Step Records
Step Records
  • 2 135
  • 2 458 023 616
  • 200

Wideo

ROGAL DDL - TARANROGAL DDL - TARAN
ROGAL DDL - TARAN
4 miesięcy temu
Penx - OutroPenx - Outro
Penx - Outro
4 miesięcy temu
Penx - IntroPenx - Intro
Penx - Intro
4 miesięcy temu
Michrus Dixon37 - IntroMichrus Dixon37 - Intro
Michrus Dixon37 - Intro
6 miesięcy temu
Ras Luta - StopRas Luta - Stop
Ras Luta - Stop
9 miesięcy temu
Sulin - SyfSulin - Syf
Sulin - Syf
3 lat temu

Komentarze • 200

  • YaBoi M.O.E
    YaBoi M.O.E 11 miesięcy temu

    lets get it good shit!

  • realvikax3
    realvikax3 Rok temu

    ajjj QueQuality was za niedlugo przegoni zrobcie cos z tym wrrr

  • Kugi1337
    Kugi1337 Rok temu

    Czy mogę dać piosenkę ZBUKU:Do końca do filmiku na PLclip? mogę o zgodę o prawa autorskie?

  • BOXARK
    BOXARK Rok temu

    nie ja

  • Agata Hankus
    Agata Hankus Rok temu

    WESOŁYCH ŚWIĄT

  • RavdorTV
    RavdorTV Rok temu

    2KK WBIŁO!

  • pw ro
    pw ro Rok temu

    prawda czy falsz,bardzo zyciowy kawalek, Popek jak zawsze zajebiscie daje rade no i z Sobota to oni sie idealnie dobrali,ale w tym kawalku to mnie milo Matheo zaskoczyl,tekstem-ladnie i skladnie, nie tylko podklad muzyczny. Szacun dla calej trojki. PS: juz trzymam za Ciebie Popek kciuki za walke w KSW. Pozdro.

  • THE RANDOM SOCIETY RECORDINGS

    Good stuff..

  • Larry Banger
    Larry Banger Rok temu

    Uaktualnijcie sobie informacje i opis o kanale jeśli chodzi o liczby ;)

  • Pawlak
    Pawlak Rok temu

    a może tak jakieś spotkania w szkołach?

  • Ciekawe Konto
    Ciekawe Konto Rok temu

    Witam! Kiedy możemy spodziewać się spektakularnego powrotu CHADY????

  • ViP3R
    ViP3R Rok temu

    StepRecords to mój ulubiony jutubel

  • KocureQ
    KocureQ Rok temu

    Popek dasz rade wierze w ciebie rewanż wezmiesz po trenuj bardziej :)

  • Mar0x
    Mar0x Rok temu

    haahahha popek przegrał

  • mapek1
    mapek1 2 lat temu

    mam pomysł jak "ulepszyć"? kanał zróbcie oddzielne Playlisty np. GangAlbani itd. żeby był łatwy dostęp do ulubionych wykonawców napiszcie co o tym myslicie :D

  • Filip
    Filip 2 lat temu

    czemu nie nagrywacie gangu albani ?

    • mapek1
      mapek1 2 lat temu

      dla mnie to ni gówno >:(

    • [MALO]
      [MALO] 2 lat temu

      niekłamie

    • mapek1
      mapek1 2 lat temu

      >:( czego mnie okłamujesz?

    • [MALO]
      [MALO] 2 lat temu

      bo to gówno

  • pojep
    pojep 2 lat temu

    MORDZIATY MORDZIATY

  • Ma Kwia
    Ma Kwia 2 lat temu

    DIE ANTWOORD feat. POPEK szczyt wokalnych wyżyn

  • Asasyn9009
    Asasyn9009 2 lat temu

    Boję się, że Sulin to chujowy raper i go nie rozumiem,k przez co wasz kanał mnie nie ciekawi. Pozdrawiam

    • Dill Władi
      Dill Władi 2 lat temu

      Tekstów zacznij słuchać i je rozumieć, bo tego co je nawija to nie znasz i nie poznasz.

