięcy temu
Kacper x Gibbs - NIE MA MNIE
wyświetleń 1M6 miesięcy temu
Kacper x Gibbs - NADZIEJA NA JUTRO
wyświetleń 1,1M7 miesięcy temu
Kacper x Gibbs - DEMONY WOJNY
wyświetleń 353K7 miesięcy temu
Kacper x Gibbs - PORCELANA
wyświetleń 576K7 miesięcy temu
Kacper x Gibbs - SŁOWO
wyświetleń 1M7 miesięcy temu
Kacper x Gibbs - BYKI
wyświetleń 1,3M7 miesięcy temu
Kacper x Gibbs - WSZYSTKO CO MAM
wyświetleń 966K8 miesięcy temu
Kacper x Gibbs - KSIĘŻYC
wyświetleń 2,1M8 miesięcy temu
Kacper x Gibbs - REAL TALK
wyświetleń 3,4M8 miesięcy temu
Kacper x Gibbs - ILUZJA
wyświetleń 6M8 miesięcy temu
Kacper HTA - J.LO prod Gibbs
wyświetleń 137KRok temu
Kacper HTA - Gejsza prod Gibbs
wyświetleń 274KRok temu
Kacper HTA - Demony prod PSR
wyświetleń 1MRok temu
Kacper HTA - Yin Yang prod. Gibbs
wyświetleń 796KRok temu
Kacper HTA - Pozytywka prod Gibbs
wyświetleń 2,2MRok temu
Kacper HTA - Love song
wyświetleń 6MRok temu
Kacper HTA - Lilia prod Gibbs
wyświetleń 437K2 lat temu
Kacper feat Szpaku snippet #3
wyświetleń 7K2 lat temu
Duch snippet#1
wyświetleń 12K2 lat temu
HipoToniA - Outro (NS Unikat) 2007r.
wyświetleń 2,2K3 lat temu
HipoToniA - Przejście
wyświetleń 2,6K3 lat temu
HipoToniA - Intro (NS UNIKAT) 2007r.
wyświetleń 2,6K3 lat temu
ZAWARTY PAKT - Gotowy na wszystko
wyświetleń 26K4 lat temu
Hipis ZP - Po co schodzimy w dół
wyświetleń 17K5 lat temu
Kacper HTA studio flash
wyświetleń 10K5 lat temu

Komentarze

  • Marcin Nse
    Marcin Nse 38 minut temu

    idź Pan Gibbs w ch**j z tym strzałem na koniec... zawał 100%

  • Pajonk Official
    Pajonk Official 3 godzin temu

    A co z birmingham bykuu :(

  • Ninja Monolog
    Ninja Monolog 6 godzin temu

    ten mikrofon to glock

  • Zgolony Dziewiczy Wąs
    Zgolony Dziewiczy Wąs 6 godzin temu

    Nowy sącz kiedyś będzie 😔?

  • Norbert Welc
    Norbert Welc 6 godzin temu

    RZESZÓW 💪🔥

  • Maciej Idzi
    Maciej Idzi 6 godzin temu

    Jebac to wszystko co mam wyjebane mam we wszystko jebac oskiego kurwe rolnika

  • młody p50
    młody p50 6 godzin temu

    Kto w 2020?😊😊

  • Dawid D
    Dawid D 6 godzin temu

    Kiedy Holka? Venlo?

  • Emileq
    Emileq 7 godzin temu

    Wrocław błagam

  • mzr
    mzr 8 godzin temu

    WROCŁAW!!!

  • Andrew AGF
    Andrew AGF 8 godzin temu

    Jest Kluczbork a nie ma Wrocławia...😔

  • Amadeo 55
    Amadeo 55 8 godzin temu

    A Wrocław ????

  • BuChu
    BuChu 8 godzin temu

    A 3miasto ?

  • psychic Six
    psychic Six 8 godzin temu

    Gdyby był koncert w Poznaniu, obowiązkowo się melduję!