    • pojep
      pojep 2 lat temu

      masz rację, stulin to chujowy raper

  • ZjaranyGrubas
    ZjaranyGrubas 2 lat temu

    Szanuje! Bo jednak wśród na wszystkich(być może prawie) doszedł gdzieś daleko... Ale To coś ode mnie wzgledem tego pana bo mi sie nie spodobała sentencja wygłaszana Nie jestem tu od wczoraj bo jako chada Wolałem lizać wora potwora probuje pokazać a jedyna co potrafie to obrażać wszytkich bo mi ZAWINILI bo cielakiem byłem i choć mnie gnoili dałem rade przetrwać ale przesade ujmuje w tekscie ktorym Ci prubóje styrać banie głupotą Bo jestem ciota i nie umiem rozumieć ludzi i sam wiem że to co robie moje rece brudzi o co kurwa płaczesz chłopaku wybrałeś takie zycie chowałeś sie w poprawczaku czy wiezieniu piździsz jak dymany pedał w kącie pierdala cieniu w oka mngnieniu staniesz sie / stałeś sie zerem boś pozerem i jedziesz tylko na efecie pustych słów zarobiłeś grubych stów pliki a gdzie twej publiki rzesze kurwa bo sie rozniesie prawda gdybyś robił coś dobrego tO MOJ kolego nikt nie widziałby w tym nic złego ale w chuja waliłeś bo inaczej umiAŁ byś sie wywinąć a prawda brzmi inaczej i ja tu nie kozacze ani wybić się nie próbuję to tylko dygresja względem hipokryzji którą trujesz ludzi obyś sie obudził i wiecej nie marudził sam wybrałeś taki los ze teraz jesteś sos do pizzy ktorą szamają i szacun bo chociaż Cie dymaja I Ty też dymasz bez liku Zarobiłeś kwitu I bez liku bedzięsz teraz pierdoolił Od września Do październiku końca Jaki świat jest zły I jak bardzo Cie skrzywdzili dokonca Wice wersa Koniec wersa Czas w kimono uderzyć KOnczy spam swój innowierca

  • BaGnOKiNGstEr
    BaGnOKiNGstEr 2 lat temu

    ODDAJCIE TATUAZYKA!!

  • Zbakany Rambo
    Zbakany Rambo 2 lat temu

    Dawniej, szczególnie na budowach prowadzonych systemem gospodarczym, powszechnym zjawiskiem było wykonywanie tzw. gruzobetonów. Polegało to na zatapianiu w mieszance betonowej gruzu betonowego, bądź zalewaniu mieszanką betonową ułożonego i zwilżonego gruzu. Obecnie, coraz częściej, odpowiednio przekruszony gruz betonowy służy jako kruszywo do produkcji mieszanek betonowych. Takie kruszywo z recyklingu może praktycznie zastąpić kruszywo największych frakcji w betonach zwykłych.

  • Zbakany Rambo
    Zbakany Rambo 2 lat temu

    A BĘDZIE MOŻLIWY VINYL DO KUPIENIA?

  • Jakub Walkowiak
    Jakub Walkowiak 2 lat temu

    Popek Kochany ja cie proszę nie nagrywaj z tymi pseudo raperami Ty maż swój styl i przy nim zostań

  • tutek43
    tutek43 2 lat temu

    Ja uwielbiam Gang Albanii

    • [MALO]
      [MALO] 2 lat temu

      yyy aha deeeyyym

  • KoNiU Xd
    KoNiU Xd 2 lat temu

    Poda ktos adres Step records ?

  • Dante DiM Plus
    Dante DiM Plus 2 lat temu

    miała byc nuta hta pod koniec maja a jest już czerwiec :) czekam!!!!

  • RoKir
    RoKir 2 lat temu

    ludzie jakiś pedał wyzywa POPKA że jest GRUBY wrombiemy mu co i że nie robi dobrej muzy

  • Geralt z Rivii
    Geralt z Rivii 2 lat temu

    kto ogląda stary gang bo nowy jest do dupy kto tak sądzi like

  • miliondolar men93
    miliondolar men93 2 lat temu

    mozna sie dowiedziec jak sie skontaktowac w sprawie współpracy??

  • torit
    torit 2 lat temu

    Popek kiedy w Polsce

  • Michał
    Michał 2 lat temu

    Gang Albani 1 jest najlepszy , wracać do tego :(

  • Arnold Biarda
    Arnold Biarda 2 lat temu

    ja pierdole 20 lat wspierania polskiego hip hopu a teraz mi tu puszczacie jakiegos Sztosa :))))))))) kto to kurwa jest? kon by sie usmial gdzie on do rapu :))))))))) na truskawki do norwegii go wyslijcie.

  • claudiusz ogrodnik
    claudiusz ogrodnik 2 lat temu

    Czemu Gang Albanii nie daje piosenek????????

  • Stary Polski Rap
    Stary Polski Rap 2 lat temu

    Zapraszam do mnie :) Kanał poświęcony starym polskim utworom z gatunku hip - hop. Na kanale znajdziecie takie albumy jak: Kaliber 44 - Usłysz nasze demo (1994r.) Kaliber 44 - Księga Tajemnicza. Prolog (1996r.) Kaliber 44 - W 63 minuty dookoła świata (1998r.) Kaliber 44 - 3:44 (2000r.) Paktofonika - Kinematografia (2000r.) Paktofonika - Archiwum Kinematografii (2002r.) Zapraszam do odsłuchania!

  • Norbix
    Norbix 2 lat temu

    W jaki sposób można współpracować z wami?

  • Yong_Olsza Skrrr.
    Yong_Olsza Skrrr. 2 lat temu

    oco ci chodzi z przepraszam ? TheVirez ?????????????????????????????????????

  • Michał Nowotnik
    Michał Nowotnik 2 lat temu

    JEBAĆ GANG ALBANII!!!

    • Michał Nowotnik
      Michał Nowotnik 2 lat temu

      +dawid hentszel​ Znam Twoich rodziców. Fajni panowie.

    • Dawier
      Dawier 2 lat temu

      nawet mnie nie znasz dziwko

    • Michał Nowotnik
      Michał Nowotnik 2 lat temu

      +dawid hentszel Spadaj gimbie.

    • Dawier
      Dawier 2 lat temu

      +Michał Nowotnik jebać to twój dom i rodzine szmato

  • szpierdalaj
    szpierdalaj 2 lat temu

    13 1090 2561 0000 0001 2271 8395

  • ZiBoo
    ZiBoo 2 lat temu

    Kiedy następna piosenka Gangu Albanii??

  • VanNiko
    VanNiko 2 lat temu

    jest jakis sklep z koszulkami ?

  • WSieciOszustów
    WSieciOszustów 2 lat temu

    Uważajcie na konto plclip.com/channel/UCCXdUoise6IZ5y5rmOCmECg Używa nicku podobnego do Popka: ""KrólAlbaniiTV"" JEST TO OSZUST!!

  • Krzysztof B.
    Krzysztof B. 2 lat temu

    takie gówno

  • Krzysztof B.
    Krzysztof B. 2 lat temu

    czego ten mój syn słucha żygać sie chce przez samo ż

  • GuralBeatboX
    GuralBeatboX 2 lat temu

    Najlepszy kanał z zbiorem rapowym jaki może być, pięć ! :)

  • bercikgames
    bercikgames 2 lat temu

    kto słucha popka rampampam

  • Virez
    Virez 2 lat temu

    Przepraszam.

  • martyna Banach
    martyna Banach 2 lat temu

    popek kiedy zrobisz filmik jaki masz samochód

  • Mariusz Iwański
    Mariusz Iwański 2 lat temu

    witam, poszukuję kawałka, a pamiętam tylko jeden kadr z teledysku, wydaje się że to było właśnie na Step Records. W ujęciu koleś bez koszulki napinał mięśnie z wyciągniętymi rękoma do przodu. Jeżeli kojarzycie to prośba o pomoc

  • popek z albani
    popek z albani 2 lat temu

    popuś królu złoty weź nagraj filmik ile masz kasy pozdrawiał rampampampam

  • ClashRoyaleMyśli
    ClashRoyaleMyśli 2 lat temu

    huje kurwy i wszysto kurwa mac dziwki wy przez was nie mam filmu kurwa dałny bałwany prostytutki geje pierdolce wypierdalac z jutuba jestem zły.

  • Michał Cegła
    Michał Cegła 2 lat temu

    Witam mam problem z znalezieniem klipu. teledysk zawierał ćpającego brat przeszkadzającego swojej siostrze ta dzwoni do dwóch kafarów i ci robią z nim porządek. pomoże ktoś odnaleźć ten klip bardzo was o to proszę

  • LOMBARD Karciany
    LOMBARD Karciany 2 lat temu

    wITAM KIEDY GANG ALBANII2 .

  • Nauka i Eksperymenty

    Kanał naprawdę warty uwagi, Pozdrawiam:)

  • Ania Renda
    Ania Renda 3 lat temu

    witam, mam wielką prośbę! sprawdźcie mojego kolegę i oceńcie, ponieważ zaczyna nagrywać kawałki i zależy nam by dostał ocenę od kogoś doświadczonego. M.in. nad czym musi popracować i czy nadaje się do tego, oto link soundcloud.com/patryk-kwa-nik-1/wersy-noca

    • Ania Renda
      Ania Renda 2 lat temu

      +CHUJ CIE TO OBCHODZI dzięki wielkie za opinie 👋

    • PedalskiCzarodziej
      PedalskiCzarodziej 2 lat temu

      +Ania Renda trochę drętwe rymy i czasami wypada z bitu ale jest o wiele lepszy niż Pomidor z FIRMY :)

    • Ania Renda
      Ania Renda 2 lat temu

      +Adam Koren podsyłaj dalej jak możesz :)