  • OleandreLL
    OleandreLL 8 godzin temu

    w Poznaniu byłoby mega Kacper, pozdro!

  • Fugoda 94
    Fugoda 94 8 godzin temu

    Kurwa gdzie łódź kacper kurwa ....

  • dzik uuu
    dzik uuu 8 godzin temu

    Lublin proszę was

  • POLSKIPROJANUSZ
    POLSKIPROJANUSZ 8 godzin temu

    Toruń

  • Damian Niewiadomski
    Damian Niewiadomski 8 godzin temu

    Wrocław

    • mzr
      mzr 8 godzin temu

      Taak

  • Sie Ma
    Sie Ma 8 godzin temu

    Gdzie bilety

    • GHETTO MUSIC
      GHETTO MUSIC 8 godzin temu

      facebook.com/KacperHta/events tutaj info odnosnie wszystkich miast

  • GHETTO MUSIC
    GHETTO MUSIC 8 godzin temu

    jeśli chcecie przedłużyć #UNDERDOGTOUR piszcie w komentarzach miasta!

  • eMeReS NowaHuta
    eMeReS NowaHuta 8 godzin temu

    Jak mozna pominąć Kraków..

  • Kondzio TV
    Kondzio TV 8 godzin temu

    Kozak totalny!!

  • Dobra Sprawa
    Dobra Sprawa 8 godzin temu

    Zielona Góra 🔥🔥

  • Jarek Decyk
    Jarek Decyk 9 godzin temu

    te dupy kreci tylko Botoks :D

  • realne sieci
    realne sieci 10 godzin temu

    Kacper 😘🍀💚

  • Michał Kowalski
    Michał Kowalski 10 godzin temu

    Mam tylko własny świat...choć ile chce to moge..❤️🔥😏

  • Dobra Maniurka
    Dobra Maniurka 13 godzin temu

    2020 r ktoś

  • estee_ 71
    estee_ 71 19 godzin temu

    👌🔥

  • Bartosz Mstowski
    Bartosz Mstowski 20 godzin temu

    #Kartky #KacperHta Elegancko 😎

  • 4Dr1aN
    4Dr1aN 21 godzinę temu

    Najlepszy słowa tego nie opiszą

  • Nicole Jakubowska
    Nicole Jakubowska 23 godzin temu

    Ostatni wjazd Kacpra rozjebal mi głowę. Uroniłam łze,a to się tak rzadko zdarza. Twoj artyzm to kosior,rób dalej to co robisz człowieku😩 Pamiętajcie-jeszcze kiedyś będzie pięknie...

  • Robert Z
    Robert Z 23 godzin temu

    Sztuka 👌

  • Natalka
    Natalka 23 godzin temu

    2k20 pozdrawia |

  • Majonez
    Majonez Dzień temu

    Na moje mogłoby nie być tu kartky'ego i by było dużo lepsze

  • TMK Pictures
    TMK Pictures Dzień temu

    1:20 gibbs loop

  • Max Fuzjer
    Max Fuzjer Dzień temu

    Er ok 20 ◇ 20 .... Dlaczego Kocham Rap ? Dlaczego Żyje HIP-HOP EM ? DLACZEGO POWIEDZ MI ....

  • Pavlol
    Pavlol Dzień temu

    Na miniaturce widziałem parówkę xd

  •  Dzień temu

    Zajebioza!💚

  • oNEMORe170690
    oNEMORe170690 Dzień temu

    No powiem jedno. Tak dobrego kawałka to już dawno nie slyszalem. Bit rozjebuje mi czaszkę. Kacper kurwa poezja no i Kartky też rozjebał. Ukłony panowie dla was wszystkich bo to jest majstersztyk. SALUUT!

  • n n
    n n Dzień temu

    Toksyczny Świat i ja, zbieramy kwiaty zła.