    • Adam Adam
      Adam Adam 2 lat temu

      +Ania Renda Nie ma lipy. +

  • Adam K
    Adam K 3 lat temu

    Dali wydawać mi tu Popka , Alibabe , Kaliego ^^

  • Koorfan Rrzg
    Koorfan Rrzg 3 lat temu

    Ludzie! Wazne zadanie dla was! Jesli ktos nie bedzie wiedzial o czym mowie to prosze wpisac na youtube haslo " Darcy Ward crash in Zielona Gora" Przypominam o tym, ze możemy wplacac na konto Darcyego Warda pieniądze na konto w każdej możliwej walucie, każdy grosz się liczy na rehabilitacje, jest nadzieja, pomóżcie proszę miał bardzo okropny wypadek w Niedziele 23 sierpnia 2015 i teraz siedzi w Anglii w klinice i liczy goraco na wasza pomoc, przeprosil kibicow Falubazu za zdeptanie szalika z naszymi barwami, był młody i glupi, teraz potrzebuje pomocy od nas! Dolacz się i udostepnij to gdzie się da! " Special sub-account for Darcy Thanks to President of Foundation Falubaz Pomaga Robert Dowhan special sub accounts were established. Payments can be made in currencies: PLN: 97 1140 1850 0000 2301 5200 1009 AUD: 43 1140 1850 0000 2301 5200 1011 USD: 70 1140 1850 0000 2301 5200 1010 EUR: 27 1140 1850 0000 2301 5200 1008 GBP: 54 1140 1850 0000 2301 5200 1007 SWIFT: BREXPLPW "

  • Soldado
    Soldado 3 lat temu

    co sądzicie o Gangu Plebani

  • Kamil Matelski
    Kamil Matelski 3 lat temu

    chciał bym coś nowego od chady może chada słon lub chada i kali :D

  • Rock Id
    Rock Id 3 lat temu

    Zróbcie piosenkę o rzucaniu kamieniami w polskich piłkarzy

  • Sanyoo
    Sanyoo 3 lat temu

    Kiedy następne odcinki z Utopii? :>

  • Miki TV Games
    Miki TV Games 3 lat temu

    KIEDY NOWY KAWAŁEK GANGU ALBANII ?!

  • Albańczyki
    Albańczyki 3 lat temu

    Zapraszam na kanał! Do wygrania ciuchy prosto z Albanii :D i różne gadżeciki !

  • Kamil Zawadzki
    Kamil Zawadzki 3 lat temu

    Popuś czy to Ty co ja pacze ?

  • Kamil Zawadzki
    Kamil Zawadzki 3 lat temu

    puff puff

  • Kamil Zawadzki
    Kamil Zawadzki 3 lat temu

    kocham was bardzo mocno bracia]

  • BoŚŚ
    BoŚŚ 3 lat temu

    Unë ju përshëndes. Shqipëria kënaqur që ju të gjithë harqet Popek :-)

  • mateusz świeboda
    mateusz świeboda 3 lat temu

    kiedy gang albanii????

  • Artur Szalbot
    Artur Szalbot 3 lat temu

    Kiedy Gang Albanii !?

  • koniecxd
    koniecxd 3 lat temu

    kiedy będą tracki z Ero i Kalim od Steel Banging ?

  • jan podolski
    jan podolski 3 lat temu

    dzieci z podstawowki bawia przy gangu albani, zobaczcie to. to nie jest smieszne.

  • Hashcube94
    Hashcube94 3 lat temu

    DODAJCIE CZEKAM FT DIX 37 ze Steel Banging. JAK MOGLIŚCIE TAKI TRACZEK POMINĄĆ, NIE ROZUMIEM ;)))))

  • crazy lover
    crazy lover 3 lat temu

    grubo grubo popek i borixon mistrzostwo swiata tak trzymac pozdr

  • pomysłowy gracz
    pomysłowy gracz 3 lat temu

    mogę udostępniać wasze piosenki ? proszę o szybką odp

  • Młody ft TJ ToRi Prod

    subskrybujcie w sobote bd najnowsze kawałki jakich jeszcze nie słyszeliście

  • puerto rico
    puerto rico 3 lat temu

    Czemu usuneliście teledysk z marysią? od gangu albanii

    • PsychotronTV
      PsychotronTV 3 lat temu

      +grubson blant Step nic nie usuneli to yt usunał informatycy wielcy

    • grubson blant
      grubson blant 3 lat temu

      bo to cioty

  • Mikołaj Maciocszek

    czemu nie ma klipu Marihuana

  • Chochell
    Chochell 3 lat temu

    Gang Albanii - dla mnie nic nadzwyczajnego, to tylko moja osobista opinia.

  • Rutkoś
    Rutkoś 3 lat temu

    Kiedy nowosci od Gangu AlbanIi ???

    • XxXkileerrXxX
      XxXkileerrXxX 3 lat temu

      Dzisiaj Popek ogłosił że płyta zamknięta, z jego strony ;) I kawałek leciał w tle, a on tańczył :D mowił coś w stylu "JAK JUTRO TO KURWA MAĆ USŁYSZYCIE TIRUTYTYTYYTY"

  • Dim3s
    Dim3s 3 lat temu

    rap bogowie

  • JARO
    JARO 3 lat temu

    Pawbeats ft. Rahim, Pih, Buka - Schizofrenia ROZJEBALI SYSTEM !

  • Bogdan Chmielecki
    Bogdan Chmielecki 3 lat temu

    DLACZEGO TEN KANAŁ WYSTĘPUJE W SPAMIE JAKIM RACZY MNIE yt PRZY KAŻDYM OTWARCIU ?

  • MrRelu1982
    MrRelu1982 3 lat temu

    czemu ostatnio sa problemy z odtwarzaniem u was na kanale muzyki choćby bezczela ?

  • ninja lbrt
    ninja lbrt 3 lat temu

    kiedy wrzucicie płyte nizioła

  • Kamil Kamil
    Kamil Kamil 3 lat temu

    Jestem bliskim przyjacielem rodziców pięcio letniej Oliwki która od 2 lat walczy z białaczką, jest to biedna rodzina i ledwo wiążą koniec z końcem miesięcznie leczenie wynosi ich 4000 zł. Jako bliski przyjaciel rodziny chcę zrobić rodzicom Oliwki prezent na święta ale bez waszej pomocy mi się nie uda dla tego proszę o o skromny datek. Z góry dziękuję Bóg zapłać 30 1020 5460 0000 5102 0117 3624

  • Gracze Metin2
    Gracze Metin2 4 lat temu

    Dawać więcej kawałków od ZBUKA i Chady bo tylko oni wraz z Beszczelem utrzymuja poziom tego konału :)

  • Szymon Puchała
    Szymon Puchała 4 lat temu

    Zbuku ruszy z nową płyta ? Czekam z niecierpliwością pozdrawiam :)

  • ZIZEMBER
    ZIZEMBER 4 lat temu

    1980

  • Mc Corri
    Mc Corri 4 lat temu

    Jak już wrzucacie płyte to już cała wrzućcie..Nie ma Chada - Historia zatoczyła koło & Chada - Myśli i Kartki

  • Grzegorz Latek
    Grzegorz Latek 4 lat temu

    Wasze płyty warte pieniędzy :"

  • Utrataz Beatss
    Utrataz Beatss 4 lat temu

    Może bitów potrzebujecie? :D

  • Wicheroks
    Wicheroks 4 lat temu

    BEZCZEL KOCUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Młynek
    Młynek 4 lat temu

    jaka jest najnowsza piosenka zbuka?

  • pizmak16
    pizmak16 4 lat temu

    Chada nagrałbyś coś na wejście do ringu? Pozdrawiam

  • Dawid Wachowiak
    Dawid Wachowiak 4 lat temu

    Hej, jeśli można prosić o jakieś info dlaczego teledysk do kawałka Red ft. Kajman, J-RO - Bodypainting nagle stał się prywatny i niedostępny?

  • Martinez11033
    Martinez11033 4 lat temu

    Brawo 100 filmów. Gratulacje!

  • Oskar Świąder
    Oskar Świąder 4 lat temu

    Oooo... BUCZER!? 1000 fimów już? WOW!

  • Mateusz Staff
    Mateusz Staff 4 lat temu

    kurwa ale lipa chciałem cd + koszuleczka i chuj wykupione :D

  • Enwuerbeats
    Enwuerbeats 5 lat temu

    Siema, produkcją muzyki zajmuje się od kilku lat, Jeżeli potrzebujesz bitów podbij na priv lub Enwuerbeats@wp.pl Preferowany klimat Bitów: Uliczne, Crunk, Eksperymentalne. Pełna aranżacja bitu oraz cena jest zawsze do uzgodnienia. Pozdrawiam wszystkich którzy odwiedzili mój profil!! Pozdro!

  • Śmietan
    Śmietan 5 lat temu

    Fajny kanał sub. i zapraszam do mnie :) NOWY FILMIK !!! PaintBall ROJOV13 vs Jebnięci Zapraszam do oglądania , subskrybowania mnie i łapkowania w górę

  • K.L.K
    K.L.K 5 lat temu

    Z.B.U.K.U Wielkie PROPSY za płyte jest wielki przekaz po prostu płyta roku!!

  • Varius555
    Varius555 5 lat temu

    Dodacie jeszcze outro i intro "Nowego Światła" ? :)

  • xSuzus
    xSuzus 5 lat temu

    ej naod

  • maturystyka
    maturystyka 5 lat temu

    nie ma to jak donosić do yt na ludzi "łamiących prawa autorskie" i przyczyniać się tym samym do blokowania kanałów z masą starych i niedostępnych kawałków! donosicielstwo = prawdziwy element kultury hip-hop wg. StepRecords haha.

  • disssen7er
    disssen7er 5 lat temu

    witam, co mam zrobić, żeby to wasze pseudomuzyczne jebane gówno nie pojawiało mi się nigdzie na paneliku głównym ? pozdrawiam

  • Grzegorz Grebl
    Grzegorz Grebl 5 lat temu

    Zapraszam do obejrzenia mojego kanału oraz element sekcja underground pozdrawiam

  • aaa Xikozo
    aaa Xikozo 5 lat temu

    zapraszam do mnie nowe kawałki.

  • POWER TV
    POWER TV 5 lat temu

    Zapraszam do obejrzenia naszego kanału w którym będą wrzucane różne strony motoryzacji użytkowej.