    • vliduu zeeb
      vliduu zeeb Dzień temu

      coś czuje że to będzie hit stycznia. kozak nuta oby tak dalej

  • Pancernik
    Pancernik Dzień temu

    Z połowa widzów od Taku xD

  • Mistrz Brązu
    Mistrz Brązu Dzień temu

    Lepsza płyta od kaliego jak mam być szczery

  • Marian Słodkowski
    Marian Słodkowski Dzień temu

    Dotąd Tymek był najlepszym artystą dla mnie brawo przebiles go.

  • Mariusz SCH
    Mariusz SCH Dzień temu

    Dawidzior grał gangstera i co?

  • Topa Beatz
    Topa Beatz Dzień temu

    GIBBS :)

  • Mario Mario
    Mario Mario 2 dni temu

    SZACUNEK ZIOMAL. NIEWIEM CZEMU ALE SLYSZE HST ZIOMALLL HST CZEMU TAK JE TE JO NIE WIEM JAK TO LECI CZEMU MNIE SIĘ TO Z HST KOJARZY NAPOMOCCCC POMOCYYY HELP SOS LUJE ZWYKLE I PARKOWE ACHTUNG GRANAT WYDUPIL

  • Kacper G
    Kacper G 2 dni temu

    Dobre niezła kompiel w sterydach

  • Glawir
    Glawir 2 dni temu

    Nutka w sam raz żeby polatac autem późno w nocy na mieście 😶

  • Kacper G
    Kacper G 2 dni temu

    Sztoss

  • Марат Сафин

    Jak ime to piesinki?

  • Łukasz Sieniawski
    Łukasz Sieniawski 2 dni temu

    "Jak bym miał ostrą, to już by mnie tu nie było od dramy" Kurwa Kuba trzymaj się byku robisz zajebista robotę. Ważne że ten związek nie zaowocowal dzieciaczkiem Głowa do góry, wielkie pozdro

    • senni bgon
      senni bgon Dzień temu

      Każdy dzień w gęstej białej mgle I typ mnie w lustrze ciągle pyta czy znam Chce się zebrać i zapomnieć sen.....

  • Spokojny Dzik
    Spokojny Dzik 2 dni temu

    Ciary

  • sdsdf
    sdsdf 2 dni temu

    Nikt 2020 nie pisze, dzieciaki nie znają najwidoczniej 😂😂

  • Brunatny
    Brunatny 2 dni temu

    Rozjebane jak zawsze,potrafisz trafić w sedno buku ...

  • Patryk Patryk
    Patryk Patryk 2 dni temu

    2020. Na głośnikach hip hop.

  • Agusia Czarny Charakter

    Sztosik 💪Kocur 😈😈👏👏💕💕💕

  • Agusia Czarny Charakter

    Jesteś mega uwielbiam Cię słuchać 😍💕💕💕👌👌😈😈💪💪👏👏

  • Agusia Czarny Charakter

    Sztosik Kozak 😍💕👌👌👌💕💕

    • senni bgon
      senni bgon Dzień temu

      Szkoda że komentarze są teraz w innym miejscu 😢

  • Ściecha
    Ściecha 2 dni temu

    Petyr Baelish z gry o tron

  • Tomek Skaliński
    Tomek Skaliński 2 dni temu

    Kubaka

  • Mat Mij
    Mat Mij 2 dni temu

    Kacper mogles zagrać ten numer sam

  • vliduu zeeb
    vliduu zeeb 2 dni temu

    3:02ten głos <3 wariat jak zawsze zajebiście

    • Emileq
      Emileq 7 godzin temu

      @that's me to jest bot

    • that's me
      that's me 2 dni temu

      @serdy ximi xd?

    • serdy ximi
      serdy ximi 2 dni temu

      te kartki jak to sie dawać bić kobiecinie? XD

  • Grzegorz Jabłoński

    brak słów...No kolejny kawałek który miażdży połowę "rap sceny" . Oby tak dalej panowie <3

    • serdy ximi
      serdy ximi 2 dni temu

      Stary kacperek odjebales sztosa . Pieknie poleciales . Poezja . Wiecen takich zwrotek i refrenow !!!!