  • xDanielsPL
    xDanielsPL 5 lat temu

    jaki to klip moze niekoniecznie ze steprecords, z facetami w maskach z cygrami itd ?

  • Madridistas LeagueOfLegends

    Witam otóż mam sprawę dlaczego nie postaracie się o nagranie jakiegoś teledysku z chada aby dostać pozwolenie na nagranie ? kupiłbym nawet z 50 tych płyt tylko aby go usłyszeć teraz ^^

  • TENSAMZIOM
    TENSAMZIOM 5 lat temu

    OBCZAJCIE ;P plclip.com/user/TemateTV

  • CezCannabis
    CezCannabis 5 lat temu

    Może wrzucicie :D? /watch?v=arT19kV7u5Y

  • Shine
    Shine 5 lat temu

    Szukam kogoś kto zrobi mastering mojego kawałka . PW

  • DirectControl001
    DirectControl001 5 lat temu

    Tede mam pytanko, co Ty odpierdalasz, dlaczego robisz gesty ,,Masonów" piramida itp jak kurwa oni nie są Twoimi producentami? jesteś w stanie im jedynie trzaskać pałki w ich pierdolonych lożach

  • Wioska Policyjna
    Wioska Policyjna 5 lat temu

    zajebista piosenka, moje są podobne. wbijajcie na mój kanał. :)

  • ItBegins76
    ItBegins76 5 lat temu

    Hey, on my youtube channel you can finda lot zombie stuff!

  • RuteK016
    RuteK016 5 lat temu

    Zapewne chodzi o beat.. A jeśli bym coś go zmienił? np tępo i ton ? To taki kawałek może zostać wrzucony? Prosze o odpowiedz... :) Pozdrawiam :P Kantona

  • Ktoś Napewno
    Ktoś Napewno 5 lat temu

    zagraj w battlefield 3 polecam :)

  • Alive Blend
    Alive Blend 5 lat temu

    Zapraszam do przesłuchania blendów !

  • ExRecords
    ExRecords 5 lat temu

    Siemaneczko jestem początkującym raperem byłbym wdzięczny jeżeli ktoś by ocenił 2 moje tracki z kanału :)

  • klaudeliza
    klaudeliza 5 lat temu

    ZAPRASZAM NA MÓJ WOKALNY KANAŁ.. pozdro :)

  • TheMrFrist
    TheMrFrist 5 lat temu

    Witam. zwracam sie z prośbą czy mógł bym dostać instrumental kawałka "Sulin - Ostatnio"

  • obczajtenprzekaz
    obczajtenprzekaz 5 lat temu

    jestem młodym mc i potrzebuję oceny. sprawdźcie mój kanał user/zygmunt604/videos?view=0

  • atesik97
    atesik97 5 lat temu

    Witam. Chciałbym uzyskać zgodę na przesłanie Filmiku Zeus - Strumień lecz z tekstem. Chciałbym uniknąć nie potrzebnych problemów itp.

  • Mariusz79Rocznik
    Mariusz79Rocznik 5 lat temu

    Siemanko hehh co sie dzieje z Chadą tak mnie interesuje bo nikt nie gada o tym co u Piha gdzie ten album nowy kiedy Chada wychodzi co szykuje itd. pozdro a moze kończy kariere Chada? napisac cos bo Fani zadają pytania bez kurwa odezwu heh

  • SEB BLENDtv
    SEB BLENDtv 5 lat temu

    witam, czemu nie ma na kanale kawałka z płyty Bezczela - Nie Umiemy Zyc Ze Soba, Nie Mozemy Zyc Bez Siebie ?

  • Janusz Korwin-Mikke

    SOUTH BLUNT SYSEM TO JEST WG MNIE SYF :O

  • adis2123
    adis2123 5 lat temu

    /watch?v=rfsZBiQAIws

  • Broneq
    Broneq 5 lat temu

    Wytwórnio Step Records prosze o nie odpierdalanie wiecej takich jazd z usuwaniem Filmow RRX bo sa one archiwalne i kurwa tyle. Dziękuje

  • Darter Wolf
    Darter Wolf 5 lat temu

    South Blunt System - Była chłodna Nic lepszego jeszcze nigdy nie szlyszalem...!

  • RWEERT CWERTER
    RWEERT CWERTER 5 lat temu

    czesc jestem ania

  • Step Records
    Step Records 5 lat temu

    @tomektofik69, klip już jest na naszym kanale @tomasz jaworski - Donatan to chyba na innym kanale jest :)

  • ShareTheV87
    ShareTheV87 5 lat temu

    chodzcie na pole!

  • tomasz jaworski
    tomasz jaworski 5 lat temu

    wasze liczniki sa stucznie napompowane. nie wierze ze donatan ma 11 mln wejsc. donatana nikt w polsce nie zna. doda z fokusem ma zaledwie 4 mln, a ja znaja wszyscy. wciskacie dzieciom kit, ze taka duza popularnosc maja wsi artysci. a nie maja. mam nadzieje ze yt sie tym zajmie!

  • konrad kuś
    konrad kuś 5 lat temu

    xal zal i jeszcze 1 zal

  • RohilAniruth
    RohilAniruth 5 lat temu

    Hi dude i came acrros your channel and though you might be interested in being in a documentary i'm making about what it means to be a youtuber, i want to get as many youtubers to be in it as possible, if you want to know more theres a video explaining it on my channel, if not then thanks for taking the time to read this, have a good day :)

  • MrDJStrzala
    MrDJStrzala 5 lat temu

    jakie prawa autorskie złamałem ze usuwacie moje filmiki???!!!

  • FUNKer23v
    FUNKer23v 5 lat temu

    zeus

  • Kasiunia Pepcio
    Kasiunia Pepcio 5 lat temu

    kim wy jesteście ;?

  • rimeanpl
    rimeanpl 5 lat temu

    south blunt system

  • Krzysiu Wydra
    Krzysiu Wydra 5 lat temu

    South Blunt System

  • Szymek K
    Szymek K 5 lat temu

    Dobijamy do 100 mln wyświetleń ;)

  • abra7
    abra7 5 lat temu

    Zeus

  • Pi M
    Pi M 5 lat temu

    Sprawdźcie mój kanał /watch?v=exVV42k59MA potrzebuje oceny ; D

  • Step Records
    Step Records 6 lat temu

    Słyszeliście najnowszy singiel Zeusa? plclip.com/video/Xs_htJLThoQ/wideo.html

  • Loude
    Loude 6 lat temu

    FREE NFC!

  • Kamil Ry
    Kamil Ry 6 lat temu

    ONAR KOT JEBAĆ STEP !

  • Loude
    Loude 6 lat temu

    ONAR I ZJAWIN NA KOZAKU, RESZTA TO CHŁAM.

  • Loude
    Loude 6 lat temu

    FREE NFC! JEBAĆ JEBAĆ STEP RECORDS!

  • Pan Onek
    Pan Onek 6 lat temu

    FREE NFC!!

  • Andzej Andzejewic
    Andzej Andzejewic 6 lat temu

    FREE NFC

  • Illuminati
    Illuminati 6 lat temu

    FREE NFC FF!

  • AlpakaTheGreat
    AlpakaTheGreat 6 lat temu

    FREE NFC

  • ATrybuT TV
    ATrybuT TV 6 lat temu

    FREE NFC !

  • Stacja Fikcyjna.
    Stacja Fikcyjna. 6 lat temu

    FREE NFC NOW ! [*]

  • kryspingoncz
    kryspingoncz 6 lat temu

    I co pajace zadowolone z usunięcia konta NFC ?

  • xpapiezx
    xpapiezx 6 lat temu

    kurwa kolejni prawilni, których łapie ból dupy jeżeli ktoś używa kawałków Chady czy innego pseudorapera do zabawnych przeróbek.

  • Osek Elo
    Osek Elo 6 lat temu

    Zbuku nagrasz jeszcze coś bo twoj rap jest dlamnie najlemszy a najlepiej jak bys nagrał z B.R.O

  • REWYNDEDITING
    REWYNDEDITING 6 lat temu

    rewyndediting jus finished a new video can u check it out plz

  • BiGrassTV
    BiGrassTV 6 lat temu

    Cześć ! :) Jestem młodym twórcą muzyki reggae/ragga/rap . Polecam Ci zapoznanie się z materiałem na moim kanale (utwory i vlogi) - mam nadzieję że Ci się spodoba i będę mógł liczyć na polecenie i subskrypcję ! Miłego dnia, bless !

  • ArEs OFFICIAL
    ArEs OFFICIAL 6 lat temu

    Siemka jestem początkującym raperem i mam prosbe czy mogł byś ocenić moje kawalki PRB SKLAD

  • Mass Vue
    Mass Vue 6 lat temu

    Hey, steprecordspl Keep Up The Good Work On Those Videos. You're On Our Way.

  • prostopeterso
    prostopeterso 6 lat temu

    CHADA - PODNOSZĘ SIĘ

  • WróbelTV
    WróbelTV 6 lat temu

    Nagraj kawałek z Sulinem .

  • Michu Hammer
    Michu Hammer 6 lat temu

    Skazani Na Sukcezz

  • seeker1978
    seeker1978 6 lat temu

    super projekt kanału jeden z moich ulubionych

  • Mass Vue
    Mass Vue 6 lat temu

    Hey steprecordspl Cools Video. Keep It Up. Keep making them

  • Kamil Kozok
    Kamil Kozok 6 lat temu

    /watch?v=KqNDK1N-E7U wesprzyjcie mnie ;) dzięki.

  • Anosik Patryś
    Anosik Patryś 6 lat temu

    TY KURWA ULICZNY PEDALE CO TY TU KURWA WYDAJESZ JA PIERDOEL WEZ TE SWOJE PLYTY WJEB DO RZEKI A NIE KURWA ZASMIECASZ KRAJ.