  • Bartosz Kokłowski
    Bartosz Kokłowski 2 dni temu

    Klip, jak najszybciej klip do tego!!!!

  • Szafinski
    Szafinski 2 dni temu

    Ale to gra :O

  • mega11 xd
    mega11 xd 2 dni temu

    Lecimy z 2k20 🤟🤟🤟🤘

  • zuygj bnsv
    zuygj bnsv 2 dni temu

    fajnie sie dzieje.

  • Wiktor Ondycz
    Wiktor Ondycz 3 dni temu

    Ktoś coś 2k20

  • payoflysohigh
    payoflysohigh 3 dni temu

    Fajnie jakby wydali razem płytkę! Pozdro Silesia

  • Usiu
    Usiu 3 dni temu

    I wraca się do tego tracku bo Kali Rozjebał ❤

  • Kowalskyy TV
    Kowalskyy TV 3 dni temu

    Jest moje imie hah

  • crouchbag
    crouchbag 3 dni temu

    Jezu jaki to jest sztos

  • kamil85719
    kamil85719 3 dni temu

    Słuchajo jeszcze ?

  • Kubaś Kubaś
    Kubaś Kubaś 3 dni temu

    Prawdziwy Hip hop nigdy nie umrze przez takich graczy !!!!💣💪

  • Kapa Bodo
    Kapa Bodo 3 dni temu

    Dziękuję, najpiękniejsza i mądra wiwisekcja mojej duszy, Sztos który płonie nieprzerwanym ogniem.

  • Inna O.
    Inna O. 3 dni temu

    Tylko daj żyć, ha jakie niby proste:-)A życie takie nie jest. Grunt to mieć w d.. ie wszystko co ciągnie cię w dół i wszystko idzie lepiej. ♥️.A dziewuchy są nie koniecznie dla kasy. 😉, chcesz zabawkę w sklepie - ja znajdziesz. :-)

  • Marny Gracz
    Marny Gracz 3 dni temu

    2k20 a to dalej na głośniku 💪

  • fno1
    fno1 3 dni temu

    Rewelacjyjny numer

  • Krystian yt
    Krystian yt 3 dni temu

    Wchodzi w ucho

    • zuygj bnsv
      zuygj bnsv 2 dni temu

      Nikt: PLclip: "portugalski wygenerowany" XDDD

  • bodoy euir
    bodoy euir 3 dni temu

    Kacper ale Ty zaliczyłeś progres. Ja pierdole niewierze. Płytka underdog ciężkie sztosiwoo !!! Szanuję i pozdrawiam :) NH STREET!!!

  • FazzA 44
    FazzA 44 3 dni temu

    Kto w 2o20 na haju auuuu.

  • Mariusz Markowski
    Mariusz Markowski 3 dni temu

    Kooooot

  • xanalterrorx .!.
    xanalterrorx .!. 4 dni temu

    GDZIE DO KURWY JEST GANJA MAFIA JA SIE PYTAM O CO TU KURWA CHODZI

  • Alex Dante
    Alex Dante 4 dni temu

    👌

  • PASTORO
    PASTORO 4 dni temu

    DOBRE !

  • VorYMi
    VorYMi 4 dni temu

    coś czuje że to będzie hit stycznia. kozak nuta oby tak dalej

  • kokosowy kokos
    kokosowy kokos 4 dni temu

    Zostanie mały Fiat a przepadnie wielki jacht :)

  • Nie miej złudzeń
    Nie miej złudzeń 4 dni temu

    GieCeBeWu

  • PuNeK
    PuNeK 4 dni temu

    <3

  • Oskar Piotrowski
    Oskar Piotrowski 4 dni temu

    Dobrze buja !