  • GINETI L-0F-L
    GINETI L-0F-L 6 lat temu

    Kiedy wrzucicie "Jest Nas Dwóch"?

  • Papi
    Papi 6 lat temu

    Tałi nie Tał pomyłka:)

  • Papi
    Papi 6 lat temu

    zobaczcie se rapera Tał a tak wgl nie przepadam za chadą ale przynajmniej on coś umie zrobić

  • Killuminati_89
    Killuminati_89 6 lat temu

    Za co go zawinęli ?

  • BEZ CENZURY
    BEZ CENZURY 6 lat temu

    bro na płycie chady, zszedłes na psy..

  • Patrykovsky W
    Patrykovsky W 6 lat temu

    Jebać CHADE!!!!!!!!!!!!

  • marekczek1
    marekczek1 6 lat temu

    ŚP. Chada+ Peja ; (..

  • DjPrzeChuj ッッ
    DjPrzeChuj ッッ 6 lat temu

    powiedzcie nie mogliscie normalnie jak ludzie napisac zebym skasowal ten teledysk ??? tylko jak ostatnie kuuurwy policyjne zglaszac odrazu ??? taka polityka w rapowej wytworni promujacej prawilne zasady ??? prze kuurwa konfidenci bez kitu...

  • DjPrzeChuj ッッ
    DjPrzeChuj ッッ 6 lat temu

    aha spoko , no to ladnie traktujecie fanow ktorzy robia promocje za free..bede pamietal..hajs sie zgadza ???

  • xbzibist
    xbzibist 6 lat temu

    Siema. Kiedy premiera kawałka "Dranie Tak Mają?"

  • NajemniQ
    NajemniQ 6 lat temu

    zapraszam do mnie tylko u mnie nowy kawałeczek Chady z teledyskiem

  • Lisu
    Lisu 6 lat temu

    /watch?v=kmrPUSfwGaE to disss na chade doniu ?

  • Ben Fisher
    Ben Fisher 6 lat temu

    Hey steprecordspl

  • The Shadow Cabinet
    The Shadow Cabinet 6 lat temu

    zapraszam do nas :)

  • Michał M
    Michał M 6 lat temu

    Chada zaproś Samagalz na płytę to będzie miazga... Czekam na singiel...

  • NieleGalny Styll
    NieleGalny Styll 6 lat temu

    Dawać Nutke Dranie Tak Mają !

  • 3danaable1
    3danaable1 6 lat temu

    hej :)

  • KamiLLenTe
    KamiLLenTe 6 lat temu

    "Niebawem w sieci ukaże się kolejny materiał video z płyty Hukosa. Drugim numerem, który raper wybrał na singiel, jest utwór pt. "To idzie w miasto" na dynamicznym bicie Chmuroka. Premiera klipu w najbliższy weekend." No i nie ma klipu do tej pory...

  • PiachuRecords
    PiachuRecords 6 lat temu

    Ja także czekam na nowego Chadę zapraszam do mnie sprawdźcie moje kawaliny YO

  • KamiLLenTe
    KamiLLenTe 6 lat temu

    No i kiedy ten nowy numer Hukosa "To idzie w miasto"?

  • SuperAdi8
    SuperAdi8 6 lat temu

    Chada , trzymasz klase! niemoge doczekać się na kolejny krążek. Pozdro

  • juan moreno
    juan moreno 6 lat temu

    Szacun Mlody M w takich jak ty widze przyszlosc polskiego Hip-Hopu.....

  • x x
    x x 6 lat temu

    ds

  • Anosik Patryś
    Anosik Patryś 6 lat temu

    CHADA KASTRUJE SWOIM FLOWWWW ŁĘEEEEEE WOLE DONIA

  • CarLovy Musicc
    CarLovy Musicc 6 lat temu

    COME JOIN US FOR HIT MAKING FUN.. COME WATCH US

  • PiachuRecords
    PiachuRecords 6 lat temu

    Pihu dobry klip w wolnych chwilach zapraszam do mnie sprawdźcie moje kawałki pozdro

  • degustacjaFM
    degustacjaFM 6 lat temu

    Zapraszam na mój kanał, trochę młodego rapu z podziemia! WSH Żrdw! :)

  • 6310i
    6310i 6 lat temu

    watch?v=JuL0lwjs2lk

  • Tomasz Tomek
    Tomasz Tomek 6 lat temu

    Chada musisz jeszcze jeden diss wyprowadzić na tego pedała ( czyt. Doniu) i zakończyć z tym psem tą zabawe . Wieżymy w Ciebie i jesteśmy pewni w 100% pewni że dasz rade .

  • MEKO
    MEKO 6 lat temu

    Wbijajcie do mnie na kanal tam znajdziecie Dobry Rap ktory jest dziwny ale za to wlasnego stylu ! Zapraszam po prostu i sprawdz !