  • LewyS
    LewyS 4 dni temu

    tylko kacper mi siada :D

  • rafal strzeszewski
    rafal strzeszewski 4 dni temu

    KOZAK... KACPER SZACUN WIELKI KARTKY JESZCZE DWA LATA TEMU LATALEM NA HAUPTHBANHOF JUZ WTEDY WIEDZIALEM ZE UDOWODNISZ JAK SIE LATA Z MUZYKĄ BRAWO

  • Julka Sz
    Julka Sz 4 dni temu

    O chuj ale piękneee❤❤

  • drttyu liqm
    drttyu liqm 4 dni temu

    Szkoda że komentarze są teraz w innym miejscu 😢

  • Siweka Siweka
    Siweka Siweka 4 dni temu

    Każdy dzień w gęstej białej mgle I typ mnie w lustrze ciągle pyta czy znam Chce się zebrać i zapomnieć sen.....

  • Aida Jadis
    Aida Jadis 5 dni temu

    Jadę tą windą nie wiem gdzie, Chociaż widzę tu przyszłość jak we mgle, Jeszcze poczeka jutro, jeszcze poczeka jutro/×3 1. Może przyjdzie jutro, jeszcze nie wiem, nie mam czasu, Może jeszcze przyjdzie jutro, ziomek, nie wiem, nie mam czasu Wypaliłem tu za dużo, ziomek, chyba tego grassu I słyszałem tu za dużo, ziomek, chyba tych hałasów, Nie wiem po co ludzie żyją tylko nienawiścią, Zamiast liczyć tylko swoje, kurwa, dalej moje liczą, Szkoda, że to liczyć ja nie mogę na nich kiedy milczą, Tylko jeśli o zasady to podpierasz się ulicą Więc powiedziałem koniec, idę w swoją stronę, Nawet, jeśli będzie trudniej, ziom ja to obronię, Ważne, mam swoje, teraz sam sobie, Rap, narodziny, choć to prawda nie przeboje Ref: Jadę tą windą nie wiem gdzie, Chociaż widzę tu przyszłość jak we mgle, Jeszcze poczeka jutro, jeszcze poczeka jutro/×2 2. A jeśli zobaczę jutro to napewno Ci opowiem, Jeśli, ziom, zobaczę jutro to napewno Ci opowiem, Nie wiem czemu jest tak trudno wzniecić dzisiaj w sercu płomień, Za to często bliski staje się tym pierdolonym wrogiem, Powiedz czemu inni, cudze scenariusze dalej piszą? Gdyby się tak tylko dało to nazwali by nas ciszą, Jeśli mogę to wykrzyczeć czego inni tu nie widzą, Bo liczy się tylko prawda, której oni nienawidzą Powiedziałem koniec, życie jest za krótkie, Nie wiem kiedy odejdę, więc ziom, niech będzie hucznie, Chcę zostawić córce siana, by nie myślała tu o jutrze, By nie musiała bać się nigdy myśleć o bankructwie Ref: Jadę tą windą nie wiem gdzie, Chociaż widzę tu przyszłość jak we mgle, Jeszcze poczeka jutro, jeszcze poczeka jutro/×2

  • Wiesław Grubecki
    Wiesław Grubecki 5 dni temu

    Stary kacperek odjebales sztosa . Pieknie poleciales . Poezja . Wiecen takich zwrotek i refrenow !!!!

  • Marolololo
    Marolololo 5 dni temu

    te kartki jak to sie dawać bić kobiecinie? XD

    • ThePolishDog
      ThePolishDog Dzień temu

      no beka fest

    • Marolololo
      Marolololo 5 dni temu

      @Kaszkur Dla ciebie może być przykre, dla mnie zabawne :)))

    • Kaszkur
      Kaszkur 5 dni temu

      no nie wiem co jest w tym smiesznego lbie

  • Krystian Kipawalisz

    KTO SŁUCHA W 2020? :